Концесія, приватизація, оренда, спільна діяльність, державно-приватне партнерство. Змінюються покоління керівників портів та терміналів, а «правила гри» в портовій сфері, як і раніше, не встановлені.
Робота з іноземними інвесторами була спеціалізацією компанії Interlegal. Понад 10 років ми співпрацюємо з провідними європейськими консультантами у портовій сфері – компанією MTBS. За цей час ми надавали послуги портовим операторам, державним та приватним терміналам, міжнародним консорціумам, днопоглиблювальним та інженерним компаніям. Наші юристи досконало знайомі зі специфікою кожного морського терміналу в Україні та більшості – на Чорному морі.
Прочитайте наші статті на теми портової практики. Ми писали їх багато років і, можливо, нижче Ви знайдете відповіді на важливі питання для Вашого бізнесу. А якщо ні - зв'яжіться з нашими фахівцями, і ми допоможемо Вам і Вашому бізнесу.
Interlegal пропонує інструмент, який полегшить вирішення цього питання в міжнародному морському перевезенні, забезпечить права судновласника та фрахтувальника, допоможе уникнути витрати з простою судна (демереджу) та супутніх витрат з портових зборів.
Бізнес зіткнувся з проблемними ситуаціями та комерційними спорами, які є наслідком війни та блокування морських портів. Серед таких спорів можна виділити зриви експортних контрактів на постачання товарів, транспортування яких критично залежить від морського транспорту (до них можна віднести, серед іншого, зернові вантажі). Поширеними стали й зриви договорів морського перевезення – чартерів, через те, що їх умови просто неможливо виконати, оскільки багато морських суден виявились заблокованими в
З початку збройної агресії російської федерації та бойових дій на території України морська галузь, як і всі галузі економіки, зазнає значних змін. В Україні за інформацією Міністерства інфраструктури залишаються закриті більшість морських портів, вхід/вихід суден тимчасово неможливий.
Юристы Interlegal и подали заявление о совершении уголовного преступления против двух государственных инспекторов по охране окружающей природной среды Юго-Западного округа Государственной экологической инспекции
Взрыв в порту Бейрута 4 августа 2020 года продемонстрировал суть проблемы, которую уже много лет обсуждают на международном уровне - угрозы от перевозки, импорта и хранения такого опасного взрывчатого вещества, как нитрат аммония (аммиачная селитра).
Проект Закона Украины о мультимодальных перевозках появился ещё в октябре 2020 – почти год назад. С тех пор, пожалуй, реакции на этот проект не наблюдалось почти никакой.
Минэкономики поддержало позицию юристов Interlegal в интересах морского бизнеса по дерегуляции правил предоставления услуг по обеспечению предупреждения и ликвидации разлива загрязняющих веществ в морских портах Украины, под которыми подразумевается снятие всех видов отходов с судов
Об эволюции бизнес-модели юридической компании, тенденциях развития морехозяйственного комплекса, проблемах госуправления морской отраслью и затянувшихся бюрократических процедурах в реализации пилотных проектов концессии - рассказывает управляющий партнер Interlegal Артур Ницевич