Как деоффшоризация повлияла на судовладельцев?
Наличие банковского счета нерезидентной компании является на сегодня острой необходимостью для международного бизнеса.
В особенности для шиппинга, чей бизнес тесно не связан ни с одним государством, и работа с офшорными компаниями – обычная деловая практика.
Принятые шаги в сторону валютной либерализации в Украине все еще не дают возможность работать шиппинговому бизнесу быстро и удобно, как это происходит с использованием нерезидентных компаний и иностранных банков.
Ввиду современных тенденций имплементации плана BEPS, многие нерезидентные компании остались без банковского счета.
Так, в Interlegal обратился клиент – крупный судовладелец за помощью по организации работы в связи с закрытием счета основной операционной компании-нерезидента (судовладельца).
Перед юристами стояла задача предложить клиенту оптимальные варианты работы:
1) с сохранением в группе настоящего судовладельца (без счета)
2) со сменой компании-судовладельца на иного (с открытием нового счета)
Учитывая специфику бизнеса клиента рабочей группой были проработано следующее:
1. Рекомендации по договорам, на основании которых будут взаимодействовать компании группы
2. Наиболее оптимальные юрисдикции для работы, учитывая требования по substance, вероятность открытия счета
3. Налоговые аспекты и предполагаемые расходы по каждой выбранной юрисдикции
4. Предполагаемые риски, в том числе налоговые, с которыми клиент может столкнуться в работе
В результате клиент получил несколько вариантов схем для работы на выбор с учетом нескольких юрисдикций.
Напомним, что такие изменения рано или поздно могут коснуться каждого судовладельца, которые все еще работают через офшорные компании.
Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальніше