Interlegal успешно провел claims handling используя арест в качестве инструмента урегулирования спора
В Interlegal обратился Клиент – крупный европейский бункеровщик с запросом взыскать возникшую задолженность в связи с неоплатой поставки бункерного топлива и смазочного масла.
Ливанская компания запросила у Клиента поставку бункерного топлива и смазочного масла с условием совершения оплаты в течение 45 дней с момента поставки.
Клиент выполнил свои обязательства в полном объеме и в согласованные сроки, что подтверждалось бункерными расписками, однако бункерная поставка оплачена не была.
Несмотря на многочисленные просьбы Клиента погасить возникшую задолженность, Должник злостно уклонялся от выполнения своего обязательства.
В виду возникшего конфликта Клиент был вынужден обратиться в Interlegal за защитой своих нарушенных прав.
По результатам проведенных переговоров и негативного настроя Должника, специалисты Interlegal проанализировали возникшую ситуацию, оценили документы и разработали план действия по возвращению бункерного долга.
С учетом того, что Должник добровольно не намеревался вернуть долг, Специалисты Interlegal оценили арест как эффективный инструмент урегулирования спора и оперативно инициировали процедуру ареста судна во всех портах Украины в качестве применения предупредительных мер.
Оценивая риски и расходы в связи с арестом судна, Должник перешел к переговорам и добровольно погасил долг в полном размере.
В связи с полным погашением долга специалисты Interlegal отказались от исковых требований и завершили судебное производство.
Как показывает практика, арест как инструмент урегулирования спора на основании морского требования эффективен, при этом не всегда требует судебного разбирательства. Правильно выбранный инструмент урегулирования спора и тактика ведения переговоров приводит к спешной защите интересов кредиторов.
Запрос сопровождали старший юрист Алексей Ремесло и юрист Виталий Толстик.
Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальніше