24/7

Юристи Interlegal супроводжують спір по стягненню збитків із рф за обстріляне судно.

26 мая 2022 г.: ru 245 en 725 мая 2022 г.: ru 33 en 327 мая 2022 г.: ru 22 en 2 всего: 432 25.05.22

Нові часи диктують нові справи і до Interlegal звернувся постійний клієнт, судно якого 24.02.2022 знаходилося року в порту Маріуполь, Україна. Жахливість і безглуздість подій викликана тим, що комерційне судно під іноземним прапором, на яке здійснювалися вантажні операції в порту, було обстріляне зі сторони міста, яка була підконтрольна бойовикам агресора. 

Команда по проекту активно вступила в справу та почала роботу над стратегією, та планом дій в такому важкому та важливому питані. Насамперед ми проаналізували потенційні шляхи дій, продумали варіанти трибуналів, міжнародних інституцій, розписали плюси та мінуси таких варіантів. Шляхом логіки та аналітичних рішень, дійшли до найпростішого рішення – варто йти в український суд, оскільки це:

а) реально; б) реалізовується в легший спосіб; в) потенційно дієво, але про це далі. 

Ми склали план дій, де вирішили, що будемо разом із клієнтом паралельно активно займатися фіксацією обставин у всі можливі способи, встановлювати вартість втраченого майна та звертатися до органів СБУ із заявою про вчинення кримінального правопорушення. 

Для себе ми зрозуміли, що визнання особи потерпілою в такому кримінальному провадженні уже хороший інструмент щодо подальших комунікацій із контрагентами чи страховими компаніями, а також гідний доказ в судовому спорі щодо стягнення збитків. Ми стоїмо на тому, що такий алгоритм дій також можливий і у випадках «вимушеного затримання» морських суден в портах України через військову агресію рф. 

Зараз справа активна та питання відкрите, але ми працюємо, віримо в перемогу та реальне отримання коштів клієнтом. У цьому ключі ми також відверті із клієнтами в тому, що зараз виконання будь-яких рішень проти рф є неможливим через політичну волю країни та відвертому ігноруванню будь-яких правил міжнародного права з її сторони. Видніється, що таке виконання буде можливим за рахунок створених в Україні спеціальних фондів, які будуть наповнюватися за рахунок активів рф або визначених виплат, а вже потім наша держава отримає щось на кшталт регресивних вимог до росії, але для бізнесу та народу важливо, що такий механізм повинен існувати.

Зараз ми звернулися до органів СБУ та готуємо заяву в суд. Над проектом працює команда в складі юристів Тараса Драгана та Ірини Мальцевої , молодшого юриста В'ячеслава Солоденко під керівництвом старшого юриста Карини Горової .

Ми продовжимо тримати Вас в курсі справи, але головне зазнаємо вже – битися потрібно і битися на всіх фронтах, оскільки ніхто не може забрати наше, коли воно дійсно наше. 

  • Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18

    Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...

    детальніше
  • Interlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17

    На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...

    детальніше
  • Купівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29

    Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...

    детальніше
  • Interlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25

    Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...

    детальніше
  • Загальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18

    Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...

    детальніше
  • Увага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14

    Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...

    детальніше
  • Скасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11

    З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...

    детальніше
  • Interlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06

    До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт ­– іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в  його cюрвеєрській...

    детальніше
  • Купівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01

    Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...

    детальніше
  • ЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23

    18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...

    детальніше