24/7

Вимога щодо демереджу: протидія незаконному утриманню вантажу

24 апреля 2023 г.: ru 1 en 530 января 2023 г.: ru 1 en 18 июня 2023 г.: ru 1 en 1 всего: 84 27.01.23

Вимоги щодо демереджу - досить частий запит серед наших Клієнтів. Цікавим є те, що справа кожного разу цікавіша за попередню

Так нещодавно до нас звернувся Клієнт - Фрахтувальник судна за рейсовим чартером. Причиною було нарахування Судновласником демереджу, частину суми якого Клієнт вважав неправомірною.

Судно було зафрахтовано для виконання морського перевезення з України до Туреччини. Слід зазначити, що при вході до Сулінського каналу вже довгий час великі затори. 

Судно простояло у черзі близько 50 днів. Судновласник висунув вимогу щодо сплати демереджу у розмірі 570,000$.

Чому така дія є незаконною? Канал був закритий для проходу через погані погодні умови. Згідно умов чартеру за таких умов затримка не нараховується. Тобто незгода Фрахтувальника була цілком законною. 

Основною метою Клієнта було уникнути сплати неправомірно нарахованих збитків, а також виконати морське перевезення та доставити товар одержувачу без додаткових витрат. В свою чергу Клієнт своєчасно оплатив неоспорювану компенсацію за затримку, яка складала близько 80% загальної вимоги.

Команда Interlegal у провідного юриста Микола Козаченко та молодшого юриста Діани Михайлової розпочала комплексну процедуру Claims Handling, що включала у себе:

     - детальний аналіз наданих документів та кореспонденції між сторонами,
     - визначення правових механізмів вирішення спору, 
     - підготовка відповідного листа-претензії в адрес Судновласника,
     - супровід переговорів між сторонами,
     - регулярне консультування Клієнта з питань по справі

У процесі ведення безперервних та наполегливих переговорів між сторонами, Судновласник неодноразово погрожував застосувати заставне право на вантаж у порту вивантаження. 

Наші юристи вважали такі дії незаконними та необґрунтованими з точки зору застосовного англійського права, але потенційно можливим з точки зору турецького процесу. Це спонукало Миколу та Діану розробити та запропонувати Клієнту детальний план подальших дій, кожний пункт якого був орієнтований на належний захист прав та інтересів Фрахтувальника у спорі та запобігання можливих витрат.

Які ми отримали результати? Нам вдалося переконати Судновласника частково зменшити свою вимогу, а головне – утриматись від спроби утримання вантажу. Це дозволило здійснити розвантаження всього товару без додаткових витрат та простою. 

Таким чином, продумана стратегія та професіоналізм спеціалістів Interlegal надали можливість нашому Клієнту досягнути поставленої мети оперативно та ефективно. 

Якщо ви стикнулися зі схожою проблемою, звертайтесь до Interlegal. Ви отримаєте комплексний розбір справи та найвигідніше рішення. 

Над справою працювали провідний юрист Микола Козаченко та молодший юрист Діана Михайлова під керівництвом партнера та Олексія Ремесло

  • Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18

    Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...

    детальніше
  • Interlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17

    На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...

    детальніше
  • Купівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29

    Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...

    детальніше
  • Interlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25

    Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...

    детальніше
  • Загальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18

    Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...

    детальніше
  • Увага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14

    Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...

    детальніше
  • Скасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11

    З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...

    детальніше
  • Interlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06

    До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт ­– іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в  його cюрвеєрській...

    детальніше
  • Купівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01

    Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...

    детальніше
  • ЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23

    18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...

    детальніше