ЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеження, пов'язані з продажем танкерів.
Нові заходи забороняють продаж танкерів для перевезення сирої нафти або нафтопродуктів будь-якій фізичній чи юридичній особі, організації або органу в росії або для використання в росії (якщо це не дозволено компетентним органом держави-члена ЄС), і вводять вимогу сповіщення про продаж таких танкерів третім країнам.
Вимога повідомлення про продаж поширюється на:
- громадян держави-члена ЄС
- фізичних осіб, які проживають у державі-члені ЄС, або
- юридичних осіб, організацій чи органів, заснованих у ЄС.
Продавець зобов'язаний негайно повідомити компетентний орган відповідної держави-члена ЄС, де власник танкера є громадянином, резидентом або заснованим.
Важливо зазначити, що вимога про повідомлення застосовується ретроспективно. Власник танкера зобов’язаний повідомити компетентний орган до 20 лютого 2024 року про будь-який продаж, який відбувся у період з 5 грудня 2022 року по 19 грудня 2023 року.
У повідомленні про продаж необхідно зазначити дані продавця і покупця, установчі документи продавця і покупця, а також ІМО і позивний танкера.
У разі виникнення будь-яких запитань звертайтеся до спеціалістів компанії Interlegal.
Реєстрація судна під прапором Комор: тернистий шлях до успіху2024.05.13
Відомо, що через терни досягаємо зірок (лат. Per aspera ad astra), і наша команда переконалася в цьому знову. Нещодавно д...
детальнішеDue diligence судна від Interlegal2024.05.13
Коли йдеться про питання дотримання міжнародних санкцій у сфері морських перевезень, попередити потенційну проблему – простіше і ефект...
детальнішеЧи завжди з фрахту, виплаченого нерезиденту, утримується податок на репатріацію?2024.04.18
Фрахт – це винагорода (оплата) за перевезення вантажів та пасажирів різними типами транспортних засобів відповідно до умов укладених кон...
детальнішеЩо робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальніше