Недоліки в управлінні фрахтом: від невірних повідомлень до спірних вимог
Нещодавно команда Interlegal відстояла інтереси Клієнта-фрахтувальника у спорі щодо некоректно нарахованого демереджу.
Справа оберталася навколо чартеру судна для перевезення ячменю з Рені до Сардинії та, зокрема, проблем, що виникли внаслідок подачі некоректного NOR і некоректно складеного stowage plan.
Повідомлення про готовність судна у морських перевезеннях виступає певним маяком для початку відрахування сталійного часу, проте у деяких випадках цей маяк може стати хибним орієнтиром, як у нашій нещодавній справі. По суті, центральний момент даної справи полягає у тому, що подане капітаном повідомлення про готовність відкрило шлюзи для низки подальших подій, які погіршили становище обох сторін: і фрахтувальника, і судновласника.
Через такий хибний старт судно розпочало навантаження, при цьому трюми не пройшли експертизу сюрвеєра. Ситуація ще більше загострилася, коли у навантажувальні роботи втрутилася природа і через опади було пошкоджено частину вантажу. Навантаження затрималося, адже пошкоджений вантаж потребував вивантаження.
Але на затримці судна розвиток подій лише почався, оскільки після завершення навантаження фрахтувальник отримав не лише рахунок за простій судна, але й вимогу про сплату мертвого фрахту. І все це на основі stowage plan, підготовленого капітаном після навантаження.
Наша команда провела претензійну роботу з оспорювання вимог судновласника, наріжним каменем у якій стали саме некоректні документи, на які посилався судновласник в обґрунтуванні своїх вимог. Хибне повідомлення про готовність судна фактично не дало сталійному часу початись, що значно полегшило становище нашого клієнта, адже дійсне повідомлення так і не було видано.
Нашій команді вдалося зменшити ці вимоги та досягти мирного врегулювання спору між сторонами.
Цей випадок є хорошим нагадуванням про те, як важливо звертати увагу на деталі в юридичних питаннях, що стосуються морських перевезень. І хоча юридичні тонкощі можуть здаватися складними, насправді все просто: дотримуйтесь правил, будьте уважні і відповідальні (і ще ДУЖЕ багато всього!!) – і всіх неприємностей можна уникнути.
Над кейсом працювала команда у складі клеймс-хендлера Олексія Банних та провідного юриста Тараса Драгана під керівництвом асоційованої партнерки Карини Горової .
UPD: Що робити, якщо не вдається арешт з першого разу?2023.11.30
Interlegal знову повертається до Вас із новинами стосовно одного з найцікавіших арештів за останній час! Нагадаємо: До Interlegal зве...
детальнішеСмерть моряка. Хто має право на відшкодування?2023.11.22
В межах нового кейсу фахівці Interlegal проконсультували колег – іноземну юридичну компанію, яка потребувала допомоги з аналізом українс...
детальнішеЗапит від банку про надання додаткових документів та пояснень. Що робити?2023.11.20
При здійсненні транзакцій банки все частіше просять наших Клієнтів надати документи, що підтверджують законність здійснення платежу. Най...
детальнішеКомпанія – постачальник сільськогосподарської продукції: реєструємо в ЄС2023.11.13
До юристів Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом щодо реєстрації компанії у Міністерстві сільського господарства Мальти. К...
детальнішеПотрібні договори для нового напрямку перевезення? Interlegal все зробить!2023.11.07
Неодноразово ми зазначали, що міжнародні автомобільні перевезення набувають все більшого значення у сучасних обставинах. Наш Кл...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту купити нерухомість у Франції2023.11.03
Нещодавно до Interlegal звернувся Клієнт з нестандартним запитом. Клієнт бажав придбати нерухомість у Франції для особистого корист...
детальнішеСтворення компанії в Чехії для цілей шиппінгу2023.10.30
Однією із популярних форм ведення бізнесу в Чеській Республіці є створення місцевої компанії. Найпоширенішою формою компаній в Чехії для...
детальнішеПробачити чи йти до арбітражу через невеликий демередж?2023.10.26
До Interlegal звернувся Продавець за CIF контрактом, що поставив товар Покупцеві протягом встановленого періоду поставки та виконав всі...
детальнішеНедоліки в управлінні фрахтом: від невірних повідомлень до спірних вимог2023.10.23
Нещодавно команда Interlegal відстояла інтереси Клієнта-фрахтувальника у спорі щодо некоректно нарахованого демереджу. Справа обертал...
детальнішеРішення на користь Клієнта на суму понад 4 млн долларів США в арбітражі FOSFA2023.10.16
Клієнт звернувся до нашої команди через невиконання умов контракту, а саме – через нездійснену оплату за товар. Сторонами контракту в...
детальніше