Юристы Interlegal помогли албанскому терминалу получить компенсацию за ущерб, полученный при навале судна на причал
В январе этого года в одном из портов Албании произошел навал судна на портовые сооружения. В процессе швартовки из-за неконтролируемой скорости судно столкнулось с причалом, причинив значительный материальный и экономический ущерб терминалу.
После вступления в проект команды Interlegal, для урегулирования конфликта Судовладелец привлек к переговорам P&I клуб для урегулирования вопросов возмещения имущественного ущерба, причиненного действиями судна.
Между нашими юристами и представителями P&I клуба состоялось несколько раундов переговоров, в которых первой реакцией клуба было отрицание ответственности судна вообще, второй – предложение урегулировать спор за сумму, составляющую менее 10% требования Терминала.
Тем не менее, убедительные доводы с нашей стороны и доказательства, подготовленные совместно с Клиентом, помогли перевести диалог в плоскость рациональных и объективных аргументов.
В результате регулярных и интенсивных переговоров с представителями P&I клуба, консультациям технических специалистов и специалистов в области судовождения с обеих сторон, юристам Interlegal удалось обосновать и добиться справедливой суммы возмещения для Клиента, не обращаясь в соответствующие судебные инстанции. Более того, при активном содействии наших специалистов Клиент получил возмещение в максимально краткие сроки после достижения договоренности между сторонами.
Интересы Клиента в урегулировании спора представлял юрист Николай Козаченко.
Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальніше