Украинский и румынский офисы Interlegal защитили права крупнейшего страховщика транспортных и логистических рисков
В Interlegal обратился Клиент – Ведущая страховая компания, специализирующаяся на страховании рисков, возникающих в процессе перевозки грузов, с запросом о взыскании убытков в порядке суброгации.
Право требования (право на суброгацию) возникло у Клиента в связи с выплатой возмещения убытков, причиненных грузовладельцу вследствие утраты груза в процессе транспортировки автомобильным транспортом.
История утраты груза довольно нестандартна. Так, в процессе транспортировки груза (сыр), в грузовую кабину автомобиля проникли нелегальные иммигранты, которые не только путешествовали вместе с грузом, но и съели его часть. Естественно, принять поврежденный груз получатель отказался.
Согласно положениям Конвенции о договоре международной дорожной перевозки грузов, именно перевозчик отвечает за сохранность перевозимого груза с момента принятия его к перевозке, и до момента выдачи получателю.
Выплатив страховое возмещение, страховщик, на основании Subrogation act приобрел право требовать возмещения убытков у виновного лица – а в нашем случае такое требование возникло к румынской транспортной компании.
Поскольку попытки урегулировать спор миром не привели к желаемому результату, румынский офис Interlegal в лице партнера - Вирджила Ниты инициировал судебное разбирательство на территории Румынии, по результатам которого, не смотря на сопротивление ответчика и все попытки затянуть процесс, требования Клиента удовлетворены в полном объеме.
В работе над проектом принимали участие: украинский и румынский офисы Interlegal в составе: партнера румынского офиса Interlegal Вирджила Ниты, старшего юриста украинского офиса – Карины Горовой, младшего юриста украинского офиса - Ирины Якимовской.
Загальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальнішеКІК: Час подавати звітність!2024.02.16
У Вас лишилося трохи більше трьох місяців, щоб подати звіт про контрольовані іноземні компанії! Нагадуємо, контрольована інозем...
детальнішеЩо робити, якщо судно примусово видаляють із морського реєстру?2024.02.14
Нещодавно до нас звернулась Панамська морська адміністрація з повідомленням про те, що судно нашого клієнта, щодо якого ми є адміністрат...
детальнішеMisunderstanding та технічні помилки як причина спору2024.02.12
До спеціалістів Interlegal звернулась компанія з дорученням провести claims handling з їх контрагентом. Через просте непорозуміння під...
детальнішеЯк Interlegal морські милі та страховку рахував2024.02.09
Питання очікування в Сулінському каналі вже встигло набити оскому як для фрахтувальників, так і для судновласників. Але трапляються й...
детальніше