Юристы Interlegal урегулировали спор по общей аварии
Во время осуществления морской перевозки груза из Украины в Турцию на судне сломался главный двигатель, вследствие чего судовладелец объявил общую аварию и обратился с требованием к фрахтователю (он же – собственник груза) компенсировать понесенные по буксировке и ремонту судна расходы. Согласно расчетам назначенного диспашера клиент должен был оплатить депозит в сумме около 125,000 долларов.
Interlegal представляли интересы фрахтователя в данном споре. После интенсивных переговоров с судовладельцем и страховой компанией, которая выступала страховщиком груза Клиента, было заключено мировое соглашение, по которому Клиент выплатил менее половины указанной суммы судовладельцу, вследствие чего все требования по общей аварии были сняты, судно дошло в порт назначения, а груз был выгружен получателю неповрежденным.
При этом существенным условием было то, что судовладелец, выплатив сумму урегулирования, должен был сохранить право компенсации этих средств страховой компанией. Соответственно, переговоры велись таким образом, чтобы максимально удовлетворить интересы всех сторон.
На данный момент все обязательства по договору выполнены, а страховой компании были предоставлены все документы и доказательства, необходимые для компенсации расходов Клиенту. При этом удалось избежать длительных разбирательств по стандартной процедуре распределения расходов по общей аварии.
Над проектом работал юрист Николай Козаченко под руководством партнера Interlegal Алексей Ремесло.
Увага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.18
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальнішеКІК: Час подавати звітність!2024.02.16
У Вас лишилося трохи більше трьох місяців, щоб подати звіт про контрольовані іноземні компанії! Нагадуємо, контрольована інозем...
детальнішеЩо робити, якщо судно примусово видаляють із морського реєстру?2024.02.14
Нещодавно до нас звернулась Панамська морська адміністрація з повідомленням про те, що судно нашого клієнта, щодо якого ми є адміністрат...
детальнішеMisunderstanding та технічні помилки як причина спору2024.02.12
До спеціалістів Interlegal звернулась компанія з дорученням провести claims handling з їх контрагентом. Через просте непорозуміння під...
детальнішеЯк Interlegal морські милі та страховку рахував2024.02.09
Питання очікування в Сулінському каналі вже встигло набити оскому як для фрахтувальників, так і для судновласників. Але трапляються й...
детальнішеDusseldorf boot 20242024.02.07
Кінець січня у надихаючій атмосфері яхтингу і морського спорту, 1500 експозицій з 67 країн світу, сотні презентацій новинок, майстер-к...
детальніше