Misunderstanding та технічні помилки як причина спору
12 Лютого, 2024
1
До спеціалістів Interlegal звернулась компанія з дорученням провести claims handling з їх контрагентом. Через просте непорозуміння під загрозою опинилися ділові відносини сторін, а наш Клієнт ризикував втратити контракт вартістю 3,500,000 доларів США. Одразу розкриємо інтригу: професійні дії нашої команди допомогли партнерам порозумітися і зберегти угоду на шестизначну суму.
Суть спору полягала в тому, що Клієнт як FOB продавець поставив товар Покупцеві, передав усі документи, отримав оплату, але згодом отримав претензію щодо якості товару. А саме – наявність пестицидів, що перевищують контрактну специфікацію і, відповідно, неможливість розмитнення даного товару. Через порушення Покупець затребував велику знижку, несумісну з ціною контракту в цілому.
Клієнт проводив власний аналіз товарних зразків, щоб бути впевненим у якості товару перед укладанням контракту. Жодних сумнівів у якості товару не вбачалося.
Після погодження умов та укладення контракту Клієнт провів аналіз зразків вже відповідно до контракту. Усі показники були в нормі, окрім пестицидів. Клієнт запросив у лабораторії відповідних пояснень щодо результатів та попросив зробити додатковий аналіз виключно на наявність пестицидів. В результаті Клієнт отримав три документи щодо проведених аналізів. При цьому повторний аналіз не виявив перевищення норми пестицидів.
В процесі ретельного аналізу обставин, листування та документів команда, яка працювала над проектом, виявила технічну помилку. Виявилося, що Клієнт направив Покупцеві результати першого та третього аналізів, з яких перший мав завищений показник пестициду. Другий аналіз, який відображав контрактний результат, так і залишився поза полем зору Покупця, внаслідок чого і виник спір.
Команда спеціалістів Interlegal підготувала відповідні рекомендації для Клієнта, а також сформулювала листи для відправлення контрагентові. Важливо зазначити, що лабораторія надала усі відповідні технічні пояснення, які також направили Покупцеві разом із другим документом, який «замінює» неконтрактний. Після детальної перевірки та виявлення помилки Покупець із Продавцем знайшли спільну мову, а спірне питання було закрито без знижок.
Таким чином, внаслідок професійних, ретельних та узгоджених дій команди у складі партнера Олексія Ремесло та молодшого юриста Дениса Бакаєва Interlegal вдалося врегулювати спір ще у процесі його «зародження», що дозволило зберегти контракт на суму 3,500,000 доларів США, а також ділові відносини сторін.