Отказ покупателей на CIF принимать груз по причине расхождений в EUR 1
В компанию Interlegal обратился клиент, крупный иностранный трейдер, по вопросу взыскания суммы демереджа по контракту купли-продажи более 3000,00 МТ агропродукции на условии CIF порт Италии. Экспорт товара осуществлялся в рамках таможенной территории ЕС.
Спорная ситуация возникла по причине расхождений в данных контрактных документов и замечаний итальянских таможенных органов к сертификату EUR 1. Покупатель отказался выгружать товар, мотивируя такое решение инициированным расследованием и официальным запретом со стороны таможни. Дополнительно, Покупатель потребовал Продавца внести депозит в размере около 300 000,00 EUR на счет таможенного органа в качестве гарантии происхождения товара и действительности контрактных документов.
Попытки сторон самостоятельно урегулировать спор вылились в простой судна более двух недель, начисление демереджа судовладельцем и оказались безрезультатными.
За помощью Продавец обратился к специалистам Interlegal.
В оперативном порядке, юристы Interlegal провели комплексный анализ ситуации, оценили законность требований каждой из сторон, дали практические инструкции клиенту относительно предоставления контрактного пакета документов, связались с ассоциированным офисом в Италии, разработали линию защиты и правовую позицию по взысканию демереджа.
Результатом активной работы Interlegal стало незамедлительное принятие документов Покупателем и таможенными органами. Судно было выгружено без дальнейших задержек, а спор по демереджу был мирно урегулирован в полном объеме в пользу клиента.
Запрос сопровождал эксперт Interlegal Алена Пташенчук, под общим руководством партнера Наталия Мирошниченко.
Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальніше