24/7

Супроводження виконання рейсового чартеру від А до Я

24 апреля 2023 г.: ru 2 en 420 февраля 2023 г.: ru 3 22 декабря 2023 г.: en 2 всего: 47 03.02.23

До Interlegal звернувся Клієнт – Фрахтувальник судна за рейсовим чартером, що мало виконати морське перевезення з порту Чорноморськ до одного з портів Китаю, щодо отримання юридичної підтримки на стадії підписання чартеру.

Основною та першочерговою метою Клієнта було зниження можливих ризиків втрати контролю над товаром та незапланованих витрат ще на етапі укладання договору морського перевезення. Тому на першій стадії надання юридичної підтримки спеціалісти Interlegal зробили: 

    - детальний аналіз проекту чартеру та кореспонденції між сторонами,
    - провели комплексну перевірку статусу та реального зв’язку контрагента із судном та оригінальним судновласником
    - надали Клієнту усі необхідні висновки та рекомендації щодо коригування в рамках узгодження проекту чартеру.

Між іншим, за умовами договору фрахтування сторонами було узгоджено, що фрахт сплачується авансом в розмірі 1 мільйону доларів США на вказаний депозитний рахунок протягом 3-х днів з моменту підписання чартеру, який мав звільнятись на користь судновласника після видачі коносаментів. Така обставина безумовно спонукала Клієнта продовжити співпрацю з командою Interlegal задля належного виконання умов договору умовного депонування обома та чартеру загалом сторонами.

На цьому етапі роботи, юристи Interlegal окреслили усі можливі нюанси та ризики для Клієнта, розробили детальний план подальших дій, та супроводили підписання та виконання договору умовного депонування сторонами, включаючи узгодження тексту угоди, всіх необхідних коригувань та додаткових умов з Судновласником. Були врегульовані непорозуміння щодо моменту звільнення авансу, пов’язані зі змінами деяких обставин для сторін.

Незабаром судно розпочало свій рейс, однак під час морського перевезення між сторонами виник спір стосовно сплати військової страховки (EWRI) на судно.

За умовами договору фрахтування додатковий страховий платіж EWRI за перші 7 днів сплачується за рахунок Судновласник, а після – за рахунок Фрахтувальника згідно з виданим P&I клубом Cудновласника інвойсом. Суть спору полягала у тому, що Фрахтувальник вважав за належне сплатити лише військовий страховий платіж щодо H&M страхування, в той час як Судновласник наполягав на додаткових страхових платежах таких як  Loss of Hire та Crew Allowances, що значно збільшувало суму вимоги. 

На даному етапі  спеціалістами Interlegal надавались необхідні консультації та матеріали Клієнту для ведення коректного листування з контрагентом, з урахуванням фактичних обставин справи та юридичних аспектів англійського права.

За результатами таких перемовин, в першу чергу вдалось розвантажити судно без додаткових затримок, пов’язаних з озвученим наміром Судновласника утримувати вантаж, оскільки Фрахтувальник сплатив визнані ним платежі, і Судновласник не мав права утримувати вантаж через несплачені страхові платежі. Паралельно сторони досягли компромісного рішення щодо спірної суми задля того, щоб запобігти подальшим витратам часу та коштів на арбітражний процес

Отже, завдяки повноцінному супроводу виконання рейсового чартеру командою спеціалістів Interlegal в особі провідного юриста Миколи Козаченко та молодшого юриста Діани Михайлової під керівництвом партнера Олексія Ремесло , договір фрахтування було успішно виконано сторонами, а Клієнт досяг поставленої мети та мінімізував усі можливі ризики, що виникали під час виконання угоди.

  • Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18

    Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...

    детальніше
  • Interlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17

    На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...

    детальніше
  • Купівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29

    Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...

    детальніше
  • Interlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25

    Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...

    детальніше
  • Загальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18

    Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...

    детальніше
  • Увага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14

    Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...

    детальніше
  • Скасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11

    З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...

    детальніше
  • Interlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06

    До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт ­– іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в  його cюрвеєрській...

    детальніше
  • Купівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01

    Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...

    детальніше
  • ЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23

    18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...

    детальніше