З 1995 року морське право стало основною спеціалізацією компанії Interlegal.
Традиційно наші клієнти: судновласники, менеджери, фрахтувальники, вантажовласники, P&I клуби, страхові компанії, шипчандлери, суднові агенти, постачальники палива, банки, судноремонтні суднобудівні підприємства та інші учасники перевезення.
Що можуть зробити для вас наші юристи з міжнародного морського права:
Створимо унікальні застереження, які у чартерах (бербоут-чартер, тайм-чартер, рейсовий чартер), коносаментах, контрактах купівлі-продажу, страхових полісах та інших документах;
Підготуємо договори на управління флотом (Shipman), на крюїнг (Crewman), на ремонт та будівництво судна;
Costa Concordia – останній круїз Юристи Interlegal успішно завершили низку переговорів щодо врегулювання претензій семи українських громадян, які постраждали під час катастрофи.
З чого починається демередж? Іноземний судновласник звернувся до Interlegal у зв'язку з несплатою фрахтувальником демереджу, нарахованого згідно з умовами чартеру та застосовною стандартною проформою GENCON 1976.
Ми підемо іншим шляхом Tailor-made рейсовий чартер для великого експортера металопродукції.
Проконсультуємо з питань:
страхування H&M та P&I, суброгації, страхування та реєстрації яхт та яхт-клубів;
вилучення митними органами та конфіскації в судовому порядку транспортних засобів;
оформлення тимчасового ввезення;
основної та паралельної реєстрації судів;
льодової обстановки;
демереджі та сталії;
перевезення небезпечних вантажів;
• бункерування, буксирування та рейдової перевалки.
Підготуємо юридичні висновки та надамо консультації з майнових питань, арештів суден у чорноморському басейні.
Прочитайте наші статті з практики морського права. Ми писали їх багато років і, можливо, у них Ви знайдете відповіді на питання, важливі для Вашого бізнесу. А якщо ні - зв'яжіться з нашими фахівцями і ми допоможемо Вам і Вашому бізнесу.
Frustration - A doctrine that allows a contract to be discharged if principle purpose of the contract is substantially frustrated by unanticipated changed circumstances such that a party's performance is impossible or radically different from that which was anticipated at the time of contracting (Krell v Henry (1903) 2 K.B. 740).? (Jowitt’s Dictionary of English Law 6th Edition)
Судноплавний бізнес – це вигідна, але водночас надзвичайно ризикована галузь. Щодня судновласники, оператори та фрахтувальники стикаються з численними викликами, які можуть значно вплинути на їхні операції та репутацію. Однією з найбільших загроз для поточних операцій є можливість арешту або затримання судна, зокрема з причин, які ніяк не залежать від чартер-партії.
Ми раді представити вам другий квартальний випуск Interlegal Shipping Digest, збірник найцікавіших статей та справ від нашої команди юридичних експертів. Цей випуск покликаний тримати вас в курсі останніх подій та практичних висновків у морській галузі.
Relations in the field of merchant shipping involve business entities representing different maritime states, including the countries of the Black Sea basin. Ukraine, as one of the largest Black Sea states, plays an important role in the development of international maritime transportation. Even today, in the times of Russia's full-scale invasion of the territory of the sovereign state of Ukraine, the institution of maritime transportation and international trade in general continues to function
Английское право привлекает участников контрактов морской индустрии своей широкой распространенностью и авторитетностью. Фактически, английское право является предпочтительным регулирующим правом для деловых операций во всем мире, даже тех, которые не имеют географической связи с Великобританией.
Сьогодні поговоримо про тему, яка нібито є повністю зрозумілою як для фрахтувальників, так і для судновласників. Але тим не менш, питання демереджу точно входять до топ-3 суперечок, які нам найчастіше доводиться вирішувати. Тому цього разу ми пройдемося по декільком яскравим кейсам, щоб зазирнути трохи глибше, ніж верхівка айсбергу.
Життя морського бізнесу в Україні 16 травня 2012 року змінилось на «до» і «після» становлення інституту арешту морських суден. Це сталося завдяки набрання чинності Міжнародної конвенції з уніфікації деяких правил щодо накладення арешту на морські судна від 10 травня 1952 року.
Нещодавно ГенАсамблея ООН прийняла «Пекінську конвенцію про судовий продаж суден». Що в цьому цікавого, і які наслідки для бізнесу — читайте у нашому аналітичному огляді.
Втрата будь-якого важливого документа є проблемою для реалізації угоди, однак у випадку з коносаментом його втрата може мати особливо серйозні наслідки.