Запит на отримання сертифікатів у Панамській морській адміністрації для суден
В межах дотримання міжнародних конвенцій про відповідальність торгових суден, судна, залежно від їх типу, повинні проходити перевірку та отримувати відповідні підтверджуючі сертифікати.
Так до Interlegal звернувся постійний клієнт з Турції, власник флоту суден, зареєстрованих під панамським прапором, з запитом на отримання сертифікатів у Панамській морській адміністрації.
Перед юристами Interlegal стояло завдання оформити для трьох різних суден наступні сертифікати:
- Сертифікат про видалення затонулих суден (Wreck Removal Certificate) – застосовується до суден валовою місткістю 300 тонн й більше.
- Сертифікат про цивільну відповідальність за шкоду від забруднення бункерним паливом (Civil Liability for Bunker Oil Pollution Damage Certificate) – застосовується до суден валовою місткістю 1000 тонн й більше.
- Сертифікат про цивільну відповідальність за шкоду від забруднення нафтою (Civil Liability For Oil Pollution Damage Certificate) – застосовуються до суден, які перевозять понад 2000 тонн вуглеводню у якості вантажу.
Разом з нашим з нашим асоційованим офісом в Панамі, Interlegal успішно оформили необхідні сертифікати протягом 3 днів, що дало можливість клієнту безперебійно вести свою діяльність.
Нагадаємо, що раніше наші юристи успішно супроводжували отримання сертифікатів з безпеки для судів у зареєстрованих під панамським флагом.
Над проектом працювала юрист Interlegal Альона Ременяк під керівництвом партнера Ірини Воєводіної.
Реєстрація судна під прапором Комор: тернистий шлях до успіху2024.05.13
Відомо, що через терни досягаємо зірок (лат. Per aspera ad astra), і наша команда переконалася в цьому знову. Нещодавно д...
детальнішеDue diligence судна від Interlegal2024.05.13
Коли йдеться про питання дотримання міжнародних санкцій у сфері морських перевезень, попередити потенційну проблему – простіше і ефект...
детальнішеЧи завжди з фрахту, виплаченого нерезиденту, утримується податок на репатріацію?2024.04.18
Фрахт – це винагорода (оплата) за перевезення вантажів та пасажирів різними типами транспортних засобів відповідно до умов укладених кон...
детальнішеЩо робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальніше