Interlegal books

Розглянуто інститут загальної аварії, особливості його регулювання на основі міжнародних правових норм, досліджено причини та умови виникнення загальної аварії, особливості її розподілу. Видання призначене для юристів, які спеціалізуються в галузі міжнародного морського права, диспашерів, працівників страхових компаній, студентів юридичних вишів.

У довіднику висвітлено ключові аспекти яхтингу: від вибору, придбання та реєстрації яхти до питань митного оформлення, оподаткування та страхування. Окремо розглянуто нюанси комерційного використання яхт, юридичні тонкощі та переваги різних юрисдикцій. Видання стане корисним для власників яхт, брокерів, юристів та інших фахівців, які працюють у галузі яхтового бізнесу.

У цьому виданні зібрано аналітичні матеріали авторів Interlegal, які містять відповіді на питання, які не втрачають своєї актуальності. Це питання, пов’язані з англійським договірним правом та українським правом.
У матеріалах цього збірника відбито наші зусилля, зроблені практично при супроводі судових і арбітражних справ. У цьому виданні також відображено наші зусилля щодо узагальнення цієї практики. У центрі нашої уваги перебувають правові відносини, що складаються щодо виконання контрактів, невиконання, неналежного виконання, зокрема й особливості, дефолту. Особливу увагу ми приділили виконанню чартерів.

У цьому виданні проаналізовано історичні аспекти виникнення договору морського перевезення вантажів, визначено поняття договору морського перевезення вантажів та основних його видів, а також розглянуто особливості, характерні для договору морського перевезення вантажів, права та обов’язки його учасників, відповідальність, що виникає у процесі виконання цього договору. Проведено теоретичний аналіз сучасних нормативних актів, що належать до договору морського перевезення вантажів у міжнародному та українському законодавстві, розглянуто типологію вантажів, що перевозяться морським транспортом.

Присвячується 15-річчю Морського інституту України (МІУ)
У цій роботі досліджується інститут зіткнення судів, особливості його регулювання міжнародному та національному морському праві. Розглядається поняття зіткнення судів та його зміст. Дано визначення зіткнення суден та гарної морської практики. Розглянуто питання регресу та суброгації при зіткненні судів. Значна увага приділяється обчисленню збитків від зіткнення судів та підсудності справ зіткнення судів, і навіть діям капітана судна після зіткнення. Розглянуто питання юрисдикції у справах зіткнення судів, а також питання кримінальної відповідальності капітана судна. У цьому дослідженні враховуються положення як українського, так і зарубіжного, зокрема англійського, національного права.
Дане дослідження призначене для менеджерів судноплавних компаній, фахівців з фрахтування, юристів, що спеціалізуються в галузі морського права, диспашерів, працівників страхових компаній, студентів морських та юридичних вузів, а також для всіх, хто цікавиться морським правом та практикою його реалізації.

Укладач – Наталія Мірошниченко Асоційований партнер Міжнародної юридичної служби Interlegal, Президент WISTA Ukrainian.
Використані матеріали таких авторів Міжнародної юридичної служби Interlegal:
Артур Ніцевич Партнер, адвокат, член LMAA та SCMA, FNI
Микола Мельников Партнер, член LMAA та GMAA, Голова Морського інституту України,
Наталія Мірошниченко Асоційований партнер
Артем Скоробогатов Асоційований партнер
Дмитро Загороднюк Старший юрист, Член AIJA
Катерина Гадецька Юрист
Олексій Ремесло Старший юрист
Андрій Перепелиця Старший юрист, ACIArb
Данило Христич Юрист
В’ячеслав Лебедєв Консультант

У цьому виданні зібрано матеріали, продиктовані нашою практикою, та опубліковані протягом останніх років у профільних періодичних виданнях. У цих матеріалах відображається наш досвід юридичного та комерційного супроводу морської торгівлі, особливо торгівлі продукцією сільського господарства та інших тісно пов’язаних з нею областях.
Особливу увагу приділено умовам поставки сільськогосподарських культур, ризикам, пов’язаним з такими поставками, механізмам укладання та виконання контрактів, а також розгляду та вирішення спорів, що виникають під час виконання експортних торгових та транспортних договорів.
Це видання може становити інтерес не тільки для практиків бізнесу в контексті супроводу правових та комерційних відносин, а й для систематизації деяких теоретичних положень, що належать до економіки шипінгу, транспортного та морського права. Особливий інтерес воно викличе у всіх, хто цікавиться англійським правом. Призначено справжнє видання, насамперед, для юристів, що спеціалізуються в галузі морського права, страхування, працівників, які займаються забезпеченням договірного процесу та розгляду правових спорів компаній, що ведуть морську торгівлю, зокрема, зернову, і особливо для студентів юридичних, економічних та морських спеціальностей .

Ця публікація присвячена інституту фрахтування судів. Особлива увага приділяється таким взаємозалежним інститутам, як демередж, сталія, детеншен, диспач і т.п. У публікації наводяться останні досягнення практики у сфері фрахтування та узагальнення, що стосуються правових та організаційних механізмів, що її впорядковують. Наводяться види чартерів та інших договорів, сприяють організації процесу фрахтування судів, і навіть виконання фрахтових операцій.
Публікація може бути цікавою для практичних працівників сфери морського транспорту. Можливе використання цієї публікації викладачами, а також студентами та учнями морських навчальних закладів.

Справжня публікація присвячена V Щорічній міжнародній конференції «Практика морського бізнесу: ділимося досвідом», організованій юридичними фірмами «Міжнародна Юридична Служба» та «Ремеді». Найважливішим міжнародним нормативно-правовим актом, який регулює приватні правовідносини щодо рятування на морі, є Міжнародна конвенція про рятування 1989 р., в якій Україна не бере участі. Дослідженню положень цієї Конвенції, головним чином, і присвячено цю публікацію. Супутній аналіз українського та російського законодавства, а також судової практики дозволяє зробити висновок про те, що настав час приєднатися до згаданої Конвенції та України.
Коментарі окремих правових норм, що містяться в публікації, можуть бути використані як у практичній діяльності в морегосподарській сфері та в галузі управління транспортом, так і у навчальній та науковій роботі. Вони можуть бути корисними працівникам портів, судноплавних компаній, вченим, студентам, викладачам та курсантам морських та юридичних навчальних закладів для вивчення окремих аспектів інституту рятування на морі.

Справжня публікація присвячена V Щорічній міжнародній конференції «Практика морського бізнесу: ділимося досвідом», організованій юридичними фірмами «Міжнародна Юридична Служба» та «Ремеді». Найважливішим міжнародним нормативно-правовим актом, який регулює приватні правовідносини щодо рятування на морі, є Міжнародна конвенція про рятування 1989 р., в якій Україна не бере участі. Дослідженню положень цієї Конвенції, головним чином, і присвячено цю публікацію. Супутній аналіз українського та російського законодавства, а також судової практики дозволяє зробити висновок про те, що настав час приєднатися до згаданої Конвенції та України.
Коментарі окремих правових норм, що містяться в публікації, можуть бути використані як у практичній діяльності в морегосподарській сфері та в галузі управління транспортом, так і у навчальній та науковій роботі. Вони можуть бути корисними працівникам портів, судноплавних компаній, вченим, студентам, викладачам та курсантам морських та юридичних навчальних закладів для вивчення окремих аспектів інституту рятування на морі.

Дане видання – це практичний посібник, який покликаний допомогти у діяльності, пов’язаній з організацією та здійсненням перевезення вантажів, особливо морським транспортом. У цьому виданні проаналізовано деякі аспекти історії правового регулювання договору перевезення вантажів, що оформляється за допомогою коносаменту. Проведено дослідження та інших відносин, що складаються щодо видачі коносаменту, а також при здачі вантажу по коносаменту. Дане видання може бути використане і як навчальний посібник для студентів спеціальних навчальних закладів, які вивчають комерційні та правові питання, пов’язані з перевезенням вантажів.

У цій публікації розглядаються популярні проформи зернових чартерів. Особлива увага приділяється проформам Norgrain 89 та Synacomex 2000. Використання практичного досвіду дозволило досить глибоко розкрити зміст багатьох правових інститутів, таких як: порт (порти) навантаження та вивантаження вантажу, фрахт та інші платежі, зокрема, демередж, диспач та плата стивідорам, утримання вантажу. Лейкен і сталія, фумігація та девіація, а також льодове застереження теж розглянуті досить докладно. Інші інститути вивчені менш детально, але майже всі аспекти проформ зернового чартеру були висвітлені. Такий комплексний підхід дозволив системно проаналізувати окремі аспекти договору фрахтування суден та виявити зовнішні зв’язки рейсового спеціалізованого зернового чартеру. В результаті стало можливим інтегровано подати згадані проформи.