Bank compliance request – супровід клієнта Interlegal у процедурі банківського комплаєнсу
26 Листопада, 2024
11
Команда Interlegal нещодавно успішно супроводила одного з наших клієнтів у проходженні банківського комплаєнсу. Запити від банку у рамах комплаєнсу є невід’ємною складовою сучасної банківської системи та відіграють вирішальну роль у забезпеченні стабільної та безперебійної роботи банківських рахунків клієнтів.
Bank compliance — це систематичний контроль і перевірка компаній з метою забезпечення їх відповідності законодавчим нормам, міжнародним стандартам та внутрішнім політикам банку. Основна мета комплаєнсу – запобігання відмиванню грошей, фінансуванню тероризму, шахрайству. Така перевірка сприяє прозорості фінансових операцій та дозволяє банкам отримувати розуміння бізнес-діяльності клієнтів, що мінімізує потенційні ризики для фінансової установи.
У ході своєї діяльності, компанії часто стикаються з вимогами банків щодо надання додаткової інформації про свої транзакції та бізнес активність. Саме з таким запитом зіштовхнулася компанія нашого клієнта. Після здійснення платежу банк звернувся із вимогою надання детальної інформації про діяльність компанії, яка необхідна для більш глибокого розуміння контексту її фінансових операцій.
Важливо оперативно реагувати на такі банківські запити, аби забезпечити відповідність вимогам комплаєнсу та як наслідок – безперебійну роботу рахунку. Наша команда підготувала лист-відповідь до банку та надала необхідну інформацію і документацію щодо:
- бізнес-діяльності компанії;
- виписки з офіційних реєстрів;
- податкового резидентства;
- кінцевих бенефіціарів;
- відсутності офісів чи активів у країнах під санкціями.
Interlegal знає, як ефективно взаємодіяти з банками, на що звертати увагу при поданні інформації та як зробити цей процес максимально прозорим і зручним для клієнта. Наш досвід у сфері банківського комплаєнсу дозволяє оперативно реагувати на запити та надавати всю необхідну інформацію у повній відповідності з вимогами банку.
Наш підхід гарантує, що клієнт може спокійно продовжувати свою діяльність, покладаючись на те, що всі вимоги банків будуть виконані професійно та вчасно.