Санкції проти РФ та Білорусі. Вплив на бізнес.

3 Жовтня, 2022

6

24 лютого 2022 року РФ розпочало повномасштабне вторгнення в Україну, масовано обстрілюючи житлові райони українських міст і сіл з використанням артилерії, реактивних систем залпового вогню, авіабомб і балістичних ракет, знищуючи об’єкти критичної інфраструктури, а також вдаючись до ядерного шантажу всього світу.

У зв’язку з вторгненням РФ в Україну, низка країн та міжнародних організацій вжили економічних заходів (санкцій), спрямованих на обмеження діяльності ряду юридичних осіб РФ, Білорусії, обігу товарів, що виробляються в РФ, Білорусії, обмеження на інвестиції.

Внаслідок впровадження санкцій бізнес змушений змінювати звичні схеми роботи, шукати нових контрагентів та змінювати логістику поставок.

Для початку необхідно розібратись, які саме санкції були запроваджені країнами-партнерами України проти країн агресорів, а саме: РФ та Білорусі. Не дивлячись на те, що Білорусь не визнає своєї участі у війні проти України, тим не менш, Білорусь надала РФ можливість руху російської військової техніки та збройних сил РФ через свою територію, а тому запровадження санкцій також проти Білорусі є логічним.

Міжнародні санкції:

На даний момент прийнято 7 пакетів санкцій країнами-партнерами України з метою впливу на РФ та Білорусь, які включають в себе широкий перелік підсанкційних об’єктів та дій. Необхідно пам’ятати, що перелік санкцій з кожним днем стає все ширшим, що вимагає постійного моніторингу за змінами в санкційній політиці.

Існують наступні основні санкційні списки:

  • санкції ООН (прийняті РБ ООН),
  • санкції США (запроваджені OFAC),
  • санкції Європейського Союзу,
  • санкції України (запроваджені РНБО).

З метою спонукання РФ та Білорусі до закінчення війни проти України, країни-партнери України, прийняттям пакетів санкцій, запровадили наступні види:

  • фінансові санкції;
  • імміграційні санкції;
  • торгові санкції;
  • транспортні санкції.

В цій статті ми акцентуємо увагу на санкції, які передбачають ризики для бізнесу, у разі ведення бізнес-стосунків з юридичними/фізичними особами країн агресорів, або пов’язаними з країнами агресорами.

  • обмеження на імпорт високотехнологічної продукції;
  • санкції проти російських банків — Альфа-банк, «Відкриття», банку «Росія» та Промсвязьбанку. Щодо зазначених банків забороняється здійснювати угоди, у тому числі купівлю та продаж, а також інвестування, операції з цінними паперами, випущеними після 12 квітня 2022;
  • заборона на продаж літаків, запасних частин і обладнання російським авіакомпаніям; Під заборону потрапляють також їхнє страхування та техобслуговування;
  • заборона продажу, постачання, передачі, експорт у Росію товарів і технологій, призначених для використання в авіації чи космічній індустрії;
  • повна заборона лізингу літаків, гелікоптерів та іншої авіатехніки в РФ, а також їхнє страхування та техобслуговування;
  • заборона постачання товарів і технологій подвійного призначення, запровадження обмежень на експорт високотехнологічних товарів і технологій їхнього виробництва;
  • заборона на постачання товарів, обладнання та технологій для нафтоперероблення;
  • заборона на експорт предметів розкоші та нових інвестицій ЄС в російський енергетичний сектор.
  • заборона на купівлю, імпорт або передачу сирої нафти та деяких нафтопродуктів із Росії. Тимчасовий виняток передбачено для імпорту сирої нафти трубопроводом до тих країн-членів ЄС, «які в силу свого географічного розташування потерпають від особливої залежності від постачання з Росії»;
  • розширення експортних обмежень на перелік товарів і технологій, які можуть сприяти технологічному вдосконаленню сектора оборони та безпеки Росії. Вони містять 80 видів хімікатів, які можуть бути використані для виробництва хімічної зброї;
  • розширення списку осіб та організацій, на яких поширюються експортні обмеження щодо товарів і технологій подвійного призначення;
  • заборона на купівлю, імпорт чи передачу, прямо чи опосередковано, російського золота. Ця заборона також стосується ювелірних виробів

Крім того, було розширено перелік підсанкційних товарів, які «можуть сприяти військовому та технологічному вдосконаленню Росії або розвитку її сектору оборони та безпеки». Це має посилити експортний контроль за товарами подвійного використання та передовими технологіями.

Практика показує, що найвпливовішими санкціями, є санкції запровадженні OFAC (Office of Foreign Assets Control) – Управлінням контролю за іноземними активами, що є структурним підрозділом Міністерства фінансів США. Федеральний закон Countering America’s Adversaries Through Sanctions Act (CAATSA) встановлює перелік обмежень у роботі з юридичними/фізичними особами, які перебувають під санкціями:

  • заборона на ведення будь-якої діяльності та співробітництва із суб’єктами, що знаходяться під дією санкцій OFAC;
  • замороження активів осіб, які потрапили під дію санкцій OFAC;
  • заборона надання допомоги суб’єктам, на які розповсюджується дія санкцій OFAC.

Законодавство США передбачає відповідальність осіб, які порушили санкційні обмеження. Наразі немає чіткого визначення суб’єкта – порушника санкцій, відтак відповідальність за порушення санкцій OFAC може бути покладена і на нерезидента США. У межах цивільної відповідальності для фізичної особи передбачено накладення штрафу у розмірі 250 000 доларів США, для юридичних осіб – 500 000 доларів США. У рамках кримінальної відповідальності передбачена альтернативна відповідальність: або штраф у розмірі, який може досягати 1 млн доларів США або позбавленням волі посадових осіб на строк до 20 років.

Для розуміння екстериторіальності дії санкцій OFAC наведемо два найгучніші приклади:

У 2020 р. OFAC застосувало до швейцарської компанії TNK Trading International, яка належить “Роснафті”, вторинні санкції через здійснення трансакцій з венесуельськими нафтовими компаніями, до яких в США були застосовані санкції.

OFAC застосувало санкції до сінгапурської компанії CSE Global Limited, яка здійснювала господарську діяльність з іранською компанією. В подальшому між CSE Global Limited та OFAC було укладено мирову угоду, згідно якої CSE Global Limited сплатила штраф у розмірі більш ніж 12 млн доларів США.

Вторинні санкції:

У 2018 р. федеральним законом США CAATSA було запроваджено вторинні санкції. Вторинні санкції є заходами, які можуть вводитися проти осіб, що порушують санкційні обмеження шляхом ведення господарської діяльності особами, щодо яких були запровадженні санкції та які були внесені до санкційних списків.

Закон CAATSA встановлює обов’язок дотримання санкційних обмежень на нерезидентів, які ведуть господарську діяльність з резидентами Російської Федерації, щодо яких введені санкції OFAC.

Таким чином, особи, які або необережно ведуть свою діяльність, або цілеспрямовано обходять санкційні обмеження, з великою часткою ймовірності будуть піддані вторинним санкціям.

Наслідки вторинних санкцій проявляються у вигляді обмеження доступу на ринки США; включення до списку осіб особливої категорії (Список SDN), що спричиняє блокування всіх рахунків у США та заборону на співпрацю з резидентами США.

Навіть якщо особа, проти якої були введені вторинні санкції, не веде господарську діяльність в США та/або з резидентами США, уникнути наслідків санкцій буде в край складно, адже світові банки не будуть наражати себе на небезпеку паплюження репутації, відтак варто очікувати відмову банків та кредитних організацій в обслуговуванні діяльності підсанкційних осіб. Крім того, ні одна юридична особа, яка цінує інститут репутації на ринку, не буде вести господарську діяльність з підсанкційною компанією.

Санкції РНБО України:

Крім того, не варто байдуже відноситись до санкцій та механізмів, запроваджених РНБО України.

З моменту повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну, уряд прийняв низку нормативно-правових актів щодо запровадження санкційних механізмів до резидентів РФ, та суб’єктів, які пов’язані з нею. На приклад, було прийнято Закон України «Про основні засади примусового вилучення в Україні об’єктів права власності Російської Федерації та її резидентів», який передбачає примусове вилучення майна юридичних осіб:

засновником (учасником, акціонером) або бенефіціаром яких прямо або опосередковано є Російська Федерація;

та/або у яких Російська Федерація прямо або опосередковано чи юридичні особи, засновником (учасником, акціонером) або бенефіціаром яких є Російська Федерація;

та/або у яких Російська Федерація прямо або опосередковано має частку у статутному (складеному) капіталі, акції, паї, інше членство (участь у будь-якій формі) у юридичній особі.

Крім вказаного Закону, також Кабінетом Міністрів України було прийнято Постанову № 187, якою для забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації встановлено заборону на виконання угод (у т.ч. в примусовому порядку) із особами, пов’язаними з цією державою. До таких осіб, окрім резидентів РФ, включені також юридичні особи, створені та зареєстровані відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків якої є Російська Федерація, громадянин Російської Федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації. Встановлено, що правочини (у тому числі довіреності), укладені з порушенням мораторію, визначеного пунктом 1 цієї постанови, у тому числі якщо ними передбачається відповідне відчуження у майбутньому, є нікчемними.

Національний банк України Постановою № 18 від 24.02.2022 р. фактично унеможливив валютні операції з резидентами РФ та Республіки Білорусь, заблокувавши їх рахунки та заборонив операції з використанням рублів. Заборонено також операції, ініційовані з використанням електронних платіжних засобів, емітованих учасниками міжнародних платіжних систем, що здійснюють свою діяльність на території цих республік.

Також було внесено зміни до Кримінального кодексу України, а саме – доповнено статтями 111-1 та 111-2, які передбачають відповідальність за колабораційну діяльність та пособництво державі агресору. По суті, вказані статті можуть бути застосовані не тільки до осіб, які допомагають Російській Федерації з окупаційною діяльністю, а й до осіб, які ведуть господарську діяльність з резидентами РФ та квазі-республік. Санкція статті 111-1 ККУ передбачає окрім позбавлення волі, також й конфіскацію майна.

Крім того, велику роль мають активні дії, щодо конфіскації та реалізації такого майна, власниками якого є підсанкційні особи, на користь України. Україна першою почала реалізовувати процедуру конфіскації.

Міністерство юстиції подало до Вищого антикорупційного суду (ВАКС) перший позов проти російського олігарха, Володимира Євтушенкова.

Суд задовольнив позов Мін’юсту і конфіскував активи олігарха на користь України. Це численні об?єкти нерухомості, а також частки в низці українських компаній.

  • 42,09% у ТОВ “Електрозавод-ВІТ” (Запоріжжя),
  • 59,2% у ТОВ “ІТМ-Україна” (Київ),
  • 59,2% у ТОВ “Смарт диджитал солюшнс” (Київ),
  • 34,21% в АТ “Український науково-дослідний проєктно-конструкторський і технологічний інститут трансформаторобудування (Запоріжжя), якими Євтушенков володіє через АТ ХК “Електрозавод” (Москва),
  • 42,09% у ТОВ “Науково-інженерний центр “ЗТЗ-сервіс” (Запоріжжя).

Висновки:

Ведення господарської діяльності з підсанкційними юридичними/фізичними особами несе в собі наступні наслідки:

  • Обмеження ринку діяльності. Як тільки стане відомо, що ви маєте бізнес-відношення з підсанкційними компаніями, ні одна репутабельная європейська та американська компанії не буде мати з вами справи;
  • Відмова в обслуговувані банківськими та кредитними установами, закриття рахунків;
  • Накладення вторинних санкцій;
  • Фінансова та кримінальна відповідальності.

Для того, щоб уникнути вказані вище наслідки та мінімізувати ризики, необхідно більш уважніше відноситись до ваших контрагентів, відслідковувати вашу діяльність та діяльність контрагента, контролювати товар, який ви придбаєте, з яких рахунків здійснюється оплата, юридично грамотно складати документи по кожному правочину відповідно і т.д.

З урахуванням поточної ситуації у світі, наші клієнти мають адаптуватися до ситуації, яка склалася, а саме: вживати заходи щодо зміни бізнес-процесів, уникати негативного впливу санкцій, переглянути звичні схеми роботи, проводити постійний due diligence контрагентів.

Interlegal розуміє що наразі потребують наші клієнти і тому ми пропонуємо послуги з санкційного комплаєнсу. Що входить в наші послуги:

1. Перевірка контрагента/посадових осіб контрагентів на включення до списків санкцій;

2. Аналіз планованої схеми роботи Клієнта (товари, які планується поставити, логістика, яку планується задіяти) щодо впливу санкцій;

3. Надання рекомендації за результатами санкційного комплаєнсу;

4. Розробка санкційне застереження для договору Клієнта.

5. Проведення онлайн тренінг для навчання внутрішніх фахівців компанії клієнта процедури санкційного скринінгу.

Наша команда готова провести для Вас моніторинг ситцації та надати рекомендації, які захистять Ваш бізнес

Автор
Карина Горова
Асоційований партнер, Керівник відділу транспорту та морського права
Консультація
Ірина Мальцева
Провідний юрист, адвокат
Консультація
Щоб постійно отримувати важливу інформацію, а головне швидко - підписуйтеся на новини з сайту
Підпишіться на новини

Публікації з цієї категорії

Цей запис не має тегів.

Інші публікації

Дія правил КІК в Україні: перші підсумки та вплив на бізнес

10 Грудня, 2024

0.009k

Що важливо знати при укладанні додаткової угоди до контракту

9 Грудня, 2024

0.018k

Як Interlegal допомогли найбільшому трейдеру з Казахстану 

2 Грудня, 2024

0.027k

Safe Port Warranty та розподіл воєнних ризиків за версією LMAA 

28 Листопада, 2024

0.105k

Нові правила трансфертного ціноутворення на Кіпрі: глобальна прозорість та нові виклики 

7 Листопада, 2024

0.042k

Податкове резидентство – що це таке і та як його визначати? 

6 Листопада, 2024

0.035k

Морське право

Виклики та рішення морської галузі 2024

0.063k

Юридична підтримка агротрейдерів: інтерв’ю з партнером юридичної компанії

28 Жовтня, 2024

0.14k

Реєстрація яхти під прапором Співдружності Домініки – швидко, просто та економічно вигідно 

22 Жовтня, 2024

0.034k

Не бажаєте платити демередж? А прийдеться…

20 Вересня, 2024

0.026k

Битва на Чорному морі

27 Серпня, 2024

0.054k

Гамбурзька справа: Чому Антимонопольний комітет України зацікавився німецьким портом

24 Серпня, 2024

0.044k

ЧИ Є У ІНШОГО ПОДРУЖЖЯ ПРАВА НА ВАШУ ЧАСТКУ В ТОВ?

21 Серпня, 2024

0.037k

Реєстрація яхти під прапором Кіпру: переваги та умови

16 Серпня, 2024

0.034k

Lien on cargo on board the vessel in Ukraine

3 Серпня, 2024

0.035k

Дефолт в торговом контракте: объявляем по-английски

2 Серпня, 2024

0.033k

Демередж – такий звичний, але такий важливий

1 Серпня, 2024

0.017k

Шипінг в умовах війни: відповіді на найпоширеніші запитання

26 Липня, 2024

0.009k

Апдейт процедури та свіжий погляд на арешт суден в Одеському регіоні під час війни

25 Липня, 2024

0.01k

Страхування інвестицій

1 Липня, 2024

0.005k

Що таке новація в англійському праві?

28 Червня, 2024

0.012k

Пост-релиз вебинара “Международная торговля и перевозка товара”

26 Червня, 2024

0.01k

Maritime Days in Odesa 2024

22 Червня, 2024

0.01k

Круглий стіл «Юридичні питання контейнерних перевезень зернових та олійних»

20 Червня, 2024

0.007k

Шануйтеся (страхуйтеся), панове!

27 Травня, 2024

0.009k

Пост-реліз: EBA Odesa Business Talks: Recovery Ukraine. Проєкти відновлення на Півдні України

24 Травня, 2024

0.006k

Interlegal Yachting Digest Q1 2024

4 Квітня, 2024

0.011k

Псування наливних вантажів: морські вимоги та особливості арешту

24 Січня, 2024

0.006k

Як уникнути проблем в міжнародній торгівлі?

11 Січня, 2024

0.005k

Помилки яких варто уникати під час укладання CIF контрактів

15 Грудня, 2023

0.011k

Certificate is final as to quality…

13 Грудня, 2023

0.007k

Що потрібно знати для організації чартерної діяльності?

12 Грудня, 2023

0.011k

Anticipatory breach. Відповіді на найактуальніші питання

17 Листопада, 2023

0.008k

Чи вартий демередж арбітражу: як краще вирішити спір з невеликою сумою?

31 Жовтня, 2023

0.008k

А Ви вже налагодили бізнес-процеси своєї компанії у Польщі?

3 Жовтня, 2023

0.004k

Яхтинг

На що звертати увагу при укладанні брокерської угоди

10 Вересня, 2023

0.018k

Чартерний бізнес у Чорногорії: рішення є!

0.016k

Бізнес-колаборації та партнерські угоди під час війни

3 Серпня, 2023

0.008k

Звіт Паризького Меморандуму за 2022 рік

5 Липня, 2023

0.005k

Судно підходить до порту призначення, а фрахт ще не надійшов: що робити?

4 Липня, 2023

0.009k

Прапор Чорногорії: переваги юрисдикції

30 Червня, 2023

0.004k

Неуважність вартістю в мільйони

25 Травня, 2023

0.004k

Знижка в ціні згідно “extension clause” GAFTA 48

15 Травня, 2023

0.007k

Фінпідтримка й фінпартнерство: як стати банком першого вибору для експортерів

10 Квітня, 2023

0.009k

Як співпраця Укрексімбанку зі Світовим банком відкриває доступ бізнесу до довгострокового фінансування

7 Квітня, 2023

0.001k

Чартерний бізнес у Чорногорії: рішення є!

27 Березня, 2023

0.002k

Зник вантаж. Відповідальність директора складу.

23 Березня, 2023

0.004k

Compliance банку та визначення якими він лякав

6 Березня, 2023

0.007k

На що звертати увагу при укладанні брокерської угоди

24 Лютого, 2023

0.008k

Коносамент чи морська накладна: вибір за Вами

23 Лютого, 2023

0.027k

Конвенція ООН Про Міжнародні Наслідки купівлі-продажу суден у судовому порядку – вже скоро

3 Лютого, 2023

0.003k

ОПОДАТКУВАННЯ ФРАХТУ

0.01k

Що робити, якщо Ваш іноземний контрагент не виконує зобов’язання за угодою?

1 Лютого, 2023

0.007k

Як продовжити строк поставки за правилами Gafta та Fosfa?

20 Січня, 2023

0.005k

Interlegal Trade digest Q4 2022

16 Січня, 2023

0.01k

Створення та функціонування спільного підприємства в Україні

10 Січня, 2023

0.009k

Що робити у разі втрати коносаменту?

16 Грудня, 2022

0.008k

Електронна печатка FOSFA для сертифікатів аналізів

15 Грудня, 2022

0.008k

Interlegal Shipping digest Q4 2022

9 Грудня, 2022

0.007k

Особливості іноземного арбітражного рішення в Китаї

2 Грудня, 2022

0.006k

СТРАХУВАННЯ ЯХТ ПО-АНГЛІЙСЬКІ

31 Жовтня, 2022

0.009k

З чим зіткнувся шипінг та трейд під час блокади морських портів України

11 Жовтня, 2022

0.01k

Санкції проти РФ та Білорусі. Вплив на бізнес.

3 Жовтня, 2022

0.006k

Нововведення Греції: що потрібно враховувати

28 Вересня, 2022

0.004k

Interlegal Trade digest Q3 2022

22 Вересня, 2022

0.005k

Купівля яхти у складчину

30 Серпня, 2022

0.003k

Смарт-контракти: як сторонам убезпечити себе

29 Серпня, 2022

0.004k

НОВИНИ КОРПОРАТИВНОГО СВІТУ

18 Серпня, 2022

0.004k

Бізнес з Китаєм: розбір практичних кейсів

25 Липня, 2022

0.003k

Постійне проживання на борту: ризики для яхт у тимчасовому ввезенні до ЄС

21 Липня, 2022

0.004k

Опубликован отчет Парижского Меморандума за 2021 год

12 Липня, 2022

0.008k

Денонсация соглашения между правительствами Украины и российской федерации

14 Червня, 2022

0.001k

ВІДКРИТТЯ БІЗНЕСУ В КИТАЇ: ОБИРАЄМО ФОРМУ ОРГАНІЗАЦІЇ

11 Червня, 2022

0.007k

Порядок использования паспорта моряка при пересечении границ ЕС

30 Травня, 2022

0.108k

План Маршалла для України: відкриті питання

23 Травня, 2022

0.006k

ИЗМЕНЕНИЯ В АДМИНИСТРИРОВАНИЕ НАЛОГОВОГО ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВА В ПЕРИОД ВОЕННОГО ПОЛОЖЕНИЯ

28 Квітня, 2022

0.005k

Проведение регистрационных действий в условиях военного времени

22 Квітня, 2022

0.006k

Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану

19 Квітня, 2022

0.004k

Форс-мажор: взгляд под другим углом

23 Березня, 2022

0.005k

Робота морських лінійних перевізників на території України після 24.02.2022

22 Березня, 2022

0.004k

Alert: Принудительное изъятие имущества при военном положении

21 Березня, 2022

0.005k

Программы Yacht Engaged in Trade. Где существуют и для чего использовать?

10 Лютого, 2022

0.005k

Interlegal digest – TRADE

0.007k

В Украине меняется ведение документации, а в мире – налоговые ставки: новости корпоративного мира за январь

2 Лютого, 2022

0.003k

Регистрация яхты и выбор флага

24 Січня, 2022

0.005k

China Check – проверяем китайских контрагентов

13 Січня, 2022

0.114k

Изменения в Налоговый кодекс, “Дія City” и реформа на Кипре

10 Січня, 2022

0.001k

Кипр завлекает бизнес налоговыми льготами, Британия вводит реестр бенефициаров: новости корпоративного мира за ноябрь

6 Грудня, 2021

0k

Временный ввоз яхты в ЕС: коротко о главном

29 Листопада, 2021

0.002k

Привлечь любой ценой…

0.003k

Регистрация яхты с с выплаченным НДС в ЕС

18 Листопада, 2021

0.004k

Interlegal Trade Newsletter Q3

12 Листопада, 2021

0.005k

Чергова пеня за порушення граничних строків для Експортера

11 Листопада, 2021

0.003k

Тренды уходящего года в шиппинге

0.009k

ОСОБЕННОСТИ ЗАКЛЮЧЕНИЯ ДОГОВОРОВ С КИТАЙСКИМИ ПАРТНЕРАМИ

10 Листопада, 2021

0.006k

Pandora Papers касается каждого: новости корпоративного мира за октябрь

2 Листопада, 2021

0.002k

Третье лицо в судебном процессе. К чему готовиться Истцу.

28 Жовтня, 2021

0.007k

Новое уголовное дело против экоинспекции, или Почему отсутствовать нарушение не может

20 Жовтня, 2021

0.003k

КУПЛЯ-ПРОДАЖА ЯХТ

13 Жовтня, 2021

0.002k

Уроки Бейрута: морские и торговые аспекты

8 Жовтня, 2021

0.005k

Соевые бобы: риски и рекомендации по предотвращению потерь

7 Жовтня, 2021

0.001k

Закон о виртуальных активах и GDPR: новости корпоративного мира за сентябрь

4 Жовтня, 2021

0.011k

«Water toys» на прогулочных яхтах. Правила использования средств для развлечений на воде

29 Вересня, 2021

0k

Земельная реформа 2021 в деталях

23 Вересня, 2021

0.002k

Закон о мультимодальных перевозках. В чем риски?

17 Вересня, 2021

0.004k

Прецедент с яхтой Insieme в Грузии: правовые выводы

14 Вересня, 2021

0.01k

Paperless, отмывание денег и налоговая амнистия: новости корпоративного мира за август

2 Вересня, 2021

0.003k

Возможно ли расторгнуть брак в Украине, если он был заключен в другой стране, да и еще с нерезидентом?

0.002k

INTERLEGAL QUARTERLY TRADE NEWSLETTER 02 2021

4 Серпня, 2021

0.007k

О чем нужно позаботиться экспортерам и трейдерам, поставляющим сельхозпродукцию в Египет?

3 Серпня, 2021

0.002k

Сухой порт. Особенности и организация работы

2 Серпня, 2021

0.004k

Дія City, деолигархизация и прожиточный минимум: новости корпоративного мира за июль

0.003k

Чек-лист по обыскам на судне

27 Липня, 2021

0.002k

ВНЕСУДЕБНЫЕ САНКЦИИ: КАК ПРОВЕРИТЬ КОНТРАГЕНТА

26 Липня, 2021

0.004k

О развитии яхтенной индустрии в Испании

15 Липня, 2021

0.003k

Ограничение конкуренции на услуги в морских портах будет снято

13 Липня, 2021

0.003k

Оптимизм минус чиновники

8 Липня, 2021

0.003k

РЕКОМЕНДАЦИИ ПО ЗАЩИТЕ БИЗНЕСА ОТ МОШЕННИЧЕСКИХ СХЕМ

7 Липня, 2021

0.005k

Искать точки соприкосновения, договариваться с конкурентами и объединяться для лоббирования интересов отрасли

0.001k

Выбраться из старой колеи. Мысли по поводу законопроекта «О государственном экологическом контроле»

5 Липня, 2021

0k

Что делать продавцу, когда покупатель не платит за товар?

2 Липня, 2021

0.006k

Налог на Google и налоговая амнистия: новости корпоративного мира за июнь

0.004k

«Дождались!» – раскрытие информации о структуре владения компаниями

1 Липня, 2021

0.004k

Министерство транспорта Турции выступило с инициативой по увеличению торгового флота Турции!

0.002k

Безопасные реквизиты: как работает комплаенс при открытии банковского счета

29 Червня, 2021

0.003k

Interlegal предотвратил получение мошенниками груза Клиента

0.006k

Опубликован новый отчет Парижского Меморандума

25 Червня, 2021

0.006k

Судостроение в Украине поддерживать некому, – Артур Ницевич

11 Червня, 2021

0.005k

“ЗАЛЕЖАЛІ” ВАНТАЖІ: ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ Й АЛГОРИТМ ДІЙ

8 Червня, 2021

0.004k

Страхование груза по CIF-контрактам: на что стоит обратить внимание сторонам договора?

4 Червня, 2021

0.007k

О запрете однокорпусных нефтяных танкеров

3 Червня, 2021

0.003k

Создание БЭБ и старт для крупных инвестиций: новости корпоративного мира за май

0.003k

Приостановка выдачи каботажной лицензии в Хорватии

0.003k

Як визнати в Україні рішення іноземних судів та арбітражів? 5 цікавих питань

2 Червня, 2021

0.005k

Развитие зернового рынка Украины – мнение юриста

20 Травня, 2021

0.004k

Преимущества и особенности Черногории для регистрации яхт

19 Травня, 2021

0.004k

Бюро экономической безопасности. Чего ждать украинскому бизнесу?

0.002k

Основы страхования яхт – что нужно знать начинающему яхтсмену

18 Травня, 2021

0.006k

Дія.City, санкции и трансграничные схемы: новости корпоративного мира за апрель

11 Травня, 2021

0.005k

Арбитражное соглашение: базовые принципы английского права и современный подход английских судов

0k

Альтернатива для судовладельца. Чем заменить углеводородное судовое топливо?

5 Травня, 2021

0.004k

Государство не помогает морскому бизнесу Украины, но он адаптируется и не сдается. За счет чего

29 Квітня, 2021

0.002k

Безопасная эксплуатация прогулочных яхт. На что обратить внимание?

0.002k

Як експедитору захистити себе?

28 Квітня, 2021

0.002k

Новые правила Лондонской ассоциации морских арбитров

0.009k

Хто з нерезидентів повинен стати на облік в ДПСУ?

15 Квітня, 2021

0.003k

Чек-лист при ведении чартерной деятельности в ЕС

0.006k

Учёт нерезидентов и налоговая амнистия: новости корпоративного мира за март

7 Квітня, 2021

0.002k

ДОМАШНИЙ КОНОСАМЕНТ ДЛЯ NVOCC: В ЧЕМ ПРЕИМУЩЕСТВО?

6 Квітня, 2021

0.008k

INTERLEGAL QUARTERLY TRADE NEWSLETTER

30 Березня, 2021

0.007k

Как выбрать флаг для яхты?

26 Березня, 2021

0.021k

Таможенные войны или как поставить товар в срок

22 Березня, 2021

0.004k

Нерезиденты обязаны стать на учет в налоговой Украины

18 Березня, 2021

0.002k

ЛОНДОНСКИЙ АРБИТРАЖ – ПО НОВЫМ ПРАВИЛАМ

11 Березня, 2021

0.006k

Открытие данных о бенефициарах и амнистия: новости корпоративного мира за февраль

5 Березня, 2021

0.003k

Регистрация прогулочных яхт под флагом Великобритании

26 Лютого, 2021

0.003k

Я же перевалил, или Как взыскать убытки по договору перевалки

25 Лютого, 2021

0.002k

Почему международные консультанты теряют интерес к работе в Украине?

18 Лютого, 2021

0.002k

Как не стать жертвой проводимой в государстве антикоррупционной реформы?

17 Лютого, 2021

0.005k

Brexit: как повлиял на эксплуатацию яхт

12 Лютого, 2021

0.003k

Welcome to the jungle або що може піти не так в Україні?

0.005k

Конечному бенефициарному собственнику приготовиться

5 Лютого, 2021

0.003k

На что обратить внимание украинскому IT-бизнесу в 2021 году? Советы юриста

0.009k

Налоговые проверки и правила работы с нерезидентами: новости корпоративного мира за январь

0k

Качество vs предназначение товара: позиция английского права

3 Лютого, 2021

0.002k

Сухой порт. Порядок взаимодействия с железной дорогой

2 Лютого, 2021

0.001k

О чем писали морские СМИ в декабре 2020

28 Січня, 2021

0.007k

Коментар Interlegal до проекту Закону “Про внесення змін до Закону України “Про зовнішньоекономічну діяльність»

25 Січня, 2021

0.003k

Упрощена процедура получения освобождения от НДС для коммерческих яхт, осуществляющих навигацию в открытом море

22 Січня, 2021

0.002k

Рейдерство в 2021: чего ждать бизнесу?

15 Січня, 2021

0.004k

Операционный лизинг яхты на Мальте

0.004k

Закон «О внутреннем водном транспорте» для яхтинга

4 Січня, 2021

0.002k

О чём писали морские СМИ в ноябре

30 Грудня, 2020

0.004k

Внимание: Что не так с голландской упрощенной регистрацией яхт?

23 Грудня, 2020

0.003k

На что обратить внимание при ликвидации компании за границей

17 Грудня, 2020

0.003k

Депозит по договору купли-продажи. Где кроется подвох?

9 Грудня, 2020

0.002k

Новый регламент МКАС при ТПП Украины

3 Грудня, 2020

0.004k

11 лучших книг по международной торговле на выходные

0.009k

Как (не) нужно объявлять дефолт по контрактам

30 Листопада, 2020

0.004k

Обзор мирового шиппинга за Ноябрь

24 Листопада, 2020

0.005k

Как не стать жертвой мошенников?

23 Листопада, 2020

0.012k

Качество финальное в месте погрузки – английский подход

19 Листопада, 2020

0.018k

Как частному бизнесу оперировать землями водного фонда на законных основаниях?

16 Листопада, 2020

0.005k

Где зарегистрировать компанию и создать реальный офис? Сравниваем юрисдикции

5 Листопада, 2020

0.005k

Введены в действие изменения к Регламентам МКАС и МАК при ТПП Украины

2 Листопада, 2020

0.001k

На что обратить внимание при взыскании сумм в порядке регресса и суброгации в Украине

30 Жовтня, 2020

0.014k

Регистрация прогулочной яхты под европейским флагом на иностранца

21 Жовтня, 2020

0.002k

Обзор мирового шиппинга за октябрь

20 Жовтня, 2020

0.005k

Открытие счета в платежной системе 3s.money

15 Жовтня, 2020

0.003k

Руководство по инвестированию для собственников

13 Жовтня, 2020

0.002k

Поставка товара без риска на условиях FOB

0.006k

Международные поставки: CPT в украинском исполнении — каких рисков остерегаться?

9 Жовтня, 2020

0.008k

Новости законодательства Мальты. Что нового для владельцев яхт?

28 Вересня, 2020

0.003k

Виртуализация рынка морских перевозок ІІ – Киберриски для портов и судоходства

23 Вересня, 2020

0.001k

Не форс-мажором единым прекращается контракт…

22 Вересня, 2020

0.008k

НЕрезидент: разбираемся в тонкостях для временного ввоза яхт

16 Вересня, 2020

0.002k

Третий лишний? Брокерская комиссия: почему важно грамотно составить договор

11 Вересня, 2020

0.002k

Панамский паспорт моряка: какие преимущества для яхтсмена?

7 Вересня, 2020

0.014k

Преимущества Кипра для яхтинга

20 Серпня, 2020

0.002k

Независимому регулированию на транспорте быть!

0.005k

Виртуализация рынка морских перевозок

4 Серпня, 2020

0.002k

Современные правовые инструменты для агробизнеса

31 Липня, 2020

0.004k

Актуальный вопрос. Временный ввоз иностранных прогулочных яхт в Грецию

0.002k

Новая жизнь портов

23 Липня, 2020

0.004k

Парижский меморандум: история вопроса

17 Липня, 2020

0.003k

Совет юриста трейдеру, или Как НЕ потерять права по договору

7 Липня, 2020

0.002k

Режим временного ввоза. Пример Турции

2 Липня, 2020

0.003k

Что такое демередж и как им правильно пользоваться

29 Червня, 2020

0.009k

Ситуация с поднятием танкера “Делфи”

0.003k

Привлекательная для бизнеса: как открыть компанию в Грузии

26 Червня, 2020

0.003k

COVID-19. Оговорка BIMCO о смене экипажей для тайм-чартеров

25 Червня, 2020

0.003k

Покупка яхты: юридические тонкости при оценке технического состояния

24 Червня, 2020

0.004k

Ликвидация компаний в ЕС: время принимать решения

22 Червня, 2020

0.002k

Нові підходи до арешту суден в Україні

18 Червня, 2020

0.007k

Режимы ограничений на судозаходы яхт (по состоянию на 16 июня)

16 Червня, 2020

0.005k

Через признание к исполнению

15 Червня, 2020

0.002k

Бизнес и кризис – что происходит в морской отрасли

0.002k

Риск – дело благородное. Но не в бизнесе

9 Червня, 2020

0.003k

Деньги, бизнес и водные пути

8 Червня, 2020

0.002k

Как возместить расходы на юристов в арбитраже GAFTA

5 Червня, 2020

0.004k

Новые правила игры для компаний-нерезидентов

0.004k

Руководство для владельцев яхт при наступлении страхового случая

4 Червня, 2020

0.248k

Законопроект 1182-1-д «О внутреннем водном транспорте»: важные аспекты для яхтинга

28 Травня, 2020

0.001k

Бенефициарный собственник: когда вносить данные в реестр

26 Травня, 2020

0.003k

По косточкам: разбираем проект о портовых сборах

25 Травня, 2020

0.005k

Оформление иностранной яхты в режим временного ввоза в Украине при перевозке ее автотранспортом

22 Травня, 2020

0k

Аграрные расписки: украинский опыт

0.003k

Своды обычаев и аресты судов: что нового в законе о ВВТ

0.002k

Закон 1210 подписан – BEPSу в Украине быть!

0.004k

О Порядке оформления прихода судов в морской порт

21 Травня, 2020

0.005k

Как открыть постоянное представительство в Украине? Пошаговый гид

20 Травня, 2020

0.004k

Режим IP-Box в Польше: как воспользоваться

17 Травня, 2020

0.008k

Выгодный тренд: ship management судна из Грузии

0.001k

Упрощённая процедура смены британского флага

7 Травня, 2020

0.001k

Защита торговой марки на таможне

4 Травня, 2020

0.001k

Как защитить себя от действий недобросовестного судовладельца по бербоут-чартеру

0.006k

Почему 64 доли в яхте?

24 Квітня, 2020

0.002k

Работа платежных систем во время пандемии COVID-19

17 Квітня, 2020

0.002k

Ограничения на судозаходы яхт (по состоянию на 17 апреля)

0.01k

Есть ли жизнь после СOVID?

16 Квітня, 2020

0.002k

Проект Методики портовых сборов нуждается в доработке

0.002k

Форс-мажор: проверка, уведомление и подтверждение

10 Квітня, 2020

0.006k

Рынок земли: всё что вы хотели спросить

9 Квітня, 2020

0.002k

Временный ввоз яхт Vs пандемия COVID-19

0.001k

В Панаме создается Реестр бенефициарных собственников

8 Квітня, 2020

0.002k

Взыскание бункерного долга – когда срочность важна

7 Квітня, 2020

0.001k

Регистрация прогулочных яхт в Делавэре: что изменилось?

3 Квітня, 2020

0.001k

Interlegal отмечает растущие риски невыполнения экспортных контрактов

0.003k

Импорт яхты в Украину набирает популярность

31 Березня, 2020

0.004k

Alert: Работа сотрудников на время карантина

27 Березня, 2020

0.006k

Мировой карантин уже влияет на международную торговлю и морское судоходство в Черноморском регионе

0k

Alert: изменения в проформах FOSFA с 1 апреля

24 Березня, 2020

0.003k

Как защититься от действий монополиста в Украине?

0.004k

Страхование яхт: разбираемся в видах на примерах из практики

21 Березня, 2020

0.001k

Островная регистрация яхт: Джерси, Каймановы острова и Маршалловы острова

20 Березня, 2020

0.002k

Форс-мажор и невыполнение договорных обязательств

17 Березня, 2020

0.004k

Режим временного ввоза яхт в Украине и ЕС

12 Березн