24/7

Круглый стол в рамках конференции

23 мая 2023 г.: ru 2 13 января 2023 г.: ru 1 4 ноября 2023 г.: ru 1 всего: 9 12.05.11
Untitled Document

В отношении конференции «Практика морского бизнеса 2011. Груз»,
которая пройдет в этом году в Одессе 2-3 июня 2011 г.

Round table for lawyers

The survival of the freedom of contract in shipping transport?

will be held in the frame of the conference Practice of Maritime Business: Sharing Experience

Questions

  1. Are really free the parties to a contract of carriage?  Liner or tramp, would it make any difference?
  2. Is the Consignee, in his position of endorsee of the transport document, as much free as is the shipper to negotiate a carriage with the carrier?
  3. Is the Shipper the weak party in the contract of carriage?  Do shippers/consignees need protective legislation vis-à-vis the Carrier?
  4. Are the contract forms of B/L and C/P usually balanced?
  5. Should there be a limit to the Carrier’s freedom?  Are the Hague-Visby and Hamburg liability regimes such a limit?
  6. Should abusive clauses be voided by international laws?
  7. Should the Consignee be harmed by clauses to which he is alien by means of incorporation of C/P clauses into the B/L?
  8. How the Rotterdam Rules deal with freedom of contract?  Is the regime on “volume contracts” acceptable as opting-out?  Should there be mandatory rules and opting-out clauses in a maritime Convention?
  9. Does the “Himalaya Clause” go beyond the frame of contract freedom between Shipper and Carrier?
  10. Freedom of contract and balance of rights, which one should prevail in shipping transport?

 

  • Зміни до вимог розкриття структури власності юридичної особи в Єдиному державному реєстрі2024.07.01

    2 квітня Міністерство фінансів України наказом №161 затвердило оновлене Положення про форму та зміст структури власності. Зміни набуду...

    детальніше
  • Реструктуризація трейдингового бізнесу разом з Interlegal2024.06.25

    До Interlegal звернувся Клієнт із запитом щодо реструктуризації власного бізнесу. Клієнт займається міжнародною торгівлею зерновими та...

    детальніше
  • Наслідки при порушенні законодавства транзитної країни2024.06.11

    До Interlegal звернувся Клієнт, чий вантаж було затримано у Польщі під час транзиту холодоагенту в одноразових контейнерах з Китаю в У...

    детальніше
  • Interlegal: професійне вирішення непередбачуваних подій2024.06.18

    Галузь торговельного мореплавства з одного боку характеризується ефективністю, а з іншого – ризикованістю, оскільки інколи між суб’єкт...

    детальніше
  • Податкове резиденство та КІК, або що лоскоче нерви наших клієнтів2024.06.04

    До компанії Interlegal звернулася постійна Клієнтка з приводу підготовки та подачі звітності по КІК щодо власної іноземної компанії....

    детальніше
  • Купівля вантажного судна вартістю 1,350,000 євро2024.05.24

    Нещодавно до Interlegal звернувся новий Клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 1,350,000 євро під прапо...

    детальніше
  • Податкові ризики в Україні для компаній-нерезидентів: аналіз від Interlegal2024.05.24

    Команда Corporate and Taxes працювала над запитом Клієнта – власника міжнародного бізнесу з торгівлі агропродукцією. Ціль Клієнта – ус...

    детальніше
  • Покупці не виконали свої фінансові зобов'язання в строки, встановлені контрактом2024.05.23

    До Interlegal звернувся клієнт – продавець, що уклав контракти з двома компаніями, які належать до однієї групи. Контракти передбачали...

    детальніше
  • КІПРСЬКИЙ ПОДАТКОВИЙ КАЛЕНДАР НА 2024 РІК2024.05.22

    З радістю представляємо вашій увазі наш новий податковий календар, спеціально розроблений для компаній та їх співробітників. Ми розумієм...

    детальніше
  • Офіційна позиція органів ДПС щодо окремих питань КІК2024.05.21

    Державна податкова служба України видала інформаційний лист № 3/2024 щодо окремих питань про КІК. Пропонуємо нижче основні його моменти...

    детальніше