Чи варто вести переговори з Диспашером? Спір при загальній аварії
26 Квітня, 2023
8
22.02.2023 на судні виникла пожежа, що призвела до несправності судна. Два буксири були залучені для буксирування судна в несправному стані до Риги. Судновласники оголосили Загальну аварію та призначили Диспашера для врегулювання відносин між учасниками морського перевезення.
Наш Клієнт як власник вантажу, що перевозився на судні Escape, за вимогою Диспашера повинен був оплатити забезпечення витрат на Загальну аварію та Рятування на моріу розмірі 30 % від вартості вантажу, фрахту та контейнерів. Важливо, що без такого забезпечення, Диспашери притримували вантаж нашого Клієнта.
Враховуючи, що вантаж не був застрахований і Клієнт мав фактично сплатити ці кошти, 30% розмір забезпечення зовсім не влаштовував нашого Клієнта.
Так у переговори з Диспашером вступили юристи Interlegal. Наша команда провела системний аналіз міжнародних актів, загальної практики визначення винагороди рятувальників та депозиту по Загальній аварії і дослідила особливості Загальної аварії на судні Escape. Ми розробили аргументовану позицію в переговорах, з якою в подальшому погодився Диспашер.
В результаті кількох раундів переговорів сума забезпечення була зменшена з 30% до 13,5% та наш Клієнт отримав свій вантаж.
Таким чином команда Interlegal допомогла Клієнту зекономити близько 80 тисяч доларів США та безперешкодно отримати свій вантаж.
Над проектом працювала команда у складі юристів Олесі Іванової та Микити Кочерби під керівництвом партнера Миколи Мельникова
Загальна аварія дуже складний та комплексний інститут в морському праві, який потребує спеціальних знань та досвіду, при цьому 26 річний досвід Interlegal надає можливість допомогти нашим клієнтам у таких складних ситуаціях.