Мирова угода та зменшення суми відшкодування збитків у 4 рази на користь клієнту
25 Серпня, 2022
11
До компанії Interlegal звернувся постійний Клієнт – великий експортер зерна та соняшникової олії. Перед нашою командою постала задача з розв’язання проблеми щодо стягнення Судновласником із Клієнта, як Фрахтувальника за рейсовим чартером, збитків за передчасно розірваний чартер.
Суть спору між сторонами полягала в тому, що на пів шляху до порту навантаження, Фрахтувальники змушені були розірвати чартер через змінені плани Покупця вантажу. В результаті Судновласники висунули вимогу щодо відшкодування збитків, завданих через передчасне розірвання чартеру. Збитки сягнули 85 000 Доларів США, сума яких охоплює: збитки за втрату часу на виконання переходу на шляху до порту навантаження, штраф за скасування проходу через Керченську протоку та витрати на паливо.
Проаналізувавши ситуацію та наявні документи, спеціалісти Interlegal підготували для Клієнта розгорнутий юридичний висновок з урахуванням положень англійського права, якому підпорядковувався договір морського перевезення, та стрімко взялись за відстоювання позиції Клієнта щодо зменшення суми збитків в переговорах між сторонами.
Маючи великий досвід проведення подібних переговорів та юридично-аргументовано зміцнивши позицію Клієнта, юристам Interlegal вдалось переконати Судновласника в необґрунтованості висунутих вимог та досягти зменшення суми збитків у 4 рази, що значно заощадило Клієнтові кошти та час, а також запобігло передачі спору до арбітражу.
За результатами переговорів, спеціалістами Interlegal було підготовлено мирову угоду, укладення якої допомогло сторонам не тільки врегулювати спір добровільно та швидко, а й зберегти ділові відносини.
Наразі, передчасне та неправомірне розірвання чартеру є типовою ситуацією у шиппінгу, тож команда Interlegal завжди готова допомогти, проаналізувавши ситуацію та позицію Клієнта, та запропонувати всі доступні правові механізми вирішення спору, включаючи, але не обмежуючись, комплексну роботу з врегулювання спору мирним шляхом.
Над проєктом працювала команда спеціалістів Interlegal у складі провідного юриста Миколи Козаченка, провідного юриста Ігоря Костова та молодшого юриста Діани Михайлової під керівництвом партнера Олексія Ремесло.