Взыскание долга по решению LMAA. Акт третий – финальный
Команда Interlegal завершила процесс по взысканию долга с собственника судов, который не возвращал нашему клиенту сумму около 460 тысяч долларов, полученных в рамках финансирования ремонта и модернизации флота. О предыдущих этапах этого процесса мы писали ранее.
Первым этапом данного проекта было арбитражное разбирательство в LMAA, в ходе которого трибунал вынес решение о взыскании всей суммы, которую заявил клиент. Кроме того юристы Interlegal получили дополнительное решение арбитража о взыскании с ответчика расходов клиента на арбитраж, в том числе расходов на оказание юридической помощи, нотариальные действия и иные сопутствующие затраты, а также неустойки по несвоевременному погашению задолженности. В общей сложности окончательная сумма требований составила более 500 тысяч долларов.
Поскольку ответчик не исполнял решение арбитража добровольно, с помощью турецкого офиса Interlegal было арестовано в Турции судно, принадлежащее ответчику. Далее были инициированы судебные производства по признанию и исполнению арбитражного решения в двух юрисдикциях.
Результатом всех этапов работы стала полная оплата должником первичного долга, а также всех сумм, возложенных на ответчика арбитражным трибуналом.
Над проектом на разных его этапах работала команда в составе Ассоциированного партнера Interlegal Алексея Ремесло, старшего юриста Андрея Перепелицы, адвоката турецкого офиса Interlegal Selin Kulturel Darendeli и юриста Николая Козаченко.
Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальніше