Юридична підтримка агротрейдерів: інтерв’ю з партнером юридичної компанії

28 Жовтня, 2024

162

Інтерв’ю спеціально для APK-inform

Сьогодні ми поговоримо з Артемом Скоробогатовим, партнером компанії Interlegal, яка спеціалізується на наданні юридичних послуг агротрейдерам та компаніям, що займаються перевезенням зернових і олійних культур. А. Скоробогатов поділиться своїм досвідом, розповість про становлення практики та про виклики, з якими компанія допомагає справлятися агроекспортерам у щоденній роботі.


  • Як почалася Ваша юридична кар’єра?

— Моя юридична кар’єра почалася ще під час навчання в Національній юридичній академії, яку я закінчив у 2001 році. Вже на четвертому курсі я почав працювати в компанії “Промтекс” під керівництвом Олександра Захарова. У 90-ті роки це була одна з компаній-піонерів у розвитку ринку логістики та торгівлі в Україні. Цей досвід дав мені перші важливі навички та розуміння того, як працює міжнародний торговий та логістичний бізнес, а також виробив стійкий імунітет до роботи на держслужбі, оскільки часто доводилося стикатися далеко не з найкращими її представниками.

Після цього був невеликий період роботи в страховій компанії “Європейський страховий Альянс”, що також стало цінним досвідом в іншому зрізі — ризиків і механізмів врегулювання претензій. Але все змінилося, коли я приєднався до невеликої тоді команди юридичної компанії, заснованої в Одесі 1995 року. Це був офіс, де пліч-о-пліч працювали до десяти юристів під керівництвом Артура Ніцевича. Тоді ніхто не міг передбачити, що через 20 років компанія досягне таких масштабів, а бренд Interlegal стане відомим майже кожному, хто працює у цій сфері. Я зростав разом із компанією, від стажера до партнера, розвиваючи свою експертизу в галузі юридичної підтримки бізнесу як національного, так і транснаціонального масштабу.

  • Як агроекспорт опинився у фокусі вашої діяльності?

— З самого початку існування нашої компанії основні практики були пов’язані з морським бізнесом та морським правом, що цілком природно для фірми, яка виникла і розвивалася в Одесі — головних морських воротах великої і промислово розвиненої України. Ми успішно готували договори, консультували експедиторів, термінали, агентські та крюїнгові компанії, арештовували та звільняли судна в різних куточках світу, стягували фрахт і демередж, реєстрували компанії за кордоном і відкривали їм рахунки. Ці завдання сформували нашу репутацію як експертів №1 у галузі морського права та міжнародної торгівлі спочатку в Україні, а згодом, з відкриттям офісів у Туреччині, Румунії, Болгарії та Грузії — і в Чорноморському регіоні загалом.

Агроекспорт став логічним та органічним продовженням нашого розвитку, оскільки основні експортери, з якими ми працювали, були аграріями, а основний канал їхнього експорту — морський. Ми вчасно зрозуміли, що агро + море в Україні якщо не назавжди, то не на одне покоління.
І що ми можемо бути корисні агробізнесу не тільки у вирішенні проблем з неплатежами та непоставками, але й у розвитку — допомагати освоювати нові географії, оптимізувати умови поставок, вибирати способи перевезення, створювати корпоративну структуру та багато іншого. Наша компанія стала надавати юридичну підтримку на всіх етапах експорту зернових та олійних, починаючи від поля і закінчуючи кінцевим покупцем.

  • Хто були ваші перші клієнти?

— Оскільки нашими першими послугами для трейдерів були консультації у сфері морських перевезень, ми почали працювати з усіма сегментами агротрейду. Буквально за кілька років нашими клієнтами стали такі компанії, як CHS, Cofco, Baywa, Al Ghurair, Posco International, Synopharm, ФА Україна, Orexim, Sungrain, UMG, Optimus, Quadra Commodities та багато інших.

  • Наскільки активний маркетинг ви вели в той час?

— Ми активно займалися маркетингом, щоб донести цінність наших послуг. Ми пропонували і успішно проводили семінари, майстер-класи та круглі столи. Я виступав з доповідями на 3-4 конференціях на рік, розбираючи десятки практичних кейсів.

Пам’ятаю, як ми брали участь у першій агроконференції в Криму, організованій АПК-Інформ. Я був з доповіддю на тему: “Врегулювання претензій у морському перевезенні зернових вантажів”.

Конференція Grain & Maritime Days in Odesa більше 10 років збирала сотні учасників. У 2019 році, до пандемії, на конференції було 600 учасників із 30 різних країн. Після однієї з конференцій ми навіть створили афтерпаті-чат, який зібрав понад сотню людей і проіснував кілька років — можливо, він живий і сьогодні.

Наші продукти, такі як LegalCare і корпоративний тренінг з виконання експортних контрактів, зіграли важливу роль у підвищенні правової грамотності покоління спеціалістів у сфері екзекьюшн і трейдингу.

Ми також пишемо унікальні книги, які досі займають почесні місця у бібліотеках багатьох успішних агрокомпаній і вишів України. До речі, їх можна завантажити з нашого сайту, якщо знати правильне посилання — я готовий поділитися ним з вашими читачами (https://interlegal.com.ua/interlegal-books/).

  • Хто з аграрників зараз входить до списку ваших клієнтів?

— Сьогодні нашими клієнтами є як великі агрохолдинги, що володіють землею та переробкою, такі як МХП, Кернел, Астарта, LNZ, ТАС-Агро, НЖК, Укрлендфармінг, так і українські та іноземні трейдери, такі як 3F Group, Орексім, Bulkexim, Cofco, Olam, Prime Trading, Arista Trading. Ми вдячні клієнтам, які залишаються з нами протягом багатьох років.

  • Як вам вдається надавати послуги, якщо ваші клієнти сперечаються між собою?

— Конфлікт інтересів дійсно поширене явище на такому тісному ринку, як Чорне море. У нас достатньо жорсткий регламент перевірки та поведінки в ситуації, коли ми бачимо конфлікт. Ми обов’язково попереджаємо обидві сторони про його наявність і або відмовляємося, рекомендуючи когось із колег, або пропонуємо допомогу в урегулюванні як посередник чи медіатор. За майже 30 років роботи не було жодного випадку, коли хтось із клієнтів міг би дорікнути нам за неетичну поведінку.

  • Чи скаржаться клієнти? Є на що?

— Скарги трапляються досить рідко, у нас є внутрішній KPI — кількість рекламацій повинна бути менше 1%. Якщо висловлено невдоволення, це означає, що клієнт хоче, щоб наш сервіс став кращим, адже він нас обрав. Наше завдання — виправити недоліки і виправдати його очікування.

Загалом українці (ми також) звикли до хорошого сервісу, і це зазвичай стосується швидкості обслуговування. В нас велика команда, і ми звикли робити справи швидко. Коли ми не можемо так само швидко надати клієнту сервіс за кордоном, то, звісно, виникають труднощі. “Маньяна”, “Iншалла”, “2-3 єгипетські дні” та інші позначення строків, звичайні для ряду напрямків, часто викликають у клієнтів обурення. Нам доводиться брати резерви і проявляти терпіння, приймаючи на себе удар. Однак ми постійно шукаємо і успішно знаходимо партнерів, які працюють швидше за своїх місцевих колег. Тому у нас понад 60 асоційованих офісів по всьому світу — це такі ж спеціалізовані юристи, яким ми готові довіряти. Довіреність на Кіпрі за один день, арешт судна в Туреччині за два дні або арешт рахунку в Іспанії за кілька тижнів — легко.

  • Хто ваші конкуренти? Чим ви відрізняєтеся від них?

— Коли ти практикуєш у сфері моря та експорту, ти маєш бути на голову вище конкурентів за глибиною експертизи і швидкістю роботи. Юристи, що практикують морське право або питання логістики, часто не мають достатнього розуміння специфіки перевезення зернових і олійних культур, а ті, хто працював з агровиробниками, часто “плавають” у морських питаннях. Нашою основною перевагою від початку став досвід і експертиза на стику кількох правових систем, практик і юрисдикцій. З урахуванням обов’язкової проєктної роботи над кожним кейсом, що забезпечує швидкість і безперебійність сервісу, ми дійсно одні з кращих в цьому. Звичайно, сьогодні вже є конкуренти в окремих напрямах, але дуже мало тих, хто настільки глибоко розуміє, що відбувається з вантажем зерна або олії впродовж усього перевезення — з юридичної та практичної точки зору. Ми можемо не тільки виявити причини виникнення складнощів, але і передбачити варіанти розвитку подій, пропонуючи рішення наперед.

Крім того, у нас є власні офіси в Стамбулі, Констанці, Варні та Батумі, на Кіпрі, де працюють досвідчені локальні партнери.

Також, як я вже згадував, ми маємо власну мережу асоційованих офісів в десятках країн світу, що дозволяє нам оперативно підключатися і надавати послуги в більшості портів призначення наших клієнтів по всьому світу.

У своїй галузі ми точніші, швидші, досвідченіші та практичніші, на що постійно вказують наші клієнти у зворотному зв’язку. Вони високо цінують можливість швидко отримати практичну консультацію на будь-яку тему, що стосується їх бізнесу та нашої спеціалізації — у будь-який час, щодо будь-якого міста, де зараз знаходиться їх товар чи транспорт. 

  • Розкажіть про команду.

— Сьогодні наша команда представляє собою кілька юридичних відділів, у яких працюють понад 50 фахівців, об’єднаних єдиними корпоративними стандартами. Керують відділами мої партнери. Олексій Ремесло забезпечує вирішення торговельних спорів в десятках арбітражів GAFTA тa FOSFA. Карина Горова — це допомога за всіма юридичними питаннями щодо морських та сухопутних перевезень, спорах з перевізниками та на їх захист. Ірина Воєводина — це корпоративний всесвіт: компанії, рахунки, податки, спадкування, партнерські відносини та складні бізнес-схеми. Маркетинг, бізнес-девелопмент, HR та фінанси у надійних руках Артура Ніцевича та Миколи Мельникова. 

А є ще й обслуговування власників яхт, серед яких теж, до речі, чимало аграріїв, але це окрема історія.


Якщо ми зустрічаємо фахівців в питаннях, що ми практикуємо щоденно, ми залюбки пропонуємо їм приєднатися до нашої команди чи знайти інші форми кооперації. Ми також пишаємося тим, що вихідці з нашої компанії, Interlegal, стають затребуваними фахівцями як у юридичному бізнесі, так і в юридичних департаментах торгових компаній. Це підтверджує наш внесок у розвиток галузі, високий рівень нашої підготовки, етики і культури.

  • Яка Ваша роль у компанії?

— Моя перша спеціалізація в Interlegal була пов’язана з митною практикою. Багато працював з питаннями контейнерних перевезень. Вже тоді у нас в роботі були кейси дуже складного рівня із зіпсованими чи вкраденими судновими партіями вантажу, затонулими суднами, залитими олією контейнеровозами та ін.

Після того як фірма взяла курс на агросектор, мій фокус суттєво змінився. Спочатку моя роль полягала в побудові портфеля клієнтів з галузі агротрейда, формуванні юридичних продуктів для них і розвитку практики в цілому. Сьогодні клієнти з агросектора користуються послугами усіх наших відділів. А я наразі веду портфель українських агрохолдингів, а також супроводжую комплексні кейси, які знаходяться на стику різних практик, правових систем і офісів. Крім того, я підтримую бізнес-процеси, пов’язані з управлінням і розвитком відносин з нашими клієнтами, які дозволяють тримати високий рівень обслуговування на всіх етапах взаємодії.

  • Які найскладніші або найцікавіші кейси були у вашій практиці?

— За роки роботи у нас було багато непростих кейсів. Найбільш відповідальні та складні були пов’язані з ситуаціями, коли об’єктивні обставини, такі як державна політика в сфері експорту, коливання цін або воєнні дії, ставили великі виробничі або торгові компанії на межу банкрутства. Таких історій у моїй особистій практиці було кілька, і я з гордістю можу сказати, що всі вони успішно завершилися перемовинами. Справи навіть не дійшли до суду чи арбітражу. Всі бізнеси успішно працюють.

Були випадки, коли клієнти отримували свої гроші через 12 років після загальної аварії на контейнеровозі, а були такі, коли вдавалося врятувати кілька мільйонів за пару днів, вирвавши товар клієнта з одного зі скандальних терміналів. Дуже люблю кейси, коли вдається знайти компромісне рішення, яке дозволяє зберегти і гроші, і відносини між діловими партнерами.

  • Як змінилася ваша практика після початку повномасштабної війни?

— Війна внесла значні корективи в роботу агроекспортного ринку. Багато компаній або припинили діяльність в Україні, або призупинили її на тривалий термін. Знаю приклад, коли власник взагалі втік у лютому 2022 року, залишивши співробітників і зобов’язання. Але є й інші приклади. Поки одні сумнівалися і втрачали частку ринку, інші заробляли по 50-80 доларів на тонні.

Деякі компанії кусають лікті, відмовившись продати термінал на Дунаї, а інші, купивши там же танкерний флот, вже давно окупили його довгостроковими контрактами. Були складнощі з вивезенням урожаю 2021 року, і компанії привозили зерно під зерновий коридор, не читаючи застереження про форс-мажори, а потім намагалися домовитися з терміналами, які вимагали по 20 доларів за тонну за завантаження на автомобілі. Було багато кейсів, пов’язаних з тривалими простоями суден перед Босфором або на Суліні. За нашими оцінками, українські виробники переплатили близько мільярда доларів за простій флоту через штучно створені черги. Також, звісно, є кейси з відшкодування збитків від дій рф щодо вкраденого, пошкодженого та знищеного майна клієнтів — суден, елеваторів, терміналів.

Але загалом нічого особливо нового для нашої практики не було, просто змінилися масштаби і специфіка.

  • Які у вас плани на майбутнє?

— Ми плануємо продовжувати розширювати наші послуги, приділяючи особливу увагу новим ринкам і трендам в агросекторі. Нещодавно ми відкрили офіс на Кіпрі для підтримки клієнтів у європейських юрисдикціях та банках, активно працюємо в країнах Чорноморського регіону, особливо в Румунії, чия роль як експортера та транзитера агропродукції зараз значно зросла. Також ми тепер представлені локальними партнерами в Казахстані.

Наша мета — бути надійним партнером для наших клієнтів у всіх юрисдикціях, де вони працюють сьогодні і планують працювати завтра. Примітно, що загальна частка кейсів із правом, відмінним від українського та англійського, на сьогодні становить понад половину всіх справ компанії.

Ми віримо в майбутнє України і активно допомагаємо українській армії. Деякі з наших співробітників зараз служать і навіть там підтримують відносини з клієнтами.

Ми точно знаємо: все буде Україна!

Автор
Артем Скоробогатов
Партнер
Консультація
Щоб постійно отримувати важливу інформацію, а головне швидко - підписуйтеся на новини з сайту
Підпишіться на новини

Публікації з цієї категорії

Цей запис не має тегів.

Інші публікації

Морське право

АРЕШТИ СУДЕН – STRANGER THINGS ПО-УКРАЇНСЬКИ

26 Грудня, 2024

0.244k

INTERLEGAL SHIPPING DIGEST Q4

20 Грудня, 2024

0.036k

Дія правил КІК в Україні: перші підсумки та вплив на бізнес

10 Грудня, 2024

0.052k

Що важливо знати при укладанні додаткової угоди до контракту

9 Грудня, 2024

0.051k

Як Interlegal допомогли найбільшому трейдеру з Казахстану 

2 Грудня, 2024

0.042k

Safe Port Warranty та розподіл воєнних ризиків за версією LMAA 

28 Листопада, 2024

0.134k

Нові правила трансфертного ціноутворення на Кіпрі: глобальна прозорість та нові виклики 

7 Листопада, 2024

0.06k

Податкове резидентство – що це таке і та як його визначати? 

6 Листопада, 2024

0.047k

Морське право

Виклики та рішення морської галузі 2024

0.082k

Юридична підтримка агротрейдерів: інтерв’ю з партнером юридичної компанії

28 Жовтня, 2024

0.162k

Реєстрація яхти під прапором Співдружності Домініки – швидко, просто та економічно вигідно 

22 Жовтня, 2024

0.047k

Не бажаєте платити демередж? А прийдеться…

20 Вересня, 2024

0.037k

Битва на Чорному морі

27 Серпня, 2024

0.066k

Гамбурзька справа: Чому Антимонопольний комітет України зацікавився німецьким портом

24 Серпня, 2024

0.057k

ЧИ Є У ІНШОГО ПОДРУЖЖЯ ПРАВА НА ВАШУ ЧАСТКУ В ТОВ?

21 Серпня, 2024

0.047k

Реєстрація яхти під прапором Кіпру: переваги та умови

16 Серпня, 2024

0.048k

Lien on cargo on board the vessel in Ukraine

3 Серпня, 2024

0.053k

Дефолт в торговом контракте: объявляем по-английски

2 Серпня, 2024

0.045k

Демередж – такий звичний, але такий важливий

1 Серпня, 2024

0.031k

Шипінг в умовах війни: відповіді на найпоширеніші запитання

26 Липня, 2024

0.02k

Апдейт процедури та свіжий погляд на арешт суден в Одеському регіоні під час війни

25 Липня, 2024

0.019k

Страхування інвестицій

1 Липня, 2024

0.019k

Що таке новація в англійському праві?

28 Червня, 2024

0.025k

Пост-релиз вебинара “Международная торговля и перевозка товара”

26 Червня, 2024

0.02k

Maritime Days in Odesa 2024

22 Червня, 2024

0.022k

Круглий стіл «Юридичні питання контейнерних перевезень зернових та олійних»

20 Червня, 2024

0.016k

Шануйтеся (страхуйтеся), панове!

27 Травня, 2024

0.018k

Пост-реліз: EBA Odesa Business Talks: Recovery Ukraine. Проєкти відновлення на Півдні України

24 Травня, 2024

0.014k

Interlegal Yachting Digest Q1 2024

4 Квітня, 2024

0.018k

Псування наливних вантажів: морські вимоги та особливості арешту

24 Січня, 2024

0.017k

Як уникнути проблем в міжнародній торгівлі?

11 Січня, 2024

0.015k

Помилки яких варто уникати під час укладання CIF контрактів

15 Грудня, 2023

0.023k

Certificate is final as to quality…

13 Грудня, 2023

0.019k

Що потрібно знати для організації чартерної діяльності?

12 Грудня, 2023

0.025k

Anticipatory breach. Відповіді на найактуальніші питання

17 Листопада, 2023

0.019k

Чи вартий демередж арбітражу: як краще вирішити спір з невеликою сумою?

31 Жовтня, 2023

0.015k

А Ви вже налагодили бізнес-процеси своєї компанії у Польщі?

3 Жовтня, 2023

0.012k

Яхтинг

На що звертати увагу при укладанні брокерської угоди

10 Вересня, 2023

0.03k

Чартерний бізнес у Чорногорії: рішення є!

0.024k

Бізнес-колаборації та партнерські угоди під час війни

3 Серпня, 2023

0.021k

Звіт Паризького Меморандуму за 2022 рік

5 Липня, 2023

0.022k

Судно підходить до порту призначення, а фрахт ще не надійшов: що робити?

4 Липня, 2023

0.022k

Прапор Чорногорії: переваги юрисдикції

30 Червня, 2023

0.017k

Неуважність вартістю в мільйони

25 Травня, 2023

0.011k

Знижка в ціні згідно “extension clause” GAFTA 48

15 Травня, 2023

0.021k

Фінпідтримка й фінпартнерство: як стати банком першого вибору для експортерів

10 Квітня, 2023

0.02k

Як співпраця Укрексімбанку зі Світовим банком відкриває доступ бізнесу до довгострокового фінансування

7 Квітня, 2023

0.012k

Чартерний бізнес у Чорногорії: рішення є!

27 Березня, 2023

0.01k

Зник вантаж. Відповідальність директора складу.

23 Березня, 2023

0.015k

Compliance банку та визначення якими він лякав

6 Березня, 2023

0.018k

На що звертати увагу при укладанні брокерської угоди

24 Лютого, 2023

0.018k

Коносамент чи морська накладна: вибір за Вами

23 Лютого, 2023

0.064k

Конвенція ООН Про Міжнародні Наслідки купівлі-продажу суден у судовому порядку – вже скоро

3 Лютого, 2023

0.01k

ОПОДАТКУВАННЯ ФРАХТУ

0.058k

Що робити, якщо Ваш іноземний контрагент не виконує зобов’язання за угодою?

1 Лютого, 2023

0.02k

Як продовжити строк поставки за правилами Gafta та Fosfa?

20 Січня, 2023

0.016k

Interlegal Trade digest Q4 2022

16 Січня, 2023

0.018k

Створення та функціонування спільного підприємства в Україні

10 Січня, 2023

0.101k

Що робити у разі втрати коносаменту?

16 Грудня, 2022

0.018k

Електронна печатка FOSFA для сертифікатів аналізів

15 Грудня, 2022

0.016k

Interlegal Shipping digest Q4 2022

9 Грудня, 2022

0.015k

Особливості іноземного арбітражного рішення в Китаї

2 Грудня, 2022

0.015k

СТРАХУВАННЯ ЯХТ ПО-АНГЛІЙСЬКІ

31 Жовтня, 2022

0.021k

З чим зіткнувся шипінг та трейд під час блокади морських портів України

11 Жовтня, 2022

0.02k

Санкції проти РФ та Білорусі. Вплив на бізнес.

3 Жовтня, 2022

0.014k

Нововведення Греції: що потрібно враховувати

28 Вересня, 2022

0.013k

Interlegal Trade digest Q3 2022

22 Вересня, 2022

0.013k

Купівля яхти у складчину

30 Серпня, 2022

0.014k

Смарт-контракти: як сторонам убезпечити себе

29 Серпня, 2022

0.014k

НОВИНИ КОРПОРАТИВНОГО СВІТУ

18 Серпня, 2022

0.012k

Бізнес з Китаєм: розбір практичних кейсів

25 Липня, 2022

0.011k

Постійне проживання на борту: ризики для яхт у тимчасовому ввезенні до ЄС

21 Липня, 2022

0.016k

Опубликован отчет Парижского Меморандума за 2021 год

12 Липня, 2022

0.016k

Денонсация соглашения между правительствами Украины и российской федерации

14 Червня, 2022

0.007k

ВІДКРИТТЯ БІЗНЕСУ В КИТАЇ: ОБИРАЄМО ФОРМУ ОРГАНІЗАЦІЇ

11 Червня, 2022

0.019k

Порядок использования паспорта моряка при пересечении границ ЕС

30 Травня, 2022

0.336k

План Маршалла для України: відкриті питання

23 Травня, 2022

0.014k

ИЗМЕНЕНИЯ В АДМИНИСТРИРОВАНИЕ НАЛОГОВОГО ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВА В ПЕРИОД ВОЕННОГО ПОЛОЖЕНИЯ

28 Квітня, 2022

0.017k

Проведение регистрационных действий в условиях военного времени

22 Квітня, 2022

0.016k

Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану

19 Квітня, 2022

0.011k

Форс-мажор: взгляд под другим углом

23 Березня, 2022

0.013k

Робота морських лінійних перевізників на території України після 24.02.2022

22 Березня, 2022

0.021k

Alert: Принудительное изъятие имущества при военном положении

21 Березня, 2022

0.015k

Программы Yacht Engaged in Trade. Где существуют и для чего использовать?

10 Лютого, 2022

0.017k

Interlegal digest – TRADE

0.017k

В Украине меняется ведение документации, а в мире – налоговые ставки: новости корпоративного мира за январь

2 Лютого, 2022

0.011k

Регистрация яхты и выбор флага

24 Січня, 2022

0.021k

China Check – проверяем китайских контрагентов

13 Січня, 2022

0.299k

Изменения в Налоговый кодекс, “Дія City” и реформа на Кипре

10 Січня, 2022

0.018k

Кипр завлекает бизнес налоговыми льготами, Британия вводит реестр бенефициаров: новости корпоративного мира за ноябрь

6 Грудня, 2021

0.015k

Временный ввоз яхты в ЕС: коротко о главном

29 Листопада, 2021

0.022k

Привлечь любой ценой…

0.017k

Регистрация яхты с с выплаченным НДС в ЕС

18 Листопада, 2021

0.014k

Interlegal Trade Newsletter Q3

12 Листопада, 2021

0.016k

Чергова пеня за порушення граничних строків для Експортера

11 Листопада, 2021

0.008k

Тренды уходящего года в шиппинге

0.037k

ОСОБЕННОСТИ ЗАКЛЮЧЕНИЯ ДОГОВОРОВ С КИТАЙСКИМИ ПАРТНЕРАМИ

10 Листопада, 2021

0.009k

Pandora Papers касается каждого: новости корпоративного мира за октябрь

2 Листопада, 2021

0.008k

Третье лицо в судебном процессе. К чему готовиться Истцу.

28 Жовтня, 2021

0.015k

Новое уголовное дело против экоинспекции, или Почему отсутствовать нарушение не может

20 Жовтня, 2021

0.014k

КУПЛЯ-ПРОДАЖА ЯХТ

13 Жовтня, 2021

0.01k

Уроки Бейрута: морские и торговые аспекты

8 Жовтня, 2021

0.018k

Соевые бобы: риски и рекомендации по предотвращению потерь

7 Жовтня, 2021

0.018k

Закон о виртуальных активах и GDPR: новости корпоративного мира за сентябрь

4 Жовтня, 2021

0.021k

«Water toys» на прогулочных яхтах. Правила использования средств для развлечений на воде

29 Вересня, 2021

0.01k

Земельная реформа 2021 в деталях

23 Вересня, 2021

0.013k

Закон о мультимодальных перевозках. В чем риски?

17 Вересня, 2021

0.017k

Прецедент с яхтой Insieme в Грузии: правовые выводы

14 Вересня, 2021

0.024k

Paperless, отмывание денег и налоговая амнистия: новости корпоративного мира за август

2 Вересня, 2021

0.015k

Возможно ли расторгнуть брак в Украине, если он был заключен в другой стране, да и еще с нерезидентом?

0.009k

INTERLEGAL QUARTERLY TRADE NEWSLETTER 02 2021

4 Серпня, 2021

0.017k

О чем нужно позаботиться экспортерам и трейдерам, поставляющим сельхозпродукцию в Египет?

3 Серпня, 2021

0.01k

Сухой порт. Особенности и организация работы

2 Серпня, 2021

0.015k

Дія City, деолигархизация и прожиточный минимум: новости корпоративного мира за июль

0.011k

Чек-лист по обыскам на судне

27 Липня, 2021

0.009k

ВНЕСУДЕБНЫЕ САНКЦИИ: КАК ПРОВЕРИТЬ КОНТРАГЕНТА

26 Липня, 2021

0.014k

О развитии яхтенной индустрии в Испании

15 Липня, 2021

0.01k

Ограничение конкуренции на услуги в морских портах будет снято

13 Липня, 2021

0.01k

Оптимизм минус чиновники

8 Липня, 2021

0.014k

РЕКОМЕНДАЦИИ ПО ЗАЩИТЕ БИЗНЕСА ОТ МОШЕННИЧЕСКИХ СХЕМ

7 Липня, 2021

0.016k

Искать точки соприкосновения, договариваться с конкурентами и объединяться для лоббирования интересов отрасли

0.011k

Выбраться из старой колеи. Мысли по поводу законопроекта «О государственном экологическом контроле»

5 Липня, 2021

0.009k

Что делать продавцу, когда покупатель не платит за товар?

2 Липня, 2021

0.02k

Налог на Google и налоговая амнистия: новости корпоративного мира за июнь

0.016k

«Дождались!» – раскрытие информации о структуре владения компаниями

1 Липня, 2021

0.013k

Министерство транспорта Турции выступило с инициативой по увеличению торгового флота Турции!

0.015k

Безопасные реквизиты: как работает комплаенс при открытии банковского счета

29 Червня, 2021

0.012k

Interlegal предотвратил получение мошенниками груза Клиента

0.014k

Опубликован новый отчет Парижского Меморандума

25 Червня, 2021

0.013k

Судостроение в Украине поддерживать некому, – Артур Ницевич

11 Червня, 2021

0.02k

“ЗАЛЕЖАЛІ” ВАНТАЖІ: ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ Й АЛГОРИТМ ДІЙ

8 Червня, 2021

0.025k

Страхование груза по CIF-контрактам: на что стоит обратить внимание сторонам договора?

4 Червня, 2021

0.018k

О запрете однокорпусных нефтяных танкеров

3 Червня, 2021

0.009k

Создание БЭБ и старт для крупных инвестиций: новости корпоративного мира за май

0.015k

Приостановка выдачи каботажной лицензии в Хорватии

0.013k

Як визнати в Україні рішення іноземних судів та арбітражів? 5 цікавих питань

2 Червня, 2021

0.014k

Развитие зернового рынка Украины – мнение юриста

20 Травня, 2021

0.018k

Преимущества и особенности Черногории для регистрации яхт

19 Травня, 2021

0.015k

Бюро экономической безопасности. Чего ждать украинскому бизнесу?

0.009k

Основы страхования яхт – что нужно знать начинающему яхтсмену

18 Травня, 2021

0.015k

Дія.City, санкции и трансграничные схемы: новости корпоративного мира за апрель

11 Травня, 2021

0.019k

Арбитражное соглашение: базовые принципы английского права и современный подход английских судов

0.009k

Альтернатива для судовладельца. Чем заменить углеводородное судовое топливо?

5 Травня, 2021

0.013k

Государство не помогает морскому бизнесу Украины, но он адаптируется и не сдается. За счет чего

29 Квітня, 2021

0.011k

Безопасная эксплуатация прогулочных яхт. На что обратить внимание?

0.008k

Як експедитору захистити себе?

28 Квітня, 2021

0.015k

Новые правила Лондонской ассоциации морских арбитров

0.022k

Хто з нерезидентів повинен стати на облік в ДПСУ?

15 Квітня, 2021

0.011k

Чек-лист при ведении чартерной деятельности в ЕС

0.014k

Учёт нерезидентов и налоговая амнистия: новости корпоративного мира за март

7 Квітня, 2021

0.014k

ДОМАШНИЙ КОНОСАМЕНТ ДЛЯ NVOCC: В ЧЕМ ПРЕИМУЩЕСТВО?

6 Квітня, 2021

0.018k

INTERLEGAL QUARTERLY TRADE NEWSLETTER

30 Березня, 2021

0.016k

Как выбрать флаг для яхты?

26 Березня, 2021

0.08k

Таможенные войны или как поставить товар в срок

22 Березня, 2021

0.015k

Нерезиденты обязаны стать на учет в налоговой Украины

18 Березня, 2021

0.012k

ЛОНДОНСКИЙ АРБИТРАЖ – ПО НОВЫМ ПРАВИЛАМ

11 Березня, 2021

0.018k

Открытие данных о бенефициарах и амнистия: новости корпоративного мира за февраль

5 Березня, 2021

0.013k

Регистрация прогулочных яхт под флагом Великобритании

26 Лютого, 2021

0.012k

Я же перевалил, или Как взыскать убытки по договору перевалки

25 Лютого, 2021

0.015k

Почему международные консультанты теряют интерес к работе в Украине?

18 Лютого, 2021

0.014k

Как не стать жертвой проводимой в государстве антикоррупционной реформы?

17 Лютого, 2021

0.014k

Brexit: как повлиял на эксплуатацию яхт

12 Лютого, 2021

0.016k

Welcome to the jungle або що може піти не так в Україні?

0.018k

Конечному бенефициарному собственнику приготовиться

5 Лютого, 2021

0.012k

На что обратить внимание украинскому IT-бизнесу в 2021 году? Советы юриста

0.018k

Налоговые проверки и правила работы с нерезидентами: новости корпоративного мира за январь

0.009k

Качество vs предназначение товара: позиция английского права

3 Лютого, 2021

0.011k

Сухой порт. Порядок взаимодействия с железной дорогой

2 Лютого, 2021

0.013k

О чем писали морские СМИ в декабре 2020

28 Січня, 2021

0.028k

Коментар Interlegal до проекту Закону “Про внесення змін до Закону України “Про зовнішньоекономічну діяльність»

25 Січня, 2021

0.014k

Упрощена процедура получения освобождения от НДС для коммерческих яхт, осуществляющих навигацию в открытом море

22 Січня, 2021

0.012k

Рейдерство в 2021: чего ждать бизнесу?

15 Січня, 2021

0.017k

Операционный лизинг яхты на Мальте

0.012k

Закон «О внутреннем водном транспорте» для яхтинга

4 Січня, 2021

0.013k

О чём писали морские СМИ в ноябре

30 Грудня, 2020

0.013k

Внимание: Что не так с голландской упрощенной регистрацией яхт?

23 Грудня, 2020

0.014k

На что обратить внимание при ликвидации компании за границей

17 Грудня, 2020

0.016k

Депозит по договору купли-продажи. Где кроется подвох?

9 Грудня, 2020

0.009k

Новый регламент МКАС при ТПП Украины

3 Грудня, 2020

0.014k

11 лучших книг по международной торговле на выходные

0.019k

Как (не) нужно объявлять дефолт по контрактам

30 Листопада, 2020

0.02k

Обзор мирового шиппинга за Ноябрь

24 Листопада, 2020

0.014k

Как не стать жертвой мошенников?

23 Листопада, 2020

0.022k

Качество финальное в месте погрузки – английский подход

19 Листопада, 2020

0.029k

Как частному бизнесу оперировать землями водного фонда на законных основаниях?

16 Листопада, 2020

0.016k

Где зарегистрировать компанию и создать реальный офис? Сравниваем юрисдикции

5 Листопада, 2020

0.014k

Введены в действие изменения к Регламентам МКАС и МАК при ТПП Украины

2 Листопада, 2020

0.014k

На что обратить внимание при взыскании сумм в порядке регресса и суброгации в Украине

30 Жовтня, 2020

0.053k

Регистрация прогулочной яхты под европейским флагом на иностранца

21 Жовтня, 2020

0.017k

Обзор мирового шиппинга за октябрь

20 Жовтня, 2020

0.032k

Открытие счета в платежной системе 3s.money

15 Жовтня, 2020

0.014k

Руководство по инвестированию для собственников

13 Жовтня, 2020

0.015k

Поставка товара без риска на условиях FOB

0.024k

Международные поставки: CPT в украинском исполнении — каких рисков остерегаться?

9 Жовтня, 2020

0.03k

Новости законодательства Мальты. Что нового для владельцев яхт?

28 Вересня, 2020

0.013k

Виртуализация рынка морских перевозок ІІ – Киберриски для портов и судоходства

23 Вересня, 2020

0.013k

Не форс-мажором единым прекращается контракт…

22 Вересня, 2020

0.017k

НЕрезидент: разбираемся в тонкостях для временного ввоза яхт

16 Вересня, 2020

0.012k

Третий лишний? Брокерская комиссия: почему важно грамотно составить договор

11 Вересня, 2020

0.02k

Панамский паспорт моряка: какие преимущества для яхтсмена?

7 Вересня, 2020

0.036k

Преимущества Кипра для яхтинга

20 Серпня, 2020

0.015k

Независимому регулированию на транспорте быть!

0.012k

Виртуализация рынка морских перевозок

4 Серпня, 2020

0.014k

Современные правовые инструменты для агробизнеса

31 Липня, 2020

0.015k

Актуальный вопрос. Временный ввоз иностранных прогулочных яхт в Грецию

0.01k

Новая жизнь портов

23 Липня, 2020

0.012k

Парижский меморандум: история вопроса

17 Липня, 2020

0.013k

Совет юриста трейдеру, или Как НЕ потерять права по договору

7 Липня, 2020

0.013k

Режим временного ввоза. Пример Турции

2 Липня, 2020

0.016k

Что такое демередж и как им правильно пользоваться

29 Червня, 2020

0.02k

Ситуация с поднятием танкера “Делфи”

0.013k

Привлекательная для бизнеса: как открыть компанию в Грузии

26 Червня, 2020

0.021k

COVID-19. Оговорка BIMCO о смене экипажей для тайм-чартеров

25 Червня, 2020

0.013k

Покупка яхты: юридические тонкости при оценке технического состояния

24 Червня, 2020

0.016k

Ликвидация компаний в ЕС: время принимать решения

22 Червня, 2020

0.011k

Нові підходи до арешту суден в Україні

18 Червня, 2020

0.017k

Режимы ограничений на судозаходы яхт (по состоянию на 16 июня)

16 Червня, 2020

0.019k

Через признание к исполнению

15 Червня, 2020

0.013k

Бизнес и кризис – что происходит в морской отрасли

0.012k

Риск – дело благородное. Но не в бизнесе

9 Червня, 2020

0.015k

Деньги, бизнес и водные пути

8 Червня, 2020

0.011k

Как возместить расходы на юристов в арбитраже GAFTA

5 Червня, 2020

0.023k

Новые правила игры для компаний-нерезидентов

0.01k

Руководство для владельцев яхт при наступлении страхового случая

4 Червня, 2020

0.275k

Законопроект 1182-1-д «О внутреннем водном транспорте»: важные аспекты для яхтинга

28 Травня, 2020

0.012k

Бенефициарный собственник: когда вносить данные в реестр

26 Травня, 2020

0.014k

По косточкам: разбираем проект о портовых сборах

25 Травня, 2020

0.013k

Оформление иностранной яхты в режим временного ввоза в Украине при перевозке ее автотранспортом

22 Травня, 2020

0.007k

Аграрные расписки: украинский опыт

0.012k

Своды обычаев и аресты судов: что нового в законе о ВВТ

0.013k

Закон 1210 подписан – BEPSу в Украине быть!

0.018k

О Порядке оформления прихода судов в морской порт

21 Травня, 2020

0.015k

Как открыть постоянное представительство в Украине? Пошаговый гид

20 Травня, 2020

0.013k

Режим IP-Box в Польше: как воспользоваться

17 Травня, 2020

0.022k

Выгодный тренд: ship management судна из Грузии

0.016k

Упрощённая процедура смены британского флага

7 Травня, 2020

0.013k

Защита торговой марки на таможне

4 Травня, 2020

0.017k

Как защитить себя от действий недобросовестного судовладельца по бербоут-чартеру

0.017k

Почему 64 доли в яхте?

24 Квітня, 2020

0.01k

Работа платежных систем во время пандемии COVID-19

17 Квітня, 2020

0.014k

Ограничения на судозаходы яхт (по состоянию на 17 апреля)

0.02k

Есть ли жизнь после СOVID?

16 Квітня, 2020

0.015k

Проект Методики портовых сборов нуждается в доработке

0.015k

Форс-мажор: проверка, уведомление и подтверждение

10 Квітня, 2020

0.015k

Рынок земли: всё что вы хотели спросить

9 Квітня, 2020

0.012k

Временный ввоз яхт Vs пандемия COVID-19

0.016k

В Панаме создается Реестр бенефициарных собственников

8 Квітня, 2020

0.014k

Взыскание бункерного долга – когда срочность важна

7 Квітня, 2020

0.013k

Регистрация прогулочных яхт в Делавэре: что изменилось?

3 Квітня, 2020

0.012k

Interlegal отмечает растущие риски невыполнения экспортных контрактов

0.011k

Импорт яхты в Украину набирает популярность

31 Березня, 2020

0.014k

Alert: Работа сотрудников на время карантина

27 Березня, 2020

0.017k

Мировой карантин уже влияет на международную торговлю и морское судоходство в Черноморском регионе

0.011k

Alert: изменения в проформах FOSFA с 1 апреля

24 Березня, 2020

0.013k

Как защититься от действий монополиста в Украине?