Тікаємо від морозів: юридичний чекліст для яхти, що вирушає на зимівлю

Яхтинг

4 Грудня, 2024

22

З наближенням холодного сезону багато яхтсменів вирушають у пошуках тепла, орієнтуючись на популярні напрямки, такі як Близький Схід, Карибські острови чи східноатлантичні маршрути. Водночас, під час таких переходів до неприємних наслідків може привести недостатня підготовка — від неправильного оформлення документів до неузгоджених деталей страхування і технічного оснащення. 

У цьому чеклісті ми розглянемо рекомендовані пункти підготовки на шляху до зимівлі яхти, які можуть зробити Ваші подорожі безпечними і безтурботними, чи то трансатлантичний перехід, чи подорож через Близький Схід. 

1.Страхування яхти 

    Як  Ви знаєте, страхове покриття яхти діє у регіоні, який визначений у страховому полісі. Зауважте, що страховий поліс повинен покривати усі території, які Ви плануєте відвідати, включно з регіонами на шляху до місця зимівлі. Особливу увагу слід приділити виключенням Navigational limitations for Hull War, Strikes, Terrorism and Related Perils Endorsement (JWLA031) від 18 грудня 2023 року (або пізніша редакція). Наприклад, якщо Ви плануєте подорож через Червоне море на шляху до Дубаю, поліс може не покривати території, які знаходяться поблизу районів військових дій частини Ємену та Ізраїлю. Для того, щоб оновити чи розширити регіон дії полісу, треба звернутись до Вашого страхового брокера чи компанії, які розрахують додаткову страхову премію за розширення регіону його дії.  

    2. Необхідні документи та технічні вимоги 

    Перед тим, як вирушати в тривалу подорож, важливо переконатися, що всі необхідні яхтові документи готові і відповідають вимогам країн, через які Ви будете проходити: 

    Радіообладнання та радіоліцензія: 

    • Для яхт, які планують маршрути, віддалені від берегової лінії, наявність відповідного радіообладнання є дуже важливою. Потрібно переконатися, що радіоліцензія має відповідне розширення території плавання А3 та відповідає всім технічним вимогам Міжнародної конвенції з охорони людського життя на морі (Конвенції SOLAS). 

    Реєстраційні документи: 

    • З огляду на особливості реєстраційних процедур під різними прапорами потрібно подбати про розширення території плавання саме в реєстраційних документах яхти. Наприклад, для забезпечення безпечного переходу з А1 та А2 (межі територіальних вод) до А3 та А4 (відкриті моря) вам слід звернутися до відповідних органів для оновлення реєстраційних документів. Наприклад, в Сертифікатах реєстрації таких юрисдикцій, як Польща та Домініка, прописані дозволені яхті регіони плавання. 

    Довіреності на капітана або уповноважену особу: 

    • Оскільки яхта може перебувати під управлінням іншої особи (капітана або представника), важливо подбати про наявність відповідних довіреностей на цих осіб, а також розширити згідно з маршрутом зону дії довіреностей, якщо необхідно. Для далекого перегону команда зазвичай складається з більшої кількості людей, ніж під час коротших перегонів. Тому особливо важливо враховувати кваліфікацію та досвід членів команди. Кожен член команди має бути добре підготовлений до роботи на морі, особливо в складних умовах тривалих перегонів. 

    3. Митні формальності і дозволи на перехід через території 

       Для яхт, що здійснюють міжнародні переходи, важливо з’ясувати законодавчі вимоги кожної країни, яку планується відвідати. 

      Наприклад, для переходу через Червоне море важливо враховувати регулювання від Саудівської Аравії. Saudi Red Sea Authority (SRSA) — орган, який регулює питання перебування яхт прогулянкового та комерційного призначення. Отже, Вам може знадобитися отримати Sailing Permit для входу у територіальні води Саудівської Аравії. Вид дозволу та порядок отримання залежить від типу експлуатації яхти. Крім того, важливо врахувати митні формальності щодо яхти, зокрема оформлення тимчасового ввезення або вивезення. Так, відправлення на зимівлю може послугувати відновленню митного статусу тимчасового ввезення у ЄС, тому подбайте про збереженість всіх документів.  

      Отже, підготовка до зимівлі — це не просто процес «сховатися від морозів», а й важлива частина планування подорожей, що дозволить забезпечити безпечний перехід в теплі акваторії, уникнути непотрібних помилок та продовжити морські пригоди в комфорті. 

      Автор
      Валерія Фетисенко
      Старший юрист, Керівник відділу Яхтингу
      Консультація
      Щоб постійно отримувати важливу інформацію, а головне швидко - підписуйтеся на новини з сайту
      Підпишіться на новини

      Публікації з цієї категорії

      Цей запис не має тегів.

      Інші публікації

      Морське право

      АРЕШТИ СУДЕН – STRANGER THINGS ПО-УКРАЇНСЬКИ

      26 Грудня, 2024

      0.235k

      INTERLEGAL SHIPPING DIGEST Q4

      20 Грудня, 2024

      0.033k

      Дія правил КІК в Україні: перші підсумки та вплив на бізнес

      10 Грудня, 2024

      0.048k

      Що важливо знати при укладанні додаткової угоди до контракту

      9 Грудня, 2024

      0.048k

      Як Interlegal допомогли найбільшому трейдеру з Казахстану 

      2 Грудня, 2024

      0.041k

      Safe Port Warranty та розподіл воєнних ризиків за версією LMAA 

      28 Листопада, 2024

      0.134k

      Нові правила трансфертного ціноутворення на Кіпрі: глобальна прозорість та нові виклики 

      7 Листопада, 2024

      0.059k

      Податкове резидентство – що це таке і та як його визначати? 

      6 Листопада, 2024

      0.047k

      Морське право

      Виклики та рішення морської галузі 2024

      0.078k

      Юридична підтримка агротрейдерів: інтерв’ю з партнером юридичної компанії

      28 Жовтня, 2024

      0.16k

      Реєстрація яхти під прапором Співдружності Домініки – швидко, просто та економічно вигідно 

      22 Жовтня, 2024

      0.047k

      Не бажаєте платити демередж? А прийдеться…

      20 Вересня, 2024

      0.037k

      Битва на Чорному морі

      27 Серпня, 2024

      0.065k

      Гамбурзька справа: Чому Антимонопольний комітет України зацікавився німецьким портом

      24 Серпня, 2024

      0.057k

      ЧИ Є У ІНШОГО ПОДРУЖЖЯ ПРАВА НА ВАШУ ЧАСТКУ В ТОВ?

      21 Серпня, 2024

      0.047k

      Реєстрація яхти під прапором Кіпру: переваги та умови

      16 Серпня, 2024

      0.047k

      Lien on cargo on board the vessel in Ukraine

      3 Серпня, 2024

      0.052k

      Дефолт в торговом контракте: объявляем по-английски

      2 Серпня, 2024

      0.045k

      Демередж – такий звичний, але такий важливий

      1 Серпня, 2024

      0.03k

      Шипінг в умовах війни: відповіді на найпоширеніші запитання

      26 Липня, 2024

      0.02k

      Апдейт процедури та свіжий погляд на арешт суден в Одеському регіоні під час війни

      25 Липня, 2024

      0.019k

      Страхування інвестицій

      1 Липня, 2024

      0.019k

      Що таке новація в англійському праві?

      28 Червня, 2024

      0.025k

      Пост-релиз вебинара “Международная торговля и перевозка товара”

      26 Червня, 2024

      0.02k

      Maritime Days in Odesa 2024

      22 Червня, 2024

      0.022k

      Круглий стіл «Юридичні питання контейнерних перевезень зернових та олійних»

      20 Червня, 2024

      0.016k

      Шануйтеся (страхуйтеся), панове!

      27 Травня, 2024

      0.018k

      Пост-реліз: EBA Odesa Business Talks: Recovery Ukraine. Проєкти відновлення на Півдні України

      24 Травня, 2024

      0.014k

      Interlegal Yachting Digest Q1 2024

      4 Квітня, 2024

      0.018k

      Псування наливних вантажів: морські вимоги та особливості арешту

      24 Січня, 2024

      0.017k

      Як уникнути проблем в міжнародній торгівлі?

      11 Січня, 2024

      0.015k

      Помилки яких варто уникати під час укладання CIF контрактів

      15 Грудня, 2023

      0.023k

      Certificate is final as to quality…

      13 Грудня, 2023

      0.019k

      Що потрібно знати для організації чартерної діяльності?

      12 Грудня, 2023

      0.025k

      Anticipatory breach. Відповіді на найактуальніші питання

      17 Листопада, 2023

      0.019k

      Чи вартий демередж арбітражу: як краще вирішити спір з невеликою сумою?

      31 Жовтня, 2023

      0.015k

      А Ви вже налагодили бізнес-процеси своєї компанії у Польщі?

      3 Жовтня, 2023

      0.012k

      Яхтинг

      На що звертати увагу при укладанні брокерської угоди

      10 Вересня, 2023

      0.03k

      Чартерний бізнес у Чорногорії: рішення є!

      0.024k

      Бізнес-колаборації та партнерські угоди під час війни

      3 Серпня, 2023

      0.021k

      Звіт Паризького Меморандуму за 2022 рік

      5 Липня, 2023

      0.022k

      Судно підходить до порту призначення, а фрахт ще не надійшов: що робити?

      4 Липня, 2023

      0.022k

      Прапор Чорногорії: переваги юрисдикції

      30 Червня, 2023

      0.017k

      Неуважність вартістю в мільйони

      25 Травня, 2023

      0.011k

      Знижка в ціні згідно “extension clause” GAFTA 48

      15 Травня, 2023

      0.021k

      Фінпідтримка й фінпартнерство: як стати банком першого вибору для експортерів

      10 Квітня, 2023

      0.02k

      Як співпраця Укрексімбанку зі Світовим банком відкриває доступ бізнесу до довгострокового фінансування

      7 Квітня, 2023

      0.012k

      Чартерний бізнес у Чорногорії: рішення є!

      27 Березня, 2023

      0.01k

      Зник вантаж. Відповідальність директора складу.

      23 Березня, 2023

      0.015k

      Compliance банку та визначення якими він лякав

      6 Березня, 2023

      0.018k

      На що звертати увагу при укладанні брокерської угоди

      24 Лютого, 2023

      0.018k

      Коносамент чи морська накладна: вибір за Вами

      23 Лютого, 2023

      0.061k

      Конвенція ООН Про Міжнародні Наслідки купівлі-продажу суден у судовому порядку – вже скоро

      3 Лютого, 2023

      0.01k

      ОПОДАТКУВАННЯ ФРАХТУ

      0.056k

      Що робити, якщо Ваш іноземний контрагент не виконує зобов’язання за угодою?

      1 Лютого, 2023

      0.02k

      Як продовжити строк поставки за правилами Gafta та Fosfa?

      20 Січня, 2023

      0.016k

      Interlegal Trade digest Q4 2022

      16 Січня, 2023

      0.018k

      Створення та функціонування спільного підприємства в Україні

      10 Січня, 2023

      0.089k

      Що робити у разі втрати коносаменту?

      16 Грудня, 2022

      0.018k

      Електронна печатка FOSFA для сертифікатів аналізів

      15 Грудня, 2022

      0.016k

      Interlegal Shipping digest Q4 2022

      9 Грудня, 2022

      0.015k

      Особливості іноземного арбітражного рішення в Китаї

      2 Грудня, 2022

      0.015k

      СТРАХУВАННЯ ЯХТ ПО-АНГЛІЙСЬКІ

      31 Жовтня, 2022

      0.021k

      З чим зіткнувся шипінг та трейд під час блокади морських портів України

      11 Жовтня, 2022

      0.02k

      Санкції проти РФ та Білорусі. Вплив на бізнес.

      3 Жовтня, 2022

      0.014k

      Нововведення Греції: що потрібно враховувати

      28 Вересня, 2022

      0.013k

      Interlegal Trade digest Q3 2022

      22 Вересня, 2022

      0.013k

      Купівля яхти у складчину

      30 Серпня, 2022

      0.014k

      Смарт-контракти: як сторонам убезпечити себе

      29 Серпня, 2022

      0.014k

      НОВИНИ КОРПОРАТИВНОГО СВІТУ

      18 Серпня, 2022

      0.012k

      Бізнес з Китаєм: розбір практичних кейсів

      25 Липня, 2022

      0.011k

      Постійне проживання на борту: ризики для яхт у тимчасовому ввезенні до ЄС

      21 Липня, 2022

      0.016k

      Опубликован отчет Парижского Меморандума за 2021 год

      12 Липня, 2022

      0.016k

      Денонсация соглашения между правительствами Украины и российской федерации

      14 Червня, 2022

      0.007k

      ВІДКРИТТЯ БІЗНЕСУ В КИТАЇ: ОБИРАЄМО ФОРМУ ОРГАНІЗАЦІЇ

      11 Червня, 2022

      0.019k

      Порядок использования паспорта моряка при пересечении границ ЕС

      30 Травня, 2022

      0.328k

      План Маршалла для України: відкриті питання

      23 Травня, 2022

      0.014k

      ИЗМЕНЕНИЯ В АДМИНИСТРИРОВАНИЕ НАЛОГОВОГО ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВА В ПЕРИОД ВОЕННОГО ПОЛОЖЕНИЯ

      28 Квітня, 2022

      0.017k

      Проведение регистрационных действий в условиях военного времени

      22 Квітня, 2022

      0.016k

      Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану

      19 Квітня, 2022

      0.011k

      Форс-мажор: взгляд под другим углом

      23 Березня, 2022

      0.013k

      Робота морських лінійних перевізників на території України після 24.02.2022

      22 Березня, 2022

      0.021k

      Alert: Принудительное изъятие имущества при военном положении

      21 Березня, 2022

      0.015k

      Программы Yacht Engaged in Trade. Где существуют и для чего использовать?

      10 Лютого, 2022

      0.017k

      Interlegal digest – TRADE

      0.017k

      В Украине меняется ведение документации, а в мире – налоговые ставки: новости корпоративного мира за январь

      2 Лютого, 2022

      0.011k

      Регистрация яхты и выбор флага

      24 Січня, 2022

      0.021k

      China Check – проверяем китайских контрагентов

      13 Січня, 2022

      0.286k

      Изменения в Налоговый кодекс, “Дія City” и реформа на Кипре

      10 Січня, 2022

      0.018k

      Кипр завлекает бизнес налоговыми льготами, Британия вводит реестр бенефициаров: новости корпоративного мира за ноябрь

      6 Грудня, 2021

      0.015k

      Временный ввоз яхты в ЕС: коротко о главном

      29 Листопада, 2021

      0.021k

      Привлечь любой ценой…

      0.017k

      Регистрация яхты с с выплаченным НДС в ЕС

      18 Листопада, 2021

      0.014k

      Interlegal Trade Newsletter Q3

      12 Листопада, 2021

      0.016k

      Чергова пеня за порушення граничних строків для Експортера

      11 Листопада, 2021

      0.008k

      Тренды уходящего года в шиппинге

      0.029k

      ОСОБЕННОСТИ ЗАКЛЮЧЕНИЯ ДОГОВОРОВ С КИТАЙСКИМИ ПАРТНЕРАМИ

      10 Листопада, 2021

      0.009k

      Pandora Papers касается каждого: новости корпоративного мира за октябрь

      2 Листопада, 2021

      0.008k

      Третье лицо в судебном процессе. К чему готовиться Истцу.

      28 Жовтня, 2021

      0.015k

      Новое уголовное дело против экоинспекции, или Почему отсутствовать нарушение не может

      20 Жовтня, 2021

      0.014k

      КУПЛЯ-ПРОДАЖА ЯХТ

      13 Жовтня, 2021

      0.01k

      Уроки Бейрута: морские и торговые аспекты

      8 Жовтня, 2021

      0.018k

      Соевые бобы: риски и рекомендации по предотвращению потерь

      7 Жовтня, 2021

      0.018k

      Закон о виртуальных активах и GDPR: новости корпоративного мира за сентябрь

      4 Жовтня, 2021

      0.021k

      «Water toys» на прогулочных яхтах. Правила использования средств для развлечений на воде

      29 Вересня, 2021

      0.01k

      Земельная реформа 2021 в деталях

      23 Вересня, 2021

      0.013k

      Закон о мультимодальных перевозках. В чем риски?

      17 Вересня, 2021

      0.017k

      Прецедент с яхтой Insieme в Грузии: правовые выводы

      14 Вересня, 2021

      0.024k

      Paperless, отмывание денег и налоговая амнистия: новости корпоративного мира за август

      2 Вересня, 2021

      0.015k

      Возможно ли расторгнуть брак в Украине, если он был заключен в другой стране, да и еще с нерезидентом?

      0.009k

      INTERLEGAL QUARTERLY TRADE NEWSLETTER 02 2021

      4 Серпня, 2021

      0.017k

      О чем нужно позаботиться экспортерам и трейдерам, поставляющим сельхозпродукцию в Египет?

      3 Серпня, 2021

      0.01k

      Сухой порт. Особенности и организация работы

      2 Серпня, 2021

      0.015k

      Дія City, деолигархизация и прожиточный минимум: новости корпоративного мира за июль

      0.011k

      Чек-лист по обыскам на судне

      27 Липня, 2021

      0.009k

      ВНЕСУДЕБНЫЕ САНКЦИИ: КАК ПРОВЕРИТЬ КОНТРАГЕНТА

      26 Липня, 2021

      0.014k

      О развитии яхтенной индустрии в Испании

      15 Липня, 2021

      0.01k

      Ограничение конкуренции на услуги в морских портах будет снято

      13 Липня, 2021

      0.01k

      Оптимизм минус чиновники

      8 Липня, 2021

      0.013k

      РЕКОМЕНДАЦИИ ПО ЗАЩИТЕ БИЗНЕСА ОТ МОШЕННИЧЕСКИХ СХЕМ

      7 Липня, 2021

      0.016k

      Искать точки соприкосновения, договариваться с конкурентами и объединяться для лоббирования интересов отрасли

      0.011k

      Выбраться из старой колеи. Мысли по поводу законопроекта «О государственном экологическом контроле»

      5 Липня, 2021

      0.009k

      Что делать продавцу, когда покупатель не платит за товар?

      2 Липня, 2021

      0.018k

      Налог на Google и налоговая амнистия: новости корпоративного мира за июнь

      0.016k

      «Дождались!» – раскрытие информации о структуре владения компаниями

      1 Липня, 2021

      0.013k

      Министерство транспорта Турции выступило с инициативой по увеличению торгового флота Турции!

      0.015k

      Безопасные реквизиты: как работает комплаенс при открытии банковского счета

      29 Червня, 2021

      0.012k

      Interlegal предотвратил получение мошенниками груза Клиента

      0.014k

      Опубликован новый отчет Парижского Меморандума

      25 Червня, 2021

      0.013k

      Судостроение в Украине поддерживать некому, – Артур Ницевич

      11 Червня, 2021

      0.02k

      “ЗАЛЕЖАЛІ” ВАНТАЖІ: ПРИЧИНИ ВИНИКНЕННЯ Й АЛГОРИТМ ДІЙ

      8 Червня, 2021

      0.025k

      Страхование груза по CIF-контрактам: на что стоит обратить внимание сторонам договора?

      4 Червня, 2021

      0.018k

      О запрете однокорпусных нефтяных танкеров

      3 Червня, 2021

      0.009k

      Создание БЭБ и старт для крупных инвестиций: новости корпоративного мира за май

      0.015k

      Приостановка выдачи каботажной лицензии в Хорватии

      0.013k

      Як визнати в Україні рішення іноземних судів та арбітражів? 5 цікавих питань

      2 Червня, 2021

      0.014k

      Развитие зернового рынка Украины – мнение юриста

      20 Травня, 2021

      0.018k

      Преимущества и особенности Черногории для регистрации яхт

      19 Травня, 2021

      0.015k

      Бюро экономической безопасности. Чего ждать украинскому бизнесу?

      0.009k

      Основы страхования яхт – что нужно знать начинающему яхтсмену

      18 Травня, 2021

      0.015k

      Дія.City, санкции и трансграничные схемы: новости корпоративного мира за апрель

      11 Травня, 2021

      0.019k

      Арбитражное соглашение: базовые принципы английского права и современный подход английских судов

      0.009k

      Альтернатива для судовладельца. Чем заменить углеводородное судовое топливо?

      5 Травня, 2021

      0.013k

      Государство не помогает морскому бизнесу Украины, но он адаптируется и не сдается. За счет чего

      29 Квітня, 2021

      0.011k

      Безопасная эксплуатация прогулочных яхт. На что обратить внимание?

      0.008k

      Як експедитору захистити себе?

      28 Квітня, 2021

      0.014k

      Новые правила Лондонской ассоциации морских арбитров

      0.019k

      Хто з нерезидентів повинен стати на облік в ДПСУ?

      15 Квітня, 2021

      0.011k

      Чек-лист при ведении чартерной деятельности в ЕС

      0.014k

      Учёт нерезидентов и налоговая амнистия: новости корпоративного мира за март

      7 Квітня, 2021

      0.014k

      ДОМАШНИЙ КОНОСАМЕНТ ДЛЯ NVOCC: В ЧЕМ ПРЕИМУЩЕСТВО?

      6 Квітня, 2021

      0.018k

      INTERLEGAL QUARTERLY TRADE NEWSLETTER

      30 Березня, 2021

      0.016k

      Как выбрать флаг для яхты?

      26 Березня, 2021

      0.077k

      Таможенные войны или как поставить товар в срок

      22 Березня, 2021

      0.015k

      Нерезиденты обязаны стать на учет в налоговой Украины

      18 Березня, 2021

      0.012k

      ЛОНДОНСКИЙ АРБИТРАЖ – ПО НОВЫМ ПРАВИЛАМ

      11 Березня, 2021

      0.018k

      Открытие данных о бенефициарах и амнистия: новости корпоративного мира за февраль

      5 Березня, 2021

      0.013k

      Регистрация прогулочных яхт под флагом Великобритании

      26 Лютого, 2021

      0.012k

      Я же перевалил, или Как взыскать убытки по договору перевалки

      25 Лютого, 2021

      0.015k

      Почему международные консультанты теряют интерес к работе в Украине?

      18 Лютого, 2021

      0.014k

      Как не стать жертвой проводимой в государстве антикоррупционной реформы?

      17 Лютого, 2021

      0.014k

      Brexit: как повлиял на эксплуатацию яхт

      12 Лютого, 2021

      0.016k

      Welcome to the jungle або що може піти не так в Україні?

      0.018k

      Конечному бенефициарному собственнику приготовиться

      5 Лютого, 2021

      0.012k

      На что обратить внимание украинскому IT-бизнесу в 2021 году? Советы юриста

      0.018k

      Налоговые проверки и правила работы с нерезидентами: новости корпоративного мира за январь

      0.009k

      Качество vs предназначение товара: позиция английского права

      3 Лютого, 2021

      0.011k

      Сухой порт. Порядок взаимодействия с железной дорогой

      2 Лютого, 2021

      0.013k

      О чем писали морские СМИ в декабре 2020

      28 Січня, 2021

      0.016k

      Коментар Interlegal до проекту Закону “Про внесення змін до Закону України “Про зовнішньоекономічну діяльність»

      25 Січня, 2021

      0.014k

      Упрощена процедура получения освобождения от НДС для коммерческих яхт, осуществляющих навигацию в открытом море

      22 Січня, 2021

      0.012k

      Рейдерство в 2021: чего ждать бизнесу?

      15 Січня, 2021

      0.017k

      Операционный лизинг яхты на Мальте

      0.012k

      Закон «О внутреннем водном транспорте» для яхтинга

      4 Січня, 2021

      0.013k

      О чём писали морские СМИ в ноябре

      30 Грудня, 2020

      0.013k

      Внимание: Что не так с голландской упрощенной регистрацией яхт?

      23 Грудня, 2020

      0.014k

      На что обратить внимание при ликвидации компании за границей

      17 Грудня, 2020

      0.016k

      Депозит по договору купли-продажи. Где кроется подвох?

      9 Грудня, 2020

      0.009k

      Новый регламент МКАС при ТПП Украины

      3 Грудня, 2020

      0.014k

      11 лучших книг по международной торговле на выходные

      0.019k

      Как (не) нужно объявлять дефолт по контрактам

      30 Листопада, 2020

      0.02k

      Обзор мирового шиппинга за Ноябрь

      24 Листопада, 2020

      0.014k

      Как не стать жертвой мошенников?

      23 Листопада, 2020

      0.022k

      Качество финальное в месте погрузки – английский подход

      19 Листопада, 2020

      0.029k

      Как частному бизнесу оперировать землями водного фонда на законных основаниях?

      16 Листопада, 2020

      0.016k

      Где зарегистрировать компанию и создать реальный офис? Сравниваем юрисдикции

      5 Листопада, 2020

      0.014k

      Введены в действие изменения к Регламентам МКАС и МАК при ТПП Украины

      2 Листопада, 2020

      0.014k

      На что обратить внимание при взыскании сумм в порядке регресса и суброгации в Украине

      30 Жовтня, 2020

      0.05k

      Регистрация прогулочной яхты под европейским флагом на иностранца

      21 Жовтня, 2020

      0.017k

      Обзор мирового шиппинга за октябрь

      20 Жовтня, 2020

      0.032k

      Открытие счета в платежной системе 3s.money

      15 Жовтня, 2020

      0.014k

      Руководство по инвестированию для собственников

      13 Жовтня, 2020

      0.015k

      Поставка товара без риска на условиях FOB

      0.023k

      Международные поставки: CPT в украинском исполнении — каких рисков остерегаться?

      9 Жовтня, 2020

      0.03k

      Новости законодательства Мальты. Что нового для владельцев яхт?

      28 Вересня, 2020

      0.013k

      Виртуализация рынка морских перевозок ІІ – Киберриски для портов и судоходства

      23 Вересня, 2020

      0.013k

      Не форс-мажором единым прекращается контракт…

      22 Вересня, 2020

      0.017k

      НЕрезидент: разбираемся в тонкостях для временного ввоза яхт

      16 Вересня, 2020

      0.012k

      Третий лишний? Брокерская комиссия: почему важно грамотно составить договор

      11 Вересня, 2020

      0.02k

      Панамский паспорт моряка: какие преимущества для яхтсмена?

      7 Вересня, 2020

      0.035k

      Преимущества Кипра для яхтинга

      20 Серпня, 2020

      0.015k

      Независимому регулированию на транспорте быть!

      0.012k

      Виртуализация рынка морских перевозок

      4 Серпня, 2020

      0.014k

      Современные правовые инструменты для агробизнеса

      31 Липня, 2020

      0.015k

      Актуальный вопрос. Временный ввоз иностранных прогулочных яхт в Грецию

      0.01k

      Новая жизнь портов

      23 Липня, 2020

      0.012k

      Парижский меморандум: история вопроса

      17 Липня, 2020

      0.013k

      Совет юриста трейдеру, или Как НЕ потерять права по договору

      7 Липня, 2020

      0.013k

      Режим временного ввоза. Пример Турции

      2 Липня, 2020

      0.016k

      Что такое демередж и как им правильно пользоваться

      29 Червня, 2020

      0.02k

      Ситуация с поднятием танкера “Делфи”

      0.013k

      Привлекательная для бизнеса: как открыть компанию в Грузии

      26 Червня, 2020

      0.021k

      COVID-19. Оговорка BIMCO о смене экипажей для тайм-чартеров

      25 Червня, 2020

      0.011k

      Покупка яхты: юридические тонкости при оценке технического состояния

      24 Червня, 2020

      0.016k

      Ликвидация компаний в ЕС: время принимать решения

      22 Червня, 2020

      0.011k

      Нові підходи до арешту суден в Україні

      18 Червня, 2020

      0.015k

      Режимы ограничений на судозаходы яхт (по состоянию на 16 июня)

      16 Червня, 2020

      0.019k

      Через признание к исполнению

      15 Червня, 2020

      0.013k

      Бизнес и кризис – что происходит в морской отрасли

      0.01k

      Риск – дело благородное. Но не в бизнесе

      9 Червня, 2020

      0.015k

      Деньги, бизнес и водные пути

      8 Червня, 2020

      0.009k

      Как возместить расходы на юристов в арбитраже GAFTA

      5 Червня, 2020

      0.011k

      Новые правила игры для компаний-нерезидентов

      0.008k

      Руководство для владельцев яхт при наступлении страхового случая

      4 Червня, 2020

      0.274k

      Законопроект 1182-1-д «О внутреннем водном транспорте»: важные аспекты для яхтинга

      28 Травня, 2020

      0.012k

      Бенефициарный собственник: когда вносить данные в реестр

      26 Травня, 2020

      0.014k

      По косточкам: разбираем проект о портовых сборах

      25 Травня, 2020

      0.013k

      Оформление иностранной яхты в режим временного ввоза в Украине при перевозке ее автотранспортом

      22 Травня, 2020

      0.007k

      Аграрные расписки: украинский опыт

      0.012k

      Своды обычаев и аресты судов: что нового в законе о ВВТ

      0.013k

      Закон 1210 подписан – BEPSу в Украине быть!

      0.018k

      О Порядке оформления прихода судов в морской порт

      21 Травня, 2020

      0.013k

      Как открыть постоянное представительство в Украине? Пошаговый гид

      20 Травня, 2020

      0.013k

      Режим IP-Box в Польше: как воспользоваться

      17 Травня, 2020

      0.022k

      Выгодный тренд: ship management судна из Грузии

      0.014k

      Упрощённая процедура смены британского флага

      7 Травня, 2020

      0.013k

      Защита торговой марки на таможне

      4 Травня, 2020

      0.017k

      Как защитить себя от действий недобросовестного судовладельца по бербоут-чартеру

      0.015k

      Почему 64 доли в яхте?

      24 Квітня, 2020

      0.01k

      Работа платежных систем во время пандемии COVID-19

      17 Квітня, 2020

      0.014k

      Ограничения на судозаходы яхт (по состоянию на 17 апреля)

      0.02k

      Есть ли жизнь после СOVID?

      16 Квітня, 2020

      0.013k

      Проект Методики портовых сборов нуждается в доработке

      0.015k

      Форс-мажор: проверка, уведомление и подтверждение

      10 Квітня, 2020

      0.015k

      Рынок земли: всё что вы хотели спросить

      9 Квітня, 2020

      0.012k

      Временный ввоз яхт Vs пандемия COVID-19

      0.016k

      В Панаме создается Реестр бенефициарных собственников

      8 Квітня, 2020

      0.014k

      Взыскание бункерного долга – когда срочность важна

      7 Квітня, 2020

      0.011k

      Регистрация прогулочных яхт в Делавэре: что изменилось?

      3 Квітня, 2020

      0.012k

      Interlegal отмечает растущие риски невыполнения экспортных контрактов

      0.009k

      Импорт яхты в Украину набирает популярность

      31 Березня, 2020

      0.014k

      Alert: Работа сотрудников на время карантина

      27 Березня, 2020

      0.017k

      Мировой карантин уже влияет на международную торговлю и морское судоходство в Черноморском регионе

      0.011k

      Alert: изменения в проформах FOSFA с 1 апреля

      24 Березня, 2020

      0.013k

      Как защититься от действий монополиста в Украине?

      0.015k

      Страхование яхт: разбираемся в видах на примерах из практики

      21 Березня, 2020

      0.012k

      Островная регистрация яхт: Джерси, Каймановы острова и Маршалловы острова

      20 Березня, 2020

      0.012k

      Форс-мажор и невыполнение договорных обязательств

      17 Березня, 2020

      0.016k

      Режим временного ввоза яхт в Украине и ЕС

      12 Березня, 2020

      0.014k

      Коронавирус и его правовые последствия для трейда и шиппинга

      5 Березня, 2020

      0.012k

      Украина сделала первый шаг к законодательному регулированию криптовалют

      4 Березня, 2020

      0.024k

      Спасёт ли от рейдерства «Антирейдерский закон»?

      1 Березня, 2020