Клиент Interlegal вернул 65 000 долларов за поставленное топливо
Клиент Interlegal – крупная компания-бункеровщик обратилась за юридической помощью для возврата долга за поставленное топливо. В результате анализа ситуации, было принято решение о необходимости ареста судна в обеспечение морского требования. Особенностью запроса стала высокая срочность работы над делом, поскольку судно, принадлежащее должнику, как раз заходило в один из украинских портов под погрузку.
Специалисты Interlegal оперативно подали соответствующее заявление об аресте судна, а также собрали все необходимые доказательства наличия и обоснованности долга, а также самое главное – морского требования. Суд согласился с доводами и доказательствами, изложенными в заявлении, и наложил арест на судно должника.
В дальнейшем, оперативно оценив стоимость убытков от простоя судна (включая оплату демереджа и портовых сборов), которая могла значительно превысить размер долга, должник в кратчайшие сроки расплатился за поставленный бункер перед Клиентом. Таким образом, данный случай вновь доказывает эффективность ареста судна, как действенного механизма возврата долга.
В связи с достижением конечной цели – возврата долга, специалисты Interlegal в течение суток после получения денег клиентом освободили судно. В результате удовлетворенными остались обе стороны: клиент – взыскал долг за поставленное топливо, а должник - избежал простоя судна в порту.
Запрос сопровождали юрист Михаил Селиванов и старший юрист Алексей Ремесло.
Увага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.18
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальнішеКІК: Час подавати звітність!2024.02.16
У Вас лишилося трохи більше трьох місяців, щоб подати звіт про контрольовані іноземні компанії! Нагадуємо, контрольована інозем...
детальнішеЩо робити, якщо судно примусово видаляють із морського реєстру?2024.02.14
Нещодавно до нас звернулась Панамська морська адміністрація з повідомленням про те, що судно нашого клієнта, щодо якого ми є адміністрат...
детальнішеMisunderstanding та технічні помилки як причина спору2024.02.12
До спеціалістів Interlegal звернулась компанія з дорученням провести claims handling з їх контрагентом. Через просте непорозуміння під...
детальнішеЯк Interlegal морські милі та страховку рахував2024.02.09
Питання очікування в Сулінському каналі вже встигло набити оскому як для фрахтувальників, так і для судновласників. Але трапляються й...
детальнішеDusseldorf boot 20242024.02.07
Кінець січня у надихаючій атмосфері яхтингу і морського спорту, 1500 експозицій з 67 країн світу, сотні презентацій новинок, майстер-к...
детальніше