Международная юридическая служба Interlegal проконсультировала клиента в отношении судозаходов в порты Крыма
В рамках работы по делу был проведен детальный анализ правового положения отдельных портов Крыма, практики захода судов в порты Крыма, существующей на данный момент, последствий таких судозаходов для судовладельца и путей минимизации рисков, связанных с ними.
На сегодняшний день правовой статус крымских портов закреплен в Законе Украины «Об обеспечении прав и свобод граждан и правовом режиме на временно оккупированной территории Украины», в Распоряжении Кабинета Министров Украины «О временном закрытии пунктов пропуска через государственную границу и пунктов контроля», в Приказе Министерства инфраструктуры «О закрытии морских портов».
Несмотря на ряд принятых нормативных актов, нет единого подхода к определению статуса того или иного крымского порта, поскольку разные порты подведомственны разным органам исполнительной власти Украины (часть крымских портов подведомственна Министерству инфраструктуры, часть – Государственному агенству по рыбному хозяйству Украины).
Помимо этого, в сентябре вступил в силу новый пакет санкций Европейского союза, согласно которому Керченский морской торговый порт находится в списке 9 крымских предприятий, попавших под санкции Евросоюза. Очевидно, что это влияет на регулирование отношений по договорам фрахтования, в положениях которых указаны порты Крыма.
Ввиду определенных нюансов в правовом положении отдельных крымских портов, судовладелец, решивший осуществить судозаход в порты Крыма, должен в полной мере оценить возможные риски такого судозахода для себя, судна и команды, для чего необходимо своевременно обратиться к специалистам.
Над делом работали юристы Interlegal Мирошниченко Наталья и Гадецкая Екатерина.
Зміни до вимог розкриття структури власності юридичної особи в Єдиному державному реєстрі2024.07.01
2 квітня Міністерство фінансів України наказом №161 затвердило оновлене Положення про форму та зміст структури власності. Зміни набуду...
детальнішеРеструктуризація трейдингового бізнесу разом з Interlegal2024.06.25
До Interlegal звернувся Клієнт із запитом щодо реструктуризації власного бізнесу. Клієнт займається міжнародною торгівлею зерновими та...
детальнішеНаслідки при порушенні законодавства транзитної країни2024.06.11
До Interlegal звернувся Клієнт, чий вантаж було затримано у Польщі під час транзиту холодоагенту в одноразових контейнерах з Китаю в У...
детальнішеInterlegal: професійне вирішення непередбачуваних подій2024.06.18
Галузь торговельного мореплавства з одного боку характеризується ефективністю, а з іншого – ризикованістю, оскільки інколи між суб’єкт...
детальнішеПодаткове резиденство та КІК, або що лоскоче нерви наших клієнтів2024.06.04
До компанії Interlegal звернулася постійна Клієнтка з приводу підготовки та подачі звітності по КІК щодо власної іноземної компанії....
детальнішеКупівля вантажного судна вартістю 1,350,000 євро2024.05.24
Нещодавно до Interlegal звернувся новий Клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 1,350,000 євро під прапо...
детальнішеПодаткові ризики в Україні для компаній-нерезидентів: аналіз від Interlegal2024.05.24
Команда Corporate and Taxes працювала над запитом Клієнта – власника міжнародного бізнесу з торгівлі агропродукцією. Ціль Клієнта – ус...
детальнішеПокупці не виконали свої фінансові зобов'язання в строки, встановлені контрактом2024.05.23
До Interlegal звернувся клієнт – продавець, що уклав контракти з двома компаніями, які належать до однієї групи. Контракти передбачали...
детальнішеКІПРСЬКИЙ ПОДАТКОВИЙ КАЛЕНДАР НА 2024 РІК2024.05.22
З радістю представляємо вашій увазі наш новий податковий календар, спеціально розроблений для компаній та їх співробітників. Ми розумієм...
детальнішеОфіційна позиція органів ДПС щодо окремих питань КІК2024.05.21
Державна податкова служба України видала інформаційний лист № 3/2024 щодо окремих питань про КІК. Пропонуємо нижче основні його моменти...
детальніше