Безопасность на судах перевозящих опасные (фумигированные) грузы – наличие аптечек и антидотов
В рамках реализуемой Interlegal программы по комплексному юридическому обслуживанию экспортеров, судовладельцев и сервисных компаний в сфере морского транспорта, нашими специалистами было подготовлено специализированное юридическое заключение.
Эксперты Interlegal детально проанализировали правовые вопросы, связанные с обеспечением морских судов, перевозящих опасные (фумигированные) грузы, медицинскими аптечками, специальными антидотами и специализированным оборудованием, которое в обязательном порядке должно находиться на борту судна – ведь это залог безопасности жизни моряков.
При его подготовке юристами Interlegal были изучены положения как международных правовых актов, регламентирующих рассматриваемые отношения, так и акты национального законодательства Украины, действующие в этой сфере. Не остались за бортом внимания экспертов и документы рекомендательного характера, а также комментарии правовых норм.
Данное юридическое заключение явилось продолжением в серии специализированных юридических заключений, посвященных вопросам, связанным с перевозкой фумигированных, а, значит, опасных грузов, актуальность которых для Украины остается важной составляющей всех экспортных судовых партий зерновых.
Юридическое заключение подготовлено юристом Михаилом Селивановым под руководством ассоциированного партнера Наталия Мирошниченко.
Читать статьи на тему:
Проблемы правовой регламентации фумигации грузов на борту судна
Задержание и арест судов за нарушение требований конвенции MLC 2006 в странах Черноморского бассейна
Загальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальнішеКІК: Час подавати звітність!2024.02.16
У Вас лишилося трохи більше трьох місяців, щоб подати звіт про контрольовані іноземні компанії! Нагадуємо, контрольована інозем...
детальнішеЩо робити, якщо судно примусово видаляють із морського реєстру?2024.02.14
Нещодавно до нас звернулась Панамська морська адміністрація з повідомленням про те, що судно нашого клієнта, щодо якого ми є адміністрат...
детальнішеMisunderstanding та технічні помилки як причина спору2024.02.12
До спеціалістів Interlegal звернулась компанія з дорученням провести claims handling з їх контрагентом. Через просте непорозуміння під...
детальнішеЯк Interlegal морські милі та страховку рахував2024.02.09
Питання очікування в Сулінському каналі вже встигло набити оскому як для фрахтувальників, так і для судновласників. Але трапляються й...
детальніше