Перемога клієнта: арбітраж зобов’язав контрагента виплатити 230 000 євро
4 Лютого, 2025
54

Коли йдеться про захист фінансових інтересів клієнта, важлива кожна деталь. Цей кейс – яскравий приклад того, як злагоджена робота професіоналів допомагає вирішувати складні міжнародні спори на користь клієнта.
Уявіть ситуацію: компанія, що є частиною великого холдингу (входять компанії з України, Болгарії тощо), уклала складну міжнародну угоду. Йшлося про поставку 13 транспортних засобів, оплата за які здійснювалася через акредитив. Прогнозуючи труднощі з вчасним випуском акредитиву з боку української компанії, болгарська компанія, у свою чергу, уклала з тим самим контрагентом гарантійний договір на оплату першої частини вищезазначених транспортних засобів та сплатила їх. Таким чином болгарська компанія частково забезпечила виконання зобов’язань українською компанією перед контрагентом. Умовою повернення гарантійного платежу була видача акредитиву за основним договором. Акредитив було випущено вчасно, а відтак гарантійні платежі підлягали поверненню.
Однак, контрагент вирішив «переграти правила» і залишити гроші для оплати майбутніх замовлень. Жодних домовленостей про це не було, і повернення суми було заблоковане.
Команда Interlegal оперативно розробила стратегію по справі. Ми звернулися до Центру арбітражу та медіації Стамбульської торгової палати (ITOTAM), грамотно використовуючи українське та турецьке законодавство.
Враховуючи великий досвід роботи з нашими турецькими колегами та супровід нестандартних кейсів для наших клієнтів по всьому світу, наша команда у складі партнера компанії Олексія Ремесло та молодшої юристки Марії Калашнікової успішно відстояли інтереси Клієнта.
Рішення: арбітраж зобов’язав контрагента повернути клієнту всю суму гарантійного платежу та покрити юридичні та арбітражні витрати в повному обсязі, що разом становить близько 230 000 євро.
Звертайтесь до Interlegal, і ми захистимо ваші інтереси в будь-якій юрисдикції!