Interlegal подготовил юридическое заключение о перспективах разрешения споров с линейными перевозчиками относительно контейнерного демереджа
В Interlegal обратился Клиент – крупный украинский экспедитор с запросом о перспективах разрешения спора относительно контейнерного демереджа с линейными перевозчиками.
Клиент, выполняя свои договорные обязанности с грузоотправителем, забукировал место на судах для линейной морской перевозки груза (лесоматериал) из порта Одесса в порт Александрия.
Груз был доставлен в порт назначения своевременно. Однако грузополучатель так и не забрал груз. В связи с чем, по истечению бесплатного срока пользования контейнерами, начал насчитываться демередж и хранение соответственно.
Особенностью данного дела является то, что фрахт был оплачен головной компанией – нерезидентом.
Проанализировав документы и ситуацию в целом, юристы Interlegal подготовили юридическое заключение о перспективах разрешения споров с линейными перевозчиками относительно контейнерного демереджу. В данном заключении команда Interlegal оценила риски обращения линейных перевозчиков с требованием по возмещению контейнерного демереджу и хранения в адрес Клиента и головной компании, проанализировала юрисдикцию и особенности рассмотрения таких споров, описала процедуру рассмотрения споров против Клиента и головной компании в судебном порядке, оценила право линейных перевозчиков на удержание груза по иным торговым контрактам, разработала правовую позицию Клиента.
Над запросом работала команда Interlegal в составе юриста Ирины Якимовской , младшего юриста Никиты Кочербы, под руководством ведущего юриста Эллины Романовой.
Що робити, коли у судновласника 1+1=3, або як врятувати фрахтувальників від головного болю2024.04.18
Переплата фрахту, нескінченні суперечки з контрагентами, нестача вантажу (та нервових клітин) – усе це атрибути неправильно розрахованог...
детальнішеInterlegal проконсультував капітана та судновласника щодо порядку дій при зникненні члена екіпажу з борту судна2024.04.17
На жаль, під час морських перевезень трапляються трагічні ситуації, такі як зникнення члена екіпажу з борту судна. Як правило, в таки...
детальнішеКупівля-продаж вантажного судна, вартістю більше 2 млн долларів США2024.03.29
Нещодавно до Interlegal звернувся постійний клієнт із запитом супроводити угоду купівлі вантажного судна вартістю 2,100,000 доларів СШ...
детальнішеInterlegal допомогли клієнту порозумітися з контрагентом з питань страхування2024.03.25
Interlegal на запит Клієнта?провели комплексний аналіз укладеного у 2023 році контракту купівлі-продажу за проформою GAFTA No.88.? Під...
детальнішеЗагальна аварія через зіткнення суден. Що робити вантажовласнику?2024.03.18
Розширення географії на країни Каспійського басейну було і є однією з цілей розвитку нашої компанії. Тож нас особливо тішить, що все біл...
детальнішеУвага власникам комерційних яхт під прапором Мальти!2024.03.14
Звертаємо Вашу увагу на останні оновлення від Управління торгового судноплавства Мальти щодо комерційних яхт. Було прийнято важливий...
детальнішеСкасування ліцензій для крюїнгу. Що потрібно знати?2024.03.11
З 14 жовтня 2023 в Україні скасовано процедуру отримання ліцензій на посередництво у працевлаштуванні за кордоном і спрощено дозвільну п...
детальнішеInterlegal допомогли Клієнту в питаннях трудового законодавства2024.03.06
До команди Corporate and Taxes звернувся Клієнт – іноземне підприємство, з питаннями трудового законодавства в його cюрвеєрській...
детальнішеКупівля-продаж комерційної 30-метрової вітрильної яхти вартістю понад 2 млн євро2024.03.01
Нещодавно команда юристів відділу Yachting працювала над придбанням нової яхти для нашого постійного Клієнта. Наша задача полягала у пов...
детальнішеЄС запровадили обмеження, пов’язані з продажем танкерів. Що треба знати?2024.02.23
18 грудня 2023 року ЄС ухвалив 12-й пакет санкцій проти росії. У рамках цього пакету Регламент Ради (ЄС) 2023/2878 запровадив обмеженн...
детальніше