Специалистам Interlegal удалось существенно уменьшить сумму демереджа для Клиента
Клиент, один из ведущих иностранных трейдеров, в качестве фрахтователя, заключил рейсовый чартер для перевозки 7000 МТ агропродукции из порта Украины в один из портов с местом нахождения на Восточном побережье Италии/Неаполе/Сардинии.
В ходе исполнения чартера по запросу конечного покупателя на CIF, фрахтователем был номинирован дополнительный порт выгрузки, при этом первоначальный порядок расчета сталийного времени не подлежал изменению. В результате, судно выгружалось в двух портах Италии. Выгрузка заняла больше предусмотренного чартером времени, судно вышло на демередж.
Судовладелец заявил фрахтователю претензию с пакетом соответствующих подтверждающих документов с требованием оплатить сумму демереджа в размере 40 000 долларов США.
Не согласившись с предоставленным Судовладельцем расчетом суммы демереджа, Клиент обратился к юристам Interlegal с целью защитить свои интересы и скорректировать сумму демереджа с учетом положений договора фрахтования и фактических обстоятельств, имевших место в ходе осуществления выгрузки груза в порту выгрузки.
Специалистами Interlegal был проведен комплексный анализ сложившейся ситуации и фактических обстоятельств дела. Руководствуясь условиями чартера, был проведен альтернативный расчет сталийного времени, по результатам которого сумма демереджа уменьшилась до 10 000 долларов США.
Для целей ведения переговоров Клиента с судовладельцем была разработана обоснованная правовая позиция, а также подготовлен и направлен ряд нотисов в письменной форме.
Благодаря таким своевременным и активным действиям Interlegal, Клиенту удалось согласовать демередж в размере 10 000 долларов США и мирно урегулировать возникший спор.
Запрос сопровождал эксперт Interlegal Алена Пташенчук, под общим руководством партнера Натальи Мирошниченко .
Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальніше