Що робити, якщо судно примусово видаляють із морського реєстру?
Нещодавно до нас звернулась Панамська морська адміністрація з повідомленням про те, що судно нашого клієнта, щодо якого ми є адміністраторами, буде примусово виключено з реєстру суден Панами через невідповідність правилам прапору.
Трохи про клієнта.
Наш клієнт – велика компанія, яка надає послуги з перевезення нафти, газу, агентування танкерів, постачання технічного обладнання суднам, крюїнгові та судноремонтні послуги.
У власності клієнта знаходиться декілька танкерів, які ми регулярно обслуговуємо у юридичних питаннях та питаннях прапору судна.
Розуміючи, що примусове видалення судна з реєстру може негативно вплинути на подальшу реєстрацію судна під іншим прапором, ми одразу запропонували клієнту піти на випередження та видалити судно добровільно до того, як це зробить Адміністрація.
Клієнт погодився і ми оперативно розпочали роботу.
Ми розглянули найкращі прапори для реєстрації судна. Головними критеріями була простота реєстрації, невисокі вимоги з боку комплаєнса та репутабельність згідно з Paris MoU Performance List.
Наш вибір припав на Ліберію, Палау та Острови Кука. Останні зрештою виявились найкращим варіантом в нашому випадку.
Обравши прапор, ми швидко отримали сертифікат про видалення судна з реєстру Панами та почали допомогу клієнтові в реєстрації судна під прапором Островів Кука.
Команда Interlegal у складі молодших юристок Дар’ї Бубнової та Катерини Гаврилюк під керівництвом провідної юристки Альони Ременяк успішно досягла мети клієнта.
Наразі судно «у безпеці» – добровільно видалене з реєстру Панами і зареєстроване під новим прапором.
Зміни до вимог розкриття структури власності юридичної особи в Єдиному державному реєстрі2024.07.01
2 квітня Міністерство фінансів України наказом №161 затвердило оновлене Положення про форму та зміст структури власності. Зміни набуду...
детальнішеРеструктуризація трейдингового бізнесу разом з Interlegal2024.06.25
До Interlegal звернувся Клієнт із запитом щодо реструктуризації власного бізнесу. Клієнт займається міжнародною торгівлею зерновими та...
детальнішеНаслідки при порушенні законодавства транзитної країни2024.06.11
До Interlegal звернувся Клієнт, чий вантаж було затримано у Польщі під час транзиту холодоагенту в одноразових контейнерах з Китаю в У...
детальнішеInterlegal: професійне вирішення непередбачуваних подій2024.06.18
Галузь торговельного мореплавства з одного боку характеризується ефективністю, а з іншого – ризикованістю, оскільки інколи між суб’єкт...
детальнішеПодаткове резиденство та КІК, або що лоскоче нерви наших клієнтів2024.06.04
До компанії Interlegal звернулася постійна Клієнтка з приводу підготовки та подачі звітності по КІК щодо власної іноземної компанії....
детальнішеКупівля вантажного судна вартістю 1,350,000 євро2024.05.24
Нещодавно до Interlegal звернувся новий Клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 1,350,000 євро під прапо...
детальнішеПодаткові ризики в Україні для компаній-нерезидентів: аналіз від Interlegal2024.05.24
Команда Corporate and Taxes працювала над запитом Клієнта – власника міжнародного бізнесу з торгівлі агропродукцією. Ціль Клієнта – ус...
детальнішеПокупці не виконали свої фінансові зобов'язання в строки, встановлені контрактом2024.05.23
До Interlegal звернувся клієнт – продавець, що уклав контракти з двома компаніями, які належать до однієї групи. Контракти передбачали...
детальнішеКІПРСЬКИЙ ПОДАТКОВИЙ КАЛЕНДАР НА 2024 РІК2024.05.22
З радістю представляємо вашій увазі наш новий податковий календар, спеціально розроблений для компаній та їх співробітників. Ми розумієм...
детальнішеОфіційна позиція органів ДПС щодо окремих питань КІК2024.05.21
Державна податкова служба України видала інформаційний лист № 3/2024 щодо окремих питань про КІК. Пропонуємо нижче основні його моменти...
детальніше