24/7

Вимога щодо демереджу: протидія незаконному утриманню вантажу

24 апреля 2023 г.: ru 1 en 530 января 2023 г.: ru 1 en 18 июня 2023 г.: ru 1 en 1 всего: 94 27.01.23

Вимоги щодо демереджу - досить частий запит серед наших Клієнтів. Цікавим є те, що справа кожного разу цікавіша за попередню

Так нещодавно до нас звернувся Клієнт - Фрахтувальник судна за рейсовим чартером. Причиною було нарахування Судновласником демереджу, частину суми якого Клієнт вважав неправомірною.

Судно було зафрахтовано для виконання морського перевезення з України до Туреччини. Слід зазначити, що при вході до Сулінського каналу вже довгий час великі затори. 

Судно простояло у черзі близько 50 днів. Судновласник висунув вимогу щодо сплати демереджу у розмірі 570,000$.

Чому така дія є незаконною? Канал був закритий для проходу через погані погодні умови. Згідно умов чартеру за таких умов затримка не нараховується. Тобто незгода Фрахтувальника була цілком законною. 

Основною метою Клієнта було уникнути сплати неправомірно нарахованих збитків, а також виконати морське перевезення та доставити товар одержувачу без додаткових витрат. В свою чергу Клієнт своєчасно оплатив неоспорювану компенсацію за затримку, яка складала близько 80% загальної вимоги.

Команда Interlegal у провідного юриста Микола Козаченко та молодшого юриста Діани Михайлової розпочала комплексну процедуру Claims Handling, що включала у себе:

     - детальний аналіз наданих документів та кореспонденції між сторонами,
     - визначення правових механізмів вирішення спору, 
     - підготовка відповідного листа-претензії в адрес Судновласника,
     - супровід переговорів між сторонами,
     - регулярне консультування Клієнта з питань по справі

У процесі ведення безперервних та наполегливих переговорів між сторонами, Судновласник неодноразово погрожував застосувати заставне право на вантаж у порту вивантаження. 

Наші юристи вважали такі дії незаконними та необґрунтованими з точки зору застосовного англійського права, але потенційно можливим з точки зору турецького процесу. Це спонукало Миколу та Діану розробити та запропонувати Клієнту детальний план подальших дій, кожний пункт якого був орієнтований на належний захист прав та інтересів Фрахтувальника у спорі та запобігання можливих витрат.

Які ми отримали результати? Нам вдалося переконати Судновласника частково зменшити свою вимогу, а головне – утриматись від спроби утримання вантажу. Це дозволило здійснити розвантаження всього товару без додаткових витрат та простою. 

Таким чином, продумана стратегія та професіоналізм спеціалістів Interlegal надали можливість нашому Клієнту досягнути поставленої мети оперативно та ефективно. 

Якщо ви стикнулися зі схожою проблемою, звертайтесь до Interlegal. Ви отримаєте комплексний розбір справи та найвигідніше рішення. 

Над справою працювали провідний юрист Микола Козаченко та молодший юрист Діана Михайлова під керівництвом партнера та Олексія Ремесло

  • Зміни до вимог розкриття структури власності юридичної особи в Єдиному державному реєстрі2024.07.01

    2 квітня Міністерство фінансів України наказом №161 затвердило оновлене Положення про форму та зміст структури власності. Зміни набуду...

    детальніше
  • Реструктуризація трейдингового бізнесу разом з Interlegal2024.06.25

    До Interlegal звернувся Клієнт із запитом щодо реструктуризації власного бізнесу. Клієнт займається міжнародною торгівлею зерновими та...

    детальніше
  • Наслідки при порушенні законодавства транзитної країни2024.06.11

    До Interlegal звернувся Клієнт, чий вантаж було затримано у Польщі під час транзиту холодоагенту в одноразових контейнерах з Китаю в У...

    детальніше
  • Interlegal: професійне вирішення непередбачуваних подій2024.06.18

    Галузь торговельного мореплавства з одного боку характеризується ефективністю, а з іншого – ризикованістю, оскільки інколи між суб’єкт...

    детальніше
  • Податкове резиденство та КІК, або що лоскоче нерви наших клієнтів2024.06.04

    До компанії Interlegal звернулася постійна Клієнтка з приводу підготовки та подачі звітності по КІК щодо власної іноземної компанії....

    детальніше
  • Купівля вантажного судна вартістю 1,350,000 євро2024.05.24

    Нещодавно до Interlegal звернувся новий Клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 1,350,000 євро під прапо...

    детальніше
  • Податкові ризики в Україні для компаній-нерезидентів: аналіз від Interlegal2024.05.24

    Команда Corporate and Taxes працювала над запитом Клієнта – власника міжнародного бізнесу з торгівлі агропродукцією. Ціль Клієнта – ус...

    детальніше
  • Покупці не виконали свої фінансові зобов'язання в строки, встановлені контрактом2024.05.23

    До Interlegal звернувся клієнт – продавець, що уклав контракти з двома компаніями, які належать до однієї групи. Контракти передбачали...

    детальніше
  • КІПРСЬКИЙ ПОДАТКОВИЙ КАЛЕНДАР НА 2024 РІК2024.05.22

    З радістю представляємо вашій увазі наш новий податковий календар, спеціально розроблений для компаній та їх співробітників. Ми розумієм...

    детальніше
  • Офіційна позиція органів ДПС щодо окремих питань КІК2024.05.21

    Державна податкова служба України видала інформаційний лист № 3/2024 щодо окремих питань про КІК. Пропонуємо нижче основні його моменти...

    детальніше