Пробачити чи йти до арбітражу через невеликий демередж?
26 Жовтня, 2023
10

До Interlegal звернувся Продавець за CIF контрактом, що поставив товар Покупцеві протягом встановленого періоду поставки та виконав всі інші відповідні умови контракту.
Звернення Клієнта полягало у відшкодуванні коштів, сплачених судновласнику в якості демереджу.
Контракт передбачав, що Покупець має оплатити товар протягом 48 годин з дати отримання контрактних документів банком, але з власних причин оплатив товар лише через кілька днів.
Після дослідження всіх обставин справи спеціалісти Interlegal направили Покупцеві претензію з вимогою відшкодувати кошти, фактично сплачені в якості демереджу. Не отримавши відповідь, юристи рекомендували Клієнтові звернутися до арбітражу.
Незабаром після ініціювання арбітражу Покупець вийшов на зв’язок з пропозицією врегулювати спір у досудовому порядку. Сторони домовились, що Продавцеві компенсують сплачені кошти, а арбітраж було зупинено.
Сторони, будучи відомими та досвідченими учасниками ринку, розуміли ризики звернення до арбітражу через невелику суму. Продавець вважав, що краще перекрити суму демереджу наступними контрактами та не витрачати час та гроші на арбітраж. Покупець теж розумів та розраховував на небажання Продавця оплачувати арбітражний збір і юридичні послуги та тим самим заморожувати кошти.
Внаслідок послідовних дій, ретельного аналізу ситуації та чітко спланованої стратегії Interlegal вдалося відновити та втілити у життя законні та контракті права Клієнта.
Над справою працювала команда спеціалістів Interlegal – молодші юристи Денис Бакаєв та Лариса Каракач під керівництвом партнера компанії Олексія Ремесло