24/7

UPD: Що робити, якщо не вдається арешт з першого разу?

28 марта : ru 1 29 марта : ru 1 14 мая : en 1 всего: 44 30.11.23

Interlegal знову повертається до Вас із новинами стосовно одного з найцікавіших арештів за останній час!

Нагадаємо: До Interlegal звернулась кіпрська компанія із запитом щодо арешту судна. Клієнт – власник риби, що вирощується на кіпрській рибній фермі. Майже два роки тому ферма, рибні садки, обладнання були знищені танкером в результаті аварії.

Минулого разу ми зупинились на відмові суду у задоволенні апеляційної скарги опонентів. Подій (гарних та не дуже), проте з того часу сталось дуже багато, тому цього разу розкажемо про касаційну інстанцію.

Не погодившись з результатом розгляду апеляції, опоненти оскаржили у касації рішення як першої, так і другої інстанцій.

Верховний Суд, дослідивши аргументи та докази обох сторін, не тільки став на бік нашого Клієнта, а ще й надав досить новаторські висновки. Оскільки опоненти обґрунтовували, що арешт є незаконним з причини саме повторного його накладення, колегія суддів виразила протилежну позицію.

Суд визначив, здається, досить просте, але базове правило – якщо ви звертаєтесь до суду із арештом, але безуспішно, то ви можете робити це безкінечну кількість раз, поки не доб’єтеся свого (звісно, якщо у Вас для цього є достатні підстави).

Над проектом працювала команда в складі провідного юриста Тараса Драгана та молодшого юриста Марії Калашнікової під керівництвом асоційованої партнерки Карини Горової.

  • Реєстрація судна під прапором Комор: тернистий шлях до успіху2024.05.13

    Відомо, що через терни досягаємо зірок (лат. Per aspera ad astra), і наша команда переконалася в цьому знову.  Нещодавно д...

    детальніше
  • Due diligence судна від Interlegal2024.05.13

    Коли йдеться про питання дотримання міжнародних санкцій у сфері морських перевезень, попередити потенційну проблему – простіше і ефект...

    детальніше
  • Чи завжди з фрахту, виплаченого нерезиденту, утримується податок на репатріацію?2024.04.18

    Фрахт – це винагорода (оплата) за перевезення вантажів та пасажирів різними типами транспортних засобів відповідно до умов укладених кон...

    детальніше
  • Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18

    Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...

    детальніше
  • Interlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17

    На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...

    детальніше
  • Купівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29

    Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...

    детальніше
  • Interlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25

    Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...

    детальніше
  • Загальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18

    Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...

    детальніше
  • Увага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14

    Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...

    детальніше
  • Скасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11

    З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...

    детальніше