До Interlegal звернувся Клієнт з проблемою невидачі коносаменту перевізником вантажу
До компанії Interlegal звернувся Клієнт – великий експортер соняшникової олії з проблемою відмови у видачі коносаменту перевізником, що потенційно могло призвести до невиконання зобов’язань Клієнта за торговим контрактом.
Запит Клієнта передбачав визначення та оцінку використання правових інструментів захисту його інтересів у правовідносинах, а також аналіз перспектив звернення до суду.
Ситуація, яка склалась у Клієнта, вимагала комплексного підходу, який також мав на увазі аналіз як торговельного контракту, так й договору морського перевезення, визначення їх взаємозв’язку, порядку регулювання з урахуванням блокування морських портів в Україні.
Спеціалісти Interlegal проаналізували ситуацію, наявні документи та підготували для Клієнта розгорнутий юридичний висновок з урахуванням положень як українського законодавства, так й англійського права, якому підпорядковувався договір морського перевезення.
Юристам Interlegal вдалось надати правову оцінку діям учасників правовідносин, що склались, а також надати варіанти вирішення проблеми, яка виникла у Клієнта, проаналізувавши при цьому всі доступні механізми правового впливу на перевізника.
Маючи великий досвід юридичного супроводу як у торговельній, так й у транспортній галузі, команда юристів Interlegal не лише відповіла на запитання Клієнта, але й надала практичні рекомендації, які мають призвести до врегулювання ситуації.
Якщо, здійснюючи торговельну діяльність, Ви зіткнулись зі схожою проблемою, або з несумлінним контрагентом, наша команда завжди готова допомогти, проаналізувати ситуацію та запропонувати всі доступні правові механізми вирішення ситуації.
Над справою працювала команда спеціалістів Interlegal у складі юриста Тараса Драгана , юриста Карини Шахбазян, провідного юриста Микола Козаченко , молодшого юриста Діани Михайлової під керівництвом Асоційованого партнера Карини Горової
Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальніше