Interlegal проконсультировал судовладельца по вопросам обеспечения интересов при сдаче судна в бербоут в 4 странах Черноморско-Азовского бассейна
В Interlegal обратилась международная юридическая фирма с вопросами об обеспечении интересов судовладельца и залогодержателя при сдаче судна в долгосрочную аренду (бербоут чартер), в том числе путем ареста, в четырех странах Чёрного моря – Украина, Турция, Грузия, Румыния.
Судовладелец заключает с Фрахтователем бербоут чартер для работы в Чёрном море, с последующим выкупом судна. Фрахтование с последующим выкупом носит специфический характер и влечет определенные риски, связанные с моментом перехода права собственности на судно.
С учетом практики и наличия офисов Interlegal во всех странах Черного моря, клиент поставил задачу определить уровень рисков в случае нарушения контрактных обязательств Фрахтователем, а также инструменты защиты имущественных прав судовладельца и залогодержателя, принимая во внимание особенности регулирования этих вопросов в каждой из 4 стран.
Офисы Interlegal предоставили Клиенту точную и ёмкую юридическую консультацию исходя из законодательства и судебной практики каждой юрисдикции.
Эксперты Interlegal проанализировали вопросы контроля судовладельца над судном в пределах указанных юрисдикций. Были выявлены риски и законодательные отличия относительно юрисдикций рассмотрения споров. Особое внимание было уделено вопросам процедуры ареста судов, в частности рискам и преимуществам в каждой из стран, а также перспектив залогодержателя в подобных ситуациях.
Над делом работали партнеры Наталия Мирошниченко (Одесса), Мемет Догу (Стамбул), Валериан Имнаишвили и Паата Копалейшвили (Грузия), представитель Interlegal в Румынии Вирджил Нитиа и команда экспертов Interlegal.
Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальніше