Вимога щодо демереджу: протидія незаконному утриманню вантажу
27 Січня, 2023
20
Вимоги щодо демереджу – досить частий запит серед наших Клієнтів. Цікавим є те, що справа кожного разу цікавіша за попередню
Так нещодавно до нас звернувся Клієнт – Фрахтувальник судна за рейсовим чартером. Причиною було нарахування Судновласником демереджу, частину суми якого Клієнт вважав неправомірною.
Судно було зафрахтовано для виконання морського перевезення з України до Туреччини. Слід зазначити, що при вході до Сулінського каналу вже довгий час великі затори.
Судно простояло у черзі близько 50 днів. Судновласник висунув вимогу щодо сплати демереджу у розмірі 570,000$.
Чому така дія є незаконною? Канал був закритий для проходу через погані погодні умови. Згідно умов чартеру за таких умов затримка не нараховується. Тобто незгода Фрахтувальника була цілком законною.
Основною метою Клієнта було уникнути сплати неправомірно нарахованих збитків, а також виконати морське перевезення та доставити товар одержувачу без додаткових витрат. В свою чергу Клієнт своєчасно оплатив неоспорювану компенсацію за затримку, яка складала близько 80% загальної вимоги.
Команда Interlegal у провідного юриста Микола Козаченко та молодшого юриста Діани Михайлової розпочала комплексну процедуру Claims Handling, що включала у себе:
– детальний аналіз наданих документів та кореспонденції між сторонами,
– визначення правових механізмів вирішення спору,
– підготовка відповідного листа-претензії в адрес Судновласника,
– супровід переговорів між сторонами,
– регулярне консультування Клієнта з питань по справі
У процесі ведення безперервних та наполегливих переговорів між сторонами, Судновласник неодноразово погрожував застосувати заставне право на вантаж у порту вивантаження.
Наші юристи вважали такі дії незаконними та необґрунтованими з точки зору застосовного англійського права, але потенційно можливим з точки зору турецького процесу. Це спонукало Миколу та Діану розробити та запропонувати Клієнту детальний план подальших дій, кожний пункт якого був орієнтований на належний захист прав та інтересів Фрахтувальника у спорі та запобігання можливих витрат.
Які ми отримали результати? Нам вдалося переконати Судновласника частково зменшити свою вимогу, а головне – утриматись від спроби утримання вантажу. Це дозволило здійснити розвантаження всього товару без додаткових витрат та простою.
Таким чином, продумана стратегія та професіоналізм спеціалістів Interlegal надали можливість нашому Клієнту досягнути поставленої мети оперативно та ефективно.
Якщо ви стикнулися зі схожою проблемою, звертайтесь до Interlegal. Ви отримаєте комплексний розбір справи та найвигідніше рішення.
Над справою працювали провідний юрист Микола Козаченко та молодший юрист Діана Михайлова під керівництвом партнера та Олексія Ремесло.