Приймали участь:
Валерія Фетисенко
Старший юрист, Керівник відділу Яхтингу
Консультація
Анастасія Ковальська
Молодший юрист
Консультація
Аміна Хутак
Молодший юрист
Консультація

Купівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро

Вартість яхти

€ 2 млн

Задача:

Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у повному юридичному супроводжені цього процесу.

Проведена робота:

Варто зауважити, що процес придбання яхти складається із декількох етапів. До них входить направлення листа про наміри, проведення морських випробувань, укладання угоди купівлі-продажу, сплата депозиту, завершення угоди.

Направлення листа про наміри. Перший крок у процесі придбання яхти – це фіксація намірів придбати яхту за допомогою листа про наміри, «Letter of Intent». Цей документ є важливою підставою для початку переговорів між сторонами, у ньому зазвичай вказуються базові умови майбутньої угоди, такі як ціна та строки.

Проведення морських випробувань. Після отримання погодження від продавця наступним етапом було проведення тест-драйву, або «Sea Trial». Це важлива частина процесу, де наш Клієнт зміг переконатися в гарному стані бажаної яхти. Також зауважимо, що морські випробування можуть проводитись уже в рамках укладеної письмової угоди.

Укладання угоди купівлі-продажу. Один з найважливіших етапів – це укладання самої угоди купівлі-продажу. Ми ретельно аналізували всі її умови, переконуючись в тому, що вони відповідають інтересам нашого Клієнта. Тут важливим акордом було збереження європейського НДС яхти та відповідне звітування перед податковими органами, оскільки яхта комерційна.

Внесення депозиту. Після успішного завершення морських випробувань та укладання угоди купівлі-продажу покупець вніс депозит для забезпечення наміру придбати яхту та обов’язку за угодою. Після цього продавець почав підготовку яхти та пакету супроводжуючих документів до передачі покупцю.

Завершення угоди. Нарешті, після підготовки належних документів щодо передачі прав власності на яхту, її фізичної доставки покупцю та сплати балансу вартості яхти, купівля була реалізована. Проходження банківських процедур для здійснення останнього платежу було довгим процесом, який ми також ефективно подолали.

Результат:

Interlegal пишається своєю експертизою в сфері юридичного супроводження угод з придбання яхт. Наші професіонали забезпечують повний захист інтересів наших Клієнтів та гарантують правову безпеку кожного етапу процесу придбання. Як результат – задоволення наших клієнтів та успішні пригоди на морських просторах.

Над проєктом працювала команда спеціалістів Interlegal у складі молодшої юристки Аміни Хутак та старшої юристки та керівника відділу Yachting Валерії Фетисенко.

Кейси

Купівля вантажного судна вартістю 1,350,000 євро

Сума контракту
€ 1,3 млн

Загальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?

Сума загальної аварії
$ 3,5 млн

Реєстрація під словацьким прапором разом з Interlegal

Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю

Записатися на консультацію
Залиште ваші контактні дані та повідомлення і ми зв’яжемося з вами найближчим часом

або зателефонуйте нам

+38 095 231 25 25
Дякуємо
Ваша заявка успішно відправлена, найближчим часом з вами зв'яжеться наш менеджер