24/7

Блокування українсько-польського кордону - як стягнути збитки?

15 января : ru 7 23 января : ru 4 16 января : ru 3 всего: 34 15.01.24

6 листопада польські перевізники розпочали страйк на контрольно-пропускних пунктах з Україною Краківець – Корчова, Ягодин – Дорохуськ та Рава-Руська – Хребенне. 

Офіційно польські автоперевізники вимагають, зокрема, повернення до дозвільного режиму пропуску для українських автоперевізників, що є неможливим, з урахуванням воєнного стану в Україні та блокування українських морських портів з боку РФ. 

З урахуванням всіх обставин та наслідків, дії польських перевізників можна кваліфікувати, як блокаду кордону, що призвело до економічної блокади України. 

Крім активних дій польських перевізників, спостерігаємо бездіяльність польського уряду, що призвело до збитків, як учасників автоперевезення, так і України в цілому. 

Є потерпіла сторона – український бізнес та Україна. 
Є винна сторона – польський уряд та протестувальники. 
Є прямі і непрямі збитки. 

Як стягнути збитки через закриті кордони? 

Сотні українських логістичних компаній, вантажовласників та тисячі автовласників мають право на стягнення збитків в судовому порядку. 

Interlegal, як юридична фірма, яка має асоційований офіс в Польщі, готова надавати потерпілим особам юридичні послуги щодо стягнення збитків з винної сторони. 

Процедура наступна: 

      - Аналіз та оцінка документів та перспектив 
      - Підготовка звернення до уряду Польщі 
      - Ініціювання та супровід судового процесу (подача позовної заяви, юридичний захист у судових засіданнях, підготовка процесуальних документів та інше) 
      - Виконання рішення 

Хочете дізнатися більше? Звертайтеся до нашого провідного юриста Ірини Мальцевої за консультацією!     

  • ЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23

    18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...

    детальніше
  • КІК: Час подавати звітність!2024.02.16

    У Вас лишилося трохи більше трьох місяців, щоб подати звіт про контрольовані іноземні компанії! Нагадуємо, контрольована інозем...

    детальніше
  • Що робити, якщо судно примусово видаляють із морського реєстру?2024.02.14

    Нещодавно до нас звернулась Панамська морська адміністрація з повідомленням про те, що судно нашого клієнта, щодо якого ми є адміністрат...

    детальніше
  • Misunderstanding та технічні помилки як причина спору2024.02.12

    До спеціалістів Interlegal звернулась компанія з дорученням провести claims handling з їх контрагентом. Через просте непорозуміння під...

    детальніше
  • Як Interlegal морські милі та страховку рахував2024.02.09

    Питання очікування в Сулінському каналі вже встигло набити оскому як для фрахтувальників, так і для судновласників. Але трапляються й...

    детальніше
  • Dusseldorf boot 20242024.02.07

    Кінець січня у надихаючій атмосфері яхтингу і морського спорту, 1500 експозицій з 67 країн світу, сотні презентацій новинок, майстер-к...

    детальніше
  • Наслідки поставки товару неналежної якості за CIF контрактом. Які вони?2024.02.05

    До Interlegal звернувся Клієнт з проханням проаналізувати можливі наслідки поставки мінеральних добрив неналежної якості в рамках ук...

    детальніше
  • Реєстрація під словацьким прапором разом з Interlegal2024.02.02

    Нещодавно до команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт із запитом - зареєструвати два своїх судна у словацькому морському реєстрі.&...

    детальніше
  • Interlegal зайняла провідні позиції п’яти фахових юридичних рейтингах!2024.01.30

    Впродовж 28 років ми будуємо міцну репутацію лідера у морській галузі, і сьогодні особливо пишаємося нашими здобутками. У 2023 році Inte...

    детальніше
  • Історія Перемоги: Interlegal vs. Мінінфраструктури у справі про портові збори2024.01.26

    На початку 2022 року Interlegal звернулись із позовом до Міністерства розвитку громад територій та інфраструктури (Мінінфраструктури) та...

    детальніше