Ризик залишитися без «зернового коридору» посилює важливість розвитку хендісайз флоту для дунайських портів - Atria Brokers
Українська брокерська компанія Atria Brokers надала брокерські послуги з фрахтування балкеру BLUE GATE (дедвейт 24 тис тон). Планується, що він доставить з українського мілководного порту Рені вантаж кукурудзи до Єгипту. Це перше в історії хендісайз судно такого розміру для дунайських портів України. Однак, через максимальну осадку порту Рені, що складає 7 м, вантаж кукурудзи на борту складе 14 тис тон.
За словами Юрія Мельникова, фрахтового брокера Atria Brokers, початок відвантаження зернових хендісайз флотом з дунайських портів зможе допомогти українському експорту за умов, коли «зерновий коридор» працює дуже повільно через блокаду росією і є ризик його повної зупинки після 17 липня, коли сплине термін пролонгації «коридору».
«В поточних умовах, коли є ризик залишитися без «зернового коридору», важливо розвивати хендісайз флот, який відповідає параметрам дунайських портів. Це зможе частково врятувати український зерновий експорт на початку сезону-23/24. Саме ця задача наразі пропрацьовується фрахтовим відділом Atria Brokers», - пояснив Ю.Мельников.
При цьому експерт вказав на конкуренцію з боку чорноморських глибоководних портів Констанца (Румунія) та Варна і Бургас (Болгарія).
«Крім того, окремою проблемою є фрахтові ставки, адже судна не можуть бути повністю завантажені в портах Дунаю, хоча є можливість довантажувати їх у порту Констанца», - додав Ю.Мельников.
Нагадаємо, що Atria Brokers виступає спонсором конференції «Maritime Day: SEA OF GRAIN 2023», організатором якої виступає компанія InterLegal. Захід пройде 23 червня в Одесі (Premier Hotel Odesa).
Зміни до вимог розкриття структури власності юридичної особи в Єдиному державному реєстрі2024.07.01
2 квітня Міністерство фінансів України наказом №161 затвердило оновлене Положення про форму та зміст структури власності. Зміни набуду...
детальнішеРеструктуризація трейдингового бізнесу разом з Interlegal2024.06.25
До Interlegal звернувся Клієнт із запитом щодо реструктуризації власного бізнесу. Клієнт займається міжнародною торгівлею зерновими та...
детальнішеНаслідки при порушенні законодавства транзитної країни2024.06.11
До Interlegal звернувся Клієнт, чий вантаж було затримано у Польщі під час транзиту холодоагенту в одноразових контейнерах з Китаю в У...
детальнішеInterlegal: професійне вирішення непередбачуваних подій2024.06.18
Галузь торговельного мореплавства з одного боку характеризується ефективністю, а з іншого – ризикованістю, оскільки інколи між суб’єкт...
детальнішеПодаткове резиденство та КІК, або що лоскоче нерви наших клієнтів2024.06.04
До компанії Interlegal звернулася постійна Клієнтка з приводу підготовки та подачі звітності по КІК щодо власної іноземної компанії....
детальнішеКупівля вантажного судна вартістю 1,350,000 євро2024.05.24
Нещодавно до Interlegal звернувся новий Клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 1,350,000 євро під прапо...
детальнішеПодаткові ризики в Україні для компаній-нерезидентів: аналіз від Interlegal2024.05.24
Команда Corporate and Taxes працювала над запитом Клієнта – власника міжнародного бізнесу з торгівлі агропродукцією. Ціль Клієнта – ус...
детальнішеПокупці не виконали свої фінансові зобов'язання в строки, встановлені контрактом2024.05.23
До Interlegal звернувся клієнт – продавець, що уклав контракти з двома компаніями, які належать до однієї групи. Контракти передбачали...
детальнішеКІПРСЬКИЙ ПОДАТКОВИЙ КАЛЕНДАР НА 2024 РІК2024.05.22
З радістю представляємо вашій увазі наш новий податковий календар, спеціально розроблений для компаній та їх співробітників. Ми розумієм...
детальнішеОфіційна позиція органів ДПС щодо окремих питань КІК2024.05.21
Державна податкова служба України видала інформаційний лист № 3/2024 щодо окремих питань про КІК. Пропонуємо нижче основні його моменти...
детальніше