24/7

Maritime days in Odesa 2024

30 мая : ru 79 en 2331 мая : ru 18 en 41 июня : ru 11 en 229.05.24

20-21 червня чекаємо вас на щорічну конференцію Maritime Days in Odesa 2024. Локація – Одеса, дрес-код – business casual, настрій – піднесений.  

Цього року все знову буде так, як ви (і ми) любимо: 

        - два дні зустрічей з провідними експертами шиппінгу, логістики і зернотрейдингу 
        - понад 15 спікерів, шістнадцять годин виступів, презентацій провідних експертів ринку 
        - безліч корисної інформації,  
        - живі розмови і гострі дискусії,  
        - камерне спілкування з колегами і однодумцями 
        - купа нових знайомств і корисних контактів у вашому телефоні, 

20 червня обмінюємось думками в межах чотирьох тематичних панелей у форматі круглого столу. 21 червня слухаємо презентації наших експертів, міркуємо, аналізуємо і робимо висновки.   

Влаштовуйтесь зручніше і реєструйтеся, поки ми детальніше знайомимо вас із програмою заходу. Звертаємо вашу увагу, що реєстрація на кожен круглий стіл (20 червня) та реєстрація на конференцію (21 червня) за окремими посиланнями!  

Деталі щодо круглих столів з формою реєстрації:  

Деталі щодо кожного круглого столу будуть оновлюватися за посиланнями вище. 

21 червня запрошуємо вас на одну з наймасштабніших конференцій, де наші спікери розкажуть про нову реальність експорту зернових Чорним морем, визначать кандидатів на звання «Логістичні успіхи року / Невдачі року», поділяться, які плани на майбутнє має зерновий і логістичний бізнес і як взагалі прогнозувати якісь кроки в тих умовах, в яких змушений існувати український ринок. 

Також у щільному графіку цього дня: 

        - Чи є місце конкретним інвестиціям у логістичний бізнес зараз?
        - Які плани відновлення півдня України?
        - Чому Одеська область може затвердитись як логістична Мекка?
        - …І все, про що вам тільки захочеться спитати! 

Трохи згодом познайомимо вас із спікерами, які цього року зійдуть на нашу трибуну. Хоча впевнені, ці імена ви і так вже добре знаєте.  

Дата: 21 червня 2024  
Місце: офлайн - UNION (вул. Троїцька, 43)
онлайн -  YouTube

Програма заходу

13:00-14:00 Реєстрація

14:00-16:00 1 секція
Тема “Україна – у грі! На гойдалках року. Підсумки і перспективи” 

МОДЕРАТОРИ – Артур Ніцевич, Interlegal, Костянтин Ткаченко, Latifundist

- Логістичні успіхи року / Невдачі року 
- Нова реальність експорту зернових Чорним морем 
- Чи є плани взагалі? Які кроки можна прогнозувати на майбутнє? 
- Чи є місце конкретним інвестиціям у логістичний бізнес зараз? 
- Які плани відновлення півдня України? 
- Чому Одеська область може затвердитись як логістична Мекка? 

СПІКЕРИ: 

1) Наталія Левконюк, брокер Atria Brokers

2) Віктор Берестенко, президент АМЕУ

3) Карина Горова, асоційована партнерка Interlegal, арбітерка МКАС при ТПП України

4) Андрій Клименко, Інститут Чорноморських стратегічних досліджень, Керівник Моніторингової групи з питань ситуації в Чорноморському регіоні, свободи судноплавства та міжнародних санкцій щодо рф, співзасновник та головний редактор видання BlacksSeaNews.net

16:00-16:45 Кава-брейк

16:45-18:30 2 секція
Тема “Інвестувати не можна змарнувати. Успішні інвестиції у штормові часи” 

МОДЕРАТОРИ – Микола Мельников, Interlegal, Костянтин Ткаченко, Latifundist

- Інвестиції в портову інфраструктуру: на межі високої маржі і ще вищих ризиків
- Власний флот: інвестиція від безвиході чи далекоглядна стратегія
- Логістика військового часу: коли половина ринку – твої конкуренти

СПІКЕРИ: 

1) Геннадій Іванов, співвласник та директор BPG Shipping

2) Анастазія Ванькова, менеджерка з трейдингу та логістики зернових та олійних культур Agromino

3) Олександр Шатайло, співвласник та директор Балк-Транс

4) Юрій Дімчогло, засновник річкового порту та паромного комплексу Орлівка

18:30-21:30 Фуршет та нетворкінг

 

РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ВНЕСОК ДЛЯ ОДНОГО УЧАСНИКА*

USD OFFLINE   UAH OFFLINE  UAH ONLINE 
250 $  10.000 UAH 5.000 UAH

* Без урахування комісії банку 
* Рахунок для оплати у національній валюті виставляється за поточним курсом на день виставлення рахунку. 

Знижки:

10% – при реєстрації 2 учасників
15% – при реєстрації 3 учасників
20% – при реєстрації 4 та більше учасників

Оплата реєстраційного внеску включає:

- Участь у конференції одного делегата 
- Отримання матеріалів конференції (список компаній-учасників, презентації спікерів, запис конференції)
Розміщення компанії у списку учасників на сайті конференції 

Умови оплати:

100% передплата за рахунком, виставленим організатором згідно з заявкою учасника. Виставлений рахунок дійсний протягом трьох банківських днів 

ВАЖЛИВО: реєстрація на конференцію та на кожен круглий стіл відбувається окремо!