До Interlegal звернувся Клієнт з проблемою невидачі коносаменту перевізником вантажу
До компанії Interlegal звернувся Клієнт – великий експортер соняшникової олії з проблемою відмови у видачі коносаменту перевізником, що потенційно могло призвести до невиконання зобов’язань Клієнта за торговим контрактом.
Запит Клієнта передбачав визначення та оцінку використання правових інструментів захисту його інтересів у правовідносинах, а також аналіз перспектив звернення до суду.
Ситуація, яка склалась у Клієнта, вимагала комплексного підходу, який також мав на увазі аналіз як торговельного контракту, так й договору морського перевезення, визначення їх взаємозв’язку, порядку регулювання з урахуванням блокування морських портів в Україні.
Спеціалісти Interlegal проаналізували ситуацію, наявні документи та підготували для Клієнта розгорнутий юридичний висновок з урахуванням положень як українського законодавства, так й англійського права, якому підпорядковувався договір морського перевезення.
Юристам Interlegal вдалось надати правову оцінку діям учасників правовідносин, що склались, а також надати варіанти вирішення проблеми, яка виникла у Клієнта, проаналізувавши при цьому всі доступні механізми правового впливу на перевізника.
Маючи великий досвід юридичного супроводу як у торговельній, так й у транспортній галузі, команда юристів Interlegal не лише відповіла на запитання Клієнта, але й надала практичні рекомендації, які мають призвести до врегулювання ситуації.
Якщо, здійснюючи торговельну діяльність, Ви зіткнулись зі схожою проблемою, або з несумлінним контрагентом, наша команда завжди готова допомогти, проаналізувати ситуацію та запропонувати всі доступні правові механізми вирішення ситуації.
Над справою працювала команда спеціалістів Interlegal у складі юриста Тараса Драгана , юриста Карини Шахбазян, провідного юриста Микола Козаченко , молодшого юриста Діани Михайлової під керівництвом Асоційованого партнера Карини Горової
Увага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.18
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальнішеКІК: Час подавати звітність!2024.02.16
У Вас лишилося трохи більше трьох місяців, щоб подати звіт про контрольовані іноземні компанії! Нагадуємо, контрольована інозем...
детальнішеЩо робити, якщо судно примусово видаляють із морського реєстру?2024.02.14
Нещодавно до нас звернулась Панамська морська адміністрація з повідомленням про те, що судно нашого клієнта, щодо якого ми є адміністрат...
детальнішеMisunderstanding та технічні помилки як причина спору2024.02.12
До спеціалістів Interlegal звернулась компанія з дорученням провести claims handling з їх контрагентом. Через просте непорозуміння під...
детальнішеЯк Interlegal морські милі та страховку рахував2024.02.09
Питання очікування в Сулінському каналі вже встигло набити оскому як для фрахтувальників, так і для судновласників. Але трапляються й...
детальнішеDusseldorf boot 20242024.02.07
Кінець січня у надихаючій атмосфері яхтингу і морського спорту, 1500 експозицій з 67 країн світу, сотні презентацій новинок, майстер-к...
детальніше