Партнер Interlegal стал членом GMAA
Партнёр Международной Юридической службы Interlegal Николай Мельников стал членом Немецкой ассоциации морского арбитража. Немецкая ассоциация морского арбитража (сокращённо GMAA) предлагает всемирному морскому судоходству урегулирование споров, связанных с морским правом, в досудебном порядке, как на немецком, так и на английском языке.
Делопроизводство в GMAA является благоприятным для тех, кто его применяет, и, следовательно, выгодным как для судовладельцев, так и для фрахтователей. Делопроизводство в GMAA является полностью нейтральным. Назначенные арбитры не принимают решения на основании того, кто является судовладельцем, а кто – фрахтователем. Скорее, они принимают объективные решения в соответствии с фактами и применимым законодательством. Вы можете назначить арбитром по делопроизводству в GMAA любого, кому вы доверяете, и кто покажется вам наиболее подходящим для принятия самостоятельных и объективных решений.
В Англии арбитры играют пассивную роль и принимают решения только по предоставленным им вопросам, в то время как в Германии арбитры должны принимать активное участие в разъяснении ситуации по рассматриваемому делу, где они задают полезные вопросы и дают указания. Также, считается общепринятым мнение, что делопроизводство в GMAA требует меньше затрат, чем в LMAA.
Впервые отношения между GMAA и Interlegal были установлены ещё в 2008 году, когда делегация немецких юристов принимала активное участие в импровизированном арбитражном процессе в Одессе на конференции «Практика морского бизнеса», организованной Interlegal. Николай Мельников является единственным юристом – членом GMAA, практикующим в странах Черноморского бассейна.
Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальніше