Юристи Interlegal врегулювали спір щодо неправомірного розірвання чартеру Судновласником
9 Серпня, 2022
4
До компанії Interlegal звернувся Клієнт – Фрахтувальник судна за рейсовим чартером з проблемою щодо невиконання Судновласником своїх прямих обов’язків за договором морського перевезення, а саме неправомірного розірвання чартеру.
Судно було зафрахтовано для виконання морського перевезення з одного з портів України (Рені, Кілія, Ізмаїл) до одного з портів Туреччини. Однак через те, що тривалий час продовжують існувати величезні затори при вході до Сулінського каналу, який був на той момент єдиним доступним шляхом до дунайських портів, Судновласник вирішив не направляти судно в цей регіон. То ж судно так і не прибуло до порту навантаження в обумовлений час, що безумовно є неправомірним кроком у складених обставинах.
Враховуючи, що ціна фрахту на ринку значно зросла, основною метою Клієнта було запобігти значних витрат та збитків, а також виконати морське перевезення на тих умовах, на яких чартер було укладено від самого початку.
На запит Клієнта, спеціалістами Interlegal було розпочато комплексну процедуру Claims Handling, що включила у себе детальний аналіз наданих документів та кореспонденції між сторонами, визначення правових механізмів вирішення спору, підготовка відповідного листа-претензії в адрес Судновласника, супровід переговорів між сторонами, а також регулярне консультування Клієнта з питань по справі.
У процесі професійного проведення переговорів та юридичного обґрунтування позиції Клієнта, юристам Interlegal вдалося переконати Судновласника в неправомірності його дій. Це у свою чергу переконало Фрахтувальника добровільно врегулювати спір. Оскільки Клієнт вже здійснив перевезення іншим судном вантажу, який призначався до перевезення Судновласником-порушником, це спричинило додаткові збитки через сплату підвищеного фрахту. Тому сторони домовились врегулювати спір таким чином, що Судновласник зобов’язався виконати перевезення іншого вантажу Фрахтувальника на тому ж судні та напрямку. Крім того, на тих умовах, які були укладені на першому чартері два місяці тому з урахуванням витрат на юридичну допомогу, понесених Клієнтом.
За результатами юридичного супроводу кейсу, між сторонами було укладено мирову угоду, що не лише допомогло Клієнту уникнути значних збитків від зірваного рейсу, а й зберегти ділові відносини між сторонами. Наразі сторони вже уклали новий чартер, а Клієнт очікує на виконання морського перевезення.
Таким чином, продумана стратегія та професіоналізм спеціалістів Interlegal надали можливість нашому Клієнту досягнути поставленої мети швидко та без зайвих витрат.
Над проектом працювала команда спеціалістів Interlegal у складі провідного юриста Миколи Козаченко та молодшого юриста Діани Михайлової під керівництвом партнера Олексія Ремесло.