Юристы Interlegal арестовали судно и вернули долг за судоремонтные работы
В Interlegal обратился Клиент – судоремонтное предприятие с запросом о взыскании долга за ремонт судна. У Клиента с Должником тянулась долгая история возврата долга. Так, специалистами Interlegal в рамках морского требования судно сперва было арестовано в июле месяце. Однако, зная о предстоящем аресте в порту Украины, судно не вошло в территориальные воды Украины.
Спустя три месяца Должник снова принял попытку произвести погрузку в портах Украины. В тоже время, имея задолженность за ремонт судна, должник указал иной от реального украинский порт назначения с целью избежать ареста судна. В свою очередь, специалисты Interlegal, имея за плечами опыт ареста судов и знание всех нюансов, своевременно выявили реальный порт назначения судна.
В кратчайшие сроки в суд было подано соответствующее заявление об аресте Судна в обеспечение морского требования с предоставлением всех необходимых доказательств. Суд согласился с доводами специалистов Interlegal и удовлетворил заявление об аресте. Сразу же после наложения ареста между Должником и Клиентом была достигнута договоренность о погашении задолженности, и судно было отпущено через день после наложения ареста, избежав простоя в порту.
Таким образом, Interlegal в очередной раз доказал эффективность ареста судна как механизма возврата долга.
Проект сопровождали младший юрист Игорь Дерус и адвокат Виталий Толстик.
Увага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.18
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальнішеКІК: Час подавати звітність!2024.02.16
У Вас лишилося трохи більше трьох місяців, щоб подати звіт про контрольовані іноземні компанії! Нагадуємо, контрольована інозем...
детальнішеЩо робити, якщо судно примусово видаляють із морського реєстру?2024.02.14
Нещодавно до нас звернулась Панамська морська адміністрація з повідомленням про те, що судно нашого клієнта, щодо якого ми є адміністрат...
детальнішеMisunderstanding та технічні помилки як причина спору2024.02.12
До спеціалістів Interlegal звернулась компанія з дорученням провести claims handling з їх контрагентом. Через просте непорозуміння під...
детальнішеЯк Interlegal морські милі та страховку рахував2024.02.09
Питання очікування в Сулінському каналі вже встигло набити оскому як для фрахтувальників, так і для судновласників. Але трапляються й...
детальнішеDusseldorf boot 20242024.02.07
Кінець січня у надихаючій атмосфері яхтингу і морського спорту, 1500 експозицій з 67 країн світу, сотні презентацій новинок, майстер-к...
детальніше