Международная юридическая служба Interlegal защитила интересы судовладельца в порту Поти, Грузия
После прибытия судна на рейд порта Поти для выгрузки груза, капитан порта издал запрет на заход судна в порт на срок 72 часа. Запрет был обоснован наличием требования третьего лица-кредитора к фрахтователю по данному рейсу.
Наши специалисты оперативно решили, как обеспечить скорейший заход судна в порт и выгрузить груз.
Подробный анализ ситуации показал, что согласно Кодексу торгового мореплавания Грузии и Правил порта Поти 2012 г. капитан порта имеет право издать запрет на выход судна из порта в случаях:
а) на основании заявления физического или юридического лица при наличии требования к судну, связанного с общей аварией, спасанием, договором перевозки груза, столкновением судов, неуплатой налога или иным ущербом;
б) по требованию администрации порта в случае повреждения судном портовых сооружений, иного находящегося в порту имущества и навигационного оборудования.
Запрет на выход может быть снят при условии предоставления судовладельцем соответствующего обеспечения по выше перечисленным требованиям.
Для разрешения ситуации, через представителя Interlegal в Грузии, капитану порта был заявлен протест - требование кредитора относилось к грузу, а не к самому судну. Также были проведены переговоры с представителями кредитора.
В результате активных действий Interlegal капитан порта разрешил заход судна в порт, судно было поставлено к причалу, а кредитор гарантировал беспрепятственную выгрузку. Затем судно приняло на борт новый груз и покинуло порт Поти для осуществления рейса. Задержки судна и связанных с ней убытков удалось избежать.
Над делом работали Наталья Мирошниченко, Надежда Исикова, Дмитрий Загороднюк и представитель Interlegal в Грузии Эдуард Мачавариани.
Увага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.18
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальнішеКІК: Час подавати звітність!2024.02.16
У Вас лишилося трохи більше трьох місяців, щоб подати звіт про контрольовані іноземні компанії! Нагадуємо, контрольована інозем...
детальнішеЩо робити, якщо судно примусово видаляють із морського реєстру?2024.02.14
Нещодавно до нас звернулась Панамська морська адміністрація з повідомленням про те, що судно нашого клієнта, щодо якого ми є адміністрат...
детальнішеMisunderstanding та технічні помилки як причина спору2024.02.12
До спеціалістів Interlegal звернулась компанія з дорученням провести claims handling з їх контрагентом. Через просте непорозуміння під...
детальнішеЯк Interlegal морські милі та страховку рахував2024.02.09
Питання очікування в Сулінському каналі вже встигло набити оскому як для фрахтувальників, так і для судновласників. Але трапляються й...
детальнішеDusseldorf boot 20242024.02.07
Кінець січня у надихаючій атмосфері яхтингу і морського спорту, 1500 експозицій з 67 країн світу, сотні презентацій новинок, майстер-к...
детальніше