GAFTA Fumigation Rules 132 – новое основание оспаривать демередж?
Юристы Interlegal отстояли требование CIF продавца об оплате покупателем демереджа, возникшему в порту выгрузки. Клиент обратился в Interlegal в связи с отказом покупателя признавать часть демереджа в порту выгрузки.
Время, не признанное покупателем, было затрачено на оформление сертификата о дегазации (Gas Free Certificate), который свидетельствует об отсутствии опасных фумигационных испарений в трюмах судна перед началом разгрузочных операций.
Главным аргументом продавца было то, что издание такого сертификата не было предусмотрено контрактом, как и инкорпорация в него GAFTA Fumigation Rules 132.
На основе анализа положений контракта юристы Interlegal обосновали правомерность требования продавца и отсутствие его ответственности в оформлении сертификата о дегазации, а также связанных с этим расходов. Демередж был оплачен покупателем в полном объеме.
Обращаем внимание на то, что все контракты, заключенные на проформах GAFTA с 01.09.2018 инкорпорируют в себя GAFTA Fumigation Rules 132, в которых есть требование по оформлению такого сертификата. При этом, правила не регулируют вопрос влияния данной процедуры на расчёт сталийного времени для сторон торговой сделки. Рекомендуем сторонам согласовывать оформление сертификата о дегазации и его влияние на расчет сталийного времени в ходе заключения контракта.
Дело сопровождали младший юрист Дмитрий Резниченко, юрист Валерия Иванова под руководством старшего юриста Екатерины Гадецкой.
Увага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.18
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальнішеКІК: Час подавати звітність!2024.02.16
У Вас лишилося трохи більше трьох місяців, щоб подати звіт про контрольовані іноземні компанії! Нагадуємо, контрольована інозем...
детальнішеЩо робити, якщо судно примусово видаляють із морського реєстру?2024.02.14
Нещодавно до нас звернулась Панамська морська адміністрація з повідомленням про те, що судно нашого клієнта, щодо якого ми є адміністрат...
детальнішеMisunderstanding та технічні помилки як причина спору2024.02.12
До спеціалістів Interlegal звернулась компанія з дорученням провести claims handling з їх контрагентом. Через просте непорозуміння під...
детальнішеЯк Interlegal морські милі та страховку рахував2024.02.09
Питання очікування в Сулінському каналі вже встигло набити оскому як для фрахтувальників, так і для судновласників. Але трапляються й...
детальнішеDusseldorf boot 20242024.02.07
Кінець січня у надихаючій атмосфері яхтингу і морського спорту, 1500 експозицій з 67 країн світу, сотні презентацій новинок, майстер-к...
детальніше