Юристы Interlegal одержали победу в Лондонском арбитраже
В Interlegal обратился клиент – украинская компания, выполняющая проектно-конструкторские работы для иностранных фирм. Заказчик – крупная компания из ОАЭ – не осуществил оплату по уже выполненным заказам и всячески задерживал платежи.
На первом этапе юристы Interlegal согласовали с должником график выплаты задолженности, которая в результате была частично погашена. Впрочем, этот график не был соблюден: долг накапливался за счет дополнительных работ, выполненных клиентом, которые также не были оплачены.
Все попытки урегулировать спор мирным путем натолкнулись на игнорирование со стороны контрагента, и альтернативы арбитражному разбирательству не осталось. Пользуясь несовершенством арбитражного соглашения, предусматривавшего трибунал ad hoc в Лондоне, ответчик продолжил использовать стратегию игнорирования любых коммуникаций, что повлекло за собой невозможность формирования арбитражного трибунала. Истец был вынужден обратиться в High Court of Justice для назначения арбитра по делу. Юристы Interlegal координировали процесс в Высоком Суде, в то время как физическое представительство осуществляли английские барристеры.
После назначения арбитра судом, непосредственно арбитражный процесс вели специалисты Interlegal. В результате 5 этапов обмена документами и заявлениями между сторонами арбитр принял решение полностью удовлетворить все требования истца как в части основного долга, так и в части всех расходов на ведение двух процессов - в арбитраже и Высоком Суде.
Таким образом стратегия игнорирования не спасла ответчика от ответственности, а лишь усугубила ситуацию, увеличив окончательную сумму долга более чем на 25% от первоначального требования.
Над судебным и арбитражным этапами проекта работали юрист Interlegal Николай Козаченко и старший юрист Андрей Перепелица.
Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальніше