Зерновий коридор: як запобігти збиткам
Вже тривалий час на зерновому ринку не стихає конфлікт щодо розриву міжнародними трейдерами контрактів з аграріями через закриття «зернового коридору» і неможливість вивезти зерно з терміналу ТІС.
Проблеми трейдерів:
1. неможливість фактично вивезти товар морем з морського порту Південний;
2. витрати у зв’язку зі зберіганням;
3. ризики псування та втрати зерна.
Проблеми фермерів:
1. вартість зерна знизилась і фермери вимушені перепродавати те ж саме зерно дешевше, ніж передбачалось первинним контрактом;
2. термінал не заточений на тривале зберігання, наслідком цього вже є псування зерна, отже до ринкового зниження вартості зерна додається ще зниження вартості у зв’язку з погіршенням якості;
3. перепродаж зерна пов'язаний з додатковими витратами на перевалку, логістику, які також покладаються на фермерів;
4. під терміналом з'являються фермери, які намагаються повернути своє зерно. Але термінал не може цього зробити, бо не має договірних відносин з аграріями – лише з трейдерами. Що спричиняє як простій транспортних засобів (є випадки і двотижневого простою), так і продовження нарахування сплати за зберігання.
Якщо коротко, то ситуація, яка склалася, невигідна жодній зі сторін, оскільки спричиняє колосальні збитки.
На підставі проведеного Interlegal аналізу ми можемо констатувати, що не в кожному випадку дії міжнародного трейдера є правомірними. А отже, у фермерів існує можливість вимагати компенсації понесених збитків.
Команда у складі юриста Микити Кочерби під керівництвом асоційованої партнерки Карини Горової вже супроводжує кейс щодо компенсації понесених збитків і уважно слідкує за розвитком подій, щоб як зазвичай надати Клієнтові необхідну юридичну допомогу вчасно та влучно.
Якщо ви є учасником даної ситуації, Interlegal готові допомогти:
- надати рекомендації щодо мінімізації збитків та подальших дій;
- проконсультувати щодо правомірності розірвання контракту;
- допомогти в організації отримання зерна з терміналу;
- стягнути понесені збитки.
Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальніше