24/7

Спір щодо неоплаченого хаєра за Тайм-чартером

27 июля : ru 24 en 828 июля : ru 14 en 529 июля : ru 9 en 1 всего: 79 27.07.22

Швидко, професійно і з дотриманням усіх інтересів Клієнта – так пройшло врегулювання спору щодо неоплаченого хаєра (hire) за останній період дії тайм-чартеру на суму понад 500 000 доларів США.

Між Судновласником і Фрахтувальником виник спір щодо відмови Фрахтувальника сплатити хаєр за останній період найму судна за тайм-чартером. У зв'язку з неточним інформуванням капітана про час постановки судна до причалу, судно не встигло зайти до порту в обумовлений термін, а через щільну чергу на судозахід швартування та вивантаження були відкладені майже на півмісяця. Таким чином, термін дії чартеру було автоматично продовжено. Однак Фрахтувальники, посилаючись на «недбалість» капітана, дотримувалися позиції, що період чартеру з моменту скасування заходу судна в порт до повного виведення судна з чартеру є періодом off-hire і не підлягає сплаті з боку Фрахтувальників.

Через небажання Фрахтувальників здійснювати оплату хаєру, Судновласники тримали в заставі вантаж, але сторони все ніяк не могли дійти згоди.

На першому етапі, відстоюючи позицію Клієнта-Судновласника, команда Interlegal провела процедуру Claims-Handling. З метою уникнення непередбачених збитків та витрат на додаткову стоянку Судна з вантажем на борту, сторони уклали Ескроу-угоду, відповідно до якої Фрахтувальники внесли орендну плату за спірний період на загальну суму 550 000 доларів США.

Вантаж був вивантажений, проте сторони продовжували сперечатися щодо суми, яка підлягає виплаті Судновласникам із ескроу-рахунку. Небажання Фрахтувальників йти назустріч, спонукало Судновласників розпочати арбітражний розгляд справи у Лондоні.

Тож на другому етапі, юристи Interlegal призначили арбітрів LMAA та підготували відповідний позов, досконало обґрунтувавши позицію Судновласників. Таким чином фахівцям Interlegal все ж таки вдалося переконати Фрахтувальників у слабкості їх аргументації та відсутності будь-яких підстав для невиплати хаєра.

Згідно з умовами чартер-партії, а також загальним принципам Англійського права щодо Тайм-чартерів, віддача наказів та вказівок щодо найму судна, його оперування та агентських послуг є абсолютною відповідальністю Фрахтувальників, а несплата хаєра є серйозним порушенням чартеру, що дозволяє Судновласникам використовувати всі доступні їм засоби правового захисту своїх інтересів.

Розуміючи високі ризики програти арбітраж та понести ще більші витрати у зв'язку із розглядом справи в LMAA, Фрахтувальники домовилися із Судновласниками про мирне розв'язання конфлікту. 

Третій і фінальний етап. Фахівці Interlegal підготували Мирову угоду, метою якої було досягнення компромісу та врегулювання спору, зберігаючи добрі ділові відносини Сторін, а арбітражний розгляд було закрито.

Таким чином, продумана стратегія, впевненість у переговорах та професіоналізм виконання безпосередньої роботи надали можливість нашому Клієнту врегулювати спір мирно, отримати значну суму хаєра, зберегти себе від зайвих видатків, при тому, що юристи повністю дотримувались принциповості його позиції.

Над проектом працювала команда у складі провідного юриста Миколи Козаченко, юриста Ганни Домусчі та молодшого юриста Діани Михайлової під керівництвом партнера Олексія Ремесло

  • Юристи Interlegal врегулювали спір щодо неправомірного розірвання чартеру Судновласником2022.08.09

      До компанії Interlegal звернувся Клієнт – Фрахтувальник судна за рейсовим чартером з проблемою щодо невиконання Судновласником...

    подробнее
  • Вихід судна Arizona із агропродукцією з українського порту – чергова перемога Interlegal2022.08.08

    Як відомо, 22 липня 2022 року в місті Стамбул між Україною, Туреччиною та ООН було укладено угоду, зміст якої полягає у розблокуванні...

    подробнее
  • Визнання рішення іноземного арбітражного суду на території Республіки Молдова2022.08.04

    До компанії Interlegal звернулася міжнародна компанія, що спеціалізується на комплексному страхуванні транспортних та логістичних ризикі...

    подробнее
  • Особливості проведення податкових перевірок у воєнний чаc2022.08.03

    З перших днів воєнного стану в Україні було запроваджено мораторій на податкові перевірки, проте пізніше такі обмеження було частково зн...

    подробнее
  • Особливості проведення податкових перевірок у воєнний час2022.07.27

    З перших днів воєнного стану в Україні було запроваджено мораторій на податкові перевірки, проте пізніше такі обмеження було частково зн...

    подробнее
  • Захист законних інтересів власника яхти у справі щодо порушення митних правил2022.07.29

    Під час експлуатації яхти за кордоном наші клієнти часто стикаються з необхідністю взаємодії з митними органами країни суднозаходу. Зазв...

    подробнее
  • Спір щодо неоплаченого хаєра за Тайм-чартером2022.07.27

    Швидко, професійно і з дотриманням усіх інтересів Клієнта – так пройшло врегулювання спору щодо неоплаченого хаєра (hire) за останній пе...

    подробнее
  • Переоформлення корпоративних прав2022.07.25

    До Interlegal звернувся клієнт, який має холдинг на Кіпрі та дочірні підприємства в Україні. Клієнт планував переоформити корпоративні п...

    подробнее
  • Процедура compliance компанії у банку2022.07.21

    В Interlegal звернувся клієнт із питанням про проходження процедури compliance компанії в банку. Для забезпечення дотримання всіх вим...

    подробнее
  • До Interlegal звернувся Клієнт з проблемою невидачі коносаменту перевізником вантажу2022.07.20

    До компанії Interlegal звернувся Клієнт – великий експортер соняшникової олії з проблемою відмови у видачі коносаменту перевізником, що...

    подробнее